YEREL HABERLER - 27 Temmuz 2017 Perşembe 10:14

Sincan Belediyesi Çözüm Merkezi 7 ayda 44 binden fazla çağrıyı cevapladı

A
A
A
Sincan Belediyesi Çözüm Merkezi 7 ayda 44 binden fazla çağrıyı cevapladı

Sincan Belediyesi Çözüm Merkezi, vatandaşlara daha hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunmak için 444 4 762 numaralı canlı destek hattı üzerinden öneri ve talepleri kabul ediyor.

Sincan Belediyesi Çözüm Merkezi, vatandaşlara daha hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunmak için 444 4 762 numaralı canlı destek hattı üzerinden öneri ve talepleri kabul ediyor. Belediye, 2017 yılının başından itibaren 44 binden fazla çağrıyı yanıtladı.


Sincan Belediyesi Çözüm Merkezi, 7 gün 24 saat ilçe sakinlerine kesintisiz hizmet veriyor. Pratik temas kurmak, sorunları hızlı ve ilk ağızdan çözüme kavuşturmak için sosyal ağları etkin bir şekilde kullanan Çözüm Merkezi, vatandaşların istek, öneri ve sorularını ilgili müdürlüklere elektronik ortamda yönlendiriyor. İlgili birim sorunu gerekirse yerinde de görüp vatandaşlara en kısa sürede yanıt veriyor. Belediye hizmetleri hakkında yapılan bilgilendirmelerin yanı sıra diğer resmi kurumlardan istek ve önerisi olan vatandaşların talepleri de ilgili kuruma aktarılıyor.


2017 yılının ilk yarısında vatandaşlardan gelen 44 binden fazla çağrıyı cevaplayan Çözüm Merkezi, konuşmaları kayıt altına alarak gerekli işlemleri kısa sürede tamamlayıp vatandaşları bilgilendiriyor. Taleplerini belediyeye hem sanal ortamdan hem de iletişim hattından ulaştıran vatandaşlar, ilgili konunun çözüme kavuşturulup kavuşturulmadığına da kendisi onay vererek karar veriyor. Çözüm merkezine gelen isteklerin yanı sıra Whatsapp, Cimer, Bimer, Twitter, Facebook, mail ve belediyenin web sayfası üzerinden gelen talepleri tek bir ekranda birleştiren Sincan Belediyesi, sorulara çok kısa bir sürede yanıt verebiliyor. Daha sonra işlemler hakkında vatandaşlara geri dönüş yapılarak, konu ile ilgili bilgilendirme sağlanıyor.


Sincanlılara profesyonel ve kaliteli hizmet sunmak için gerekli alt yapıyı sağlayarak çalışmalarını sürdürdüklerini belirten Belediye Başkanı Mustafa Tuna, "Göreve geldiğimiz günden bu yana gerçekleştirdiğimiz hizmetlerin kalitesini arttırmak için çalışıyoruz. Zamanın son derece önemli olduğu günümüz koşullarında,vatandaşlarımızın kısa sürede talep ve önerilerini iletmesi amacıyla oluşturulan Çözüm Merkezimizde 7/24 kesintisiz hizmet veriyoruz. Vatandaşlarımız, belediyemizin rutin hizmetlerinin yanında kültürel, sanatsal, sportif ve sosyal tüm faaliyetlerimiz hakkında bilgi alabileceği gibi, kendi öneri ve taleplerini diledikleri an çağrı merkezimize iletebilirler. Amacımız hizmeti vatandaşın ayağına kısa süre içerisinde götürebilmek" ifadelerini kullandı.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Şırnak Terörden temizlenen dağlarda yetişen şifalı otlar ilaç deposu gibi Şırnak dağlarından temizlenen terörün ardından oluşan huzurla birlikte vatandaşlar şifalı otları toplamak için dağlara akın etmeye başladı. Adeta ilaç deposu olan dağlarda bir çok hastalığa iyi gelen bitkiler yetişiyor. Beytüşşebap ilçesinde 3 bin metreye kadar çıkan karlı dağlarda bahar aylarında yetişen endemik bitki türleri binlerce hastaya şifa oluyor. Hengedan, bik ve ment otlarının yanı sıra, çevr, luşk, kenger, heliz, alilo ve daha bir çok bitkinin yetiştiği dağlara giden vatandaşlar günlerce topladıkları bitkileri at sırtında köylerine getiriyor. Zorlu yolculuk ve pancar toplama 2 gün sürüyor. 6 kilometre atların sırtında dağa çıkan köylüler burada kamp kurup geceyi dağlarda geçiriyor. Sabahın ilk ışıklarıyla pancara çıkan köylüler kilolarca pancarı toplayıp at sırtına yükleyerek köylerine getiriyor. Kimi topladığı bitkileri satıyor, kimisi de ