EKONOMİ - 18 Eylül 2018 Salı 10:14

“İŞ’te Ben CV Yarışması" başvuruları başladı

A
A
A
“İŞ’te Ben CV Yarışması" başvuruları başladı

Ulusal düzeyde organize edilen ve bireylere özgeçmiş (CV) oluşturma noktasında farkındalık oluşturacak olan “İŞ’te Ben CV Yarışması” Adana Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü tarafından seçici kurul üyelerinin yaptıkları toplantı ile ikinci kez başladı.

Ulusal düzeyde organize edilen ve bireylere özgeçmiş (CV) oluşturma noktasında farkındalık oluşturacak olan “İŞ’te Ben CV Yarışması” Adana Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü tarafından seçici kurul üyelerinin yaptıkları toplantı ile ikinci kez başladı.


2017 yılında Adana Çalışma ve İş Kurumu karafından ilk kez düzenlenen ve yüzlerce kişinin başvuru yaptığı yarışmada dereceye girenlerin ödülleri "Yenilikçi Bakış" temasıyla gerçekleştirilen İnsan Kaynakları Yönetimi Zirvesi’nde sahiplerini bulmuştu.


İkinci kez düzenlenen “İŞ’te Ben CV Yarışması” seçici kurul üyelerine detaylar hakkında bilgi verildi. Bireylerin özgeçmiş hazırlama teknikleri noktasında bilgi düzeylerini arttırmak, özgeçmiş oluşturma noktasında farkındalık oluşturmak ve bireyleri yaratıcı düşünceye teşvik etmek için düzenlenen yarışmanın başvuruları 1 Aralık 2018 tarihine kadar devam edecek.


3 Aralık 2018 tarihinde ön değerlendirme yapılacak ve ön değerlendirmeyi geçen yarışmacılardan kazananların belirlenmesi için 10 Aralık 2018 tarihinde yüz yüze görüşme yapılacak ve aynı gün sonuçlar ilan edilecek. Ödül kazanan yarışmacılara Sheraton Grand Adana’da 11 Aralık 2018 Salı günü büyük bir organizasyonla ödülleri verilecektir.


Yarışma detayları hakkında da bilgi veren Adana Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürü Ahmet Karaveli, “Başvurular ’cvyarismasi.com’ internet adresi üzerinden alınacak ve her aday bir özgeçmiş gönderebilecek. Yarışmaya katılacak adayların özgeçmişlerinin özgün olması, daha önce herhangi bir yerde yayınlanmamış olması, sadece bu yarışma için hazırlanmış olması gerekiyor. Özgeçmişler, ilimizde bulunan kamu kurum/kuruluşlarından, üniversitelerden, odalardan ve STK’lardan, insan kaynakları profesyonellerinden oluşan ve Adana Çalışma ve İş Kurumu Başkanlığındaki bir seçici kurul tarafında değerlendirilecektir. Özgeçmişler; özgünlük, içerik ve sistematik, dil bilgisi kurallarına uyma, doğruluk gibi kriterleri kapsayan bir değerlendirmeye tutulacak” dedi.


Yarışma süresince iş ve meslek danışmanlarınca İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı okullarda, Çukurova Üniversitesi’nde ve Adana Bilim Teknoloji Üniversitesi’nde ‘’Özgeçmiş hazırlama teknikleri’’ konusunda öğrencilere seminerler düzenleneceğini belirten Karaveli, özellikle gençler tarafından yarışmaya yoğun katılım beklediklerini, bireylerin iş başvurularında kendilerini özgün ve anlaşılır bir şekilde sunmaları ile hedefe ulaşmalarını sağlayıp doğru eşleştirmenin yapılmasına ve istihdama katkı sağlayacaklarını kaydetti.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Mardin Mardin’de İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı yapıldı Mardin’de 2. Dönem İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı, Vali Tuncay Akkoyun başkanlığında yapıldı. Kamu kaynaklarının etkin ve verimli bir biçimde kullanılması, koordinasyonu gerektirecek konuların görüşülerek gerekli tedbirlerin alınması amacıyla Mardin Artuklu Üniversitesi Kılıçlar Toplantı Salonunda düzenlenen toplantıya, kaymakamlar, belediye başkanları, kurum ve kuruluşların temsilcileri katıldı. Toplantının açılışında konuşan Akkoyun, kentte 2024 yılı 1. dönem itibariyle kamu kurum ve kuruluşları, belediyeler ve kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşları tarafından 294 projenin uygulandığını kaydetti. Bunlardan 24 projenin tamamlandığını, 99 projenin devam ettiğini, 171’inin ise etüt proje aşamasında olduğunu aktaran Akkoyun, bu projelerin toplam tutarının 47 milyar 650 milyon 859 bin lira olduğunu, 2024 yılı 1. dönem sonu itibariyle 1 milyar 95 milyon 940 bin lira harcama yapıldığını bildirdi. Kamu yatırımlarını koordineli bir şekilde hızlı ama kaliteli yapılması için talimat veren Akkoyun, "Mardin’i daha yaşanabilir daha güzel yere getirebilmek için gayret ediyoruz. Valilik olarak vatandaşa faydası olacak her türlü işlerde her zaman vatandaşımızın yanındayız. Zamana çok dikkat etmemiz lazım. Bir kamu hizmeti zamanında gitmesi gerekiyor. Geciktirmeyelim, zamana yaymayalım. Bir işi hızlı yapayım derken de kaliteden ödün vermeyelim. Bir işi hem hızlı yapacağız, hem kaliteli yapacağız. Bütün kurumlar koordinasyona önem versinler" dedi. Toplantı, yatırımcı kuruluşların yöneticilerinin faaliyetleri hakkında bilgi vermesi ve koordinasyon gerektiren hususların görüşülmesi ile sona erdi.
Ankara Yangın Sigortalarında Etkin Hasar Yönetimi Eğitim Serisi, Quick Tower ev sahipliğinde gerçekleşti KASIDER-Kadın Sigortacılar Derneği’nin Quick Sigorta desteğiyle düzenlediği Yangın Sigortalarında Etkin Hasar Yönetimi Eğitim Serisi, Quick Tower ev sahipliğinde gerçekleşti. Türk sigorta sektörünün duayen hasar yöneticilerinin katkılarıyla zenginleşen eğitim serisi, sektör profesyonellerine yangın sigortalarında etkin hasar yönetimi konusunda kapsamlı bir bilgi sundu. Quick Tower’ın ev sahipliğinde 17 Nisan’da gerçekleşen etkinlikte 20’den fazla eğitmen yer alırken katılımcıların eğitim sertifikalarının TSEV’de yapılacak sınav sonrası Sigorta Haftası’nda dağıtılacağı duyuruldu. Eğitimde Türk Ticaret Kanunu & Genel Şartlar ilgili bölümleri, yangın restorasyonlarında dikkat edilmesi gerekecek tüm hususlar, Türkiye’de bir ilk ve tek olan ve yangın hasarlarında hasar mahalline götürülerek önemli bir fark oluşturan ve büyük katma değer sağlayan gezici tır laboratuvarının Hendek’te ziyaret edilmesi ve burada canlı örnekler ile saha eğitimi alınması, bugüne kadar yapılan büyük restorasyon hasarlarının incelenmesi gibi birçok konu ele alındı. “Quick Sigorta gibi kuruluşların desteği önemli” KASIDER Başkan Sema Tüfekçiler, “Eğitime katılan tüm eğitmenlerimize bizlere aktardıkları tecrübe ve deneyimleri için çok teşekkürlerimizi sunuyoruz. Sektörde eğitime verdiğimiz önem kıymetli sponsorlarımız ile hayata geçiriliyor. Bu eğitimde mekanı ve öğlen yemeği için bize destek veren, bizlerin her daim yanında olan ve KASIDER’in kıymetli bir partneri olan Maher Holding Sigorta Grubu’na çok teşekkür ediyoruz” dedi. BİMTES CEO’su Cemil Islıkçı ise şunları aktardı: "KASIDER’in düzenlediği bu kıymetli eğitime sponsorluk yapmaktan dolayı gurur duyuyoruz. Eğitimde yer alan tüm eğitmenlere ve katılımcılara teşekkür ederiz. Quick Sigorta gibi önemli kuruluşların desteğiyle, sektördeki eğitim ve bilgi paylaşımı daha da güçleniyor." “Daha güçlü bir sigorta topluluğu oluşturmamıza yardımcı oluyor” Maher Holding Sigorta Grubu Başkanı Ahmet Yaşar, ev sahipliği yapmaktan duydukları memnuniyeti şöyle ifade etti: "Quick Sigorta ve Corpus Sigorta’dan oluşan Maher Holding Sigorta Grubu olarak, eğitime ve KASIDER’e destek vermekten büyük bir memnuniyet duyuyoruz. Bu tür inisiyatifler, sektördeki bilgi ve deneyimi artırarak daha güçlü bir sigorta topluluğu oluşturmamıza yardımcı oluyor. Bu değerli eğitim serisinin, sektördeki genç yeteneklerin yetişmesine ve bilgi birikiminin artmasına katkı sağlayacağını düşünüyorum. Quick Sigorta ve Corpus Sigorta ileriye dönük olarak da sektörün eğitim ve gelişimine olan desteğini her zaman sürdürmeye devam edecek.”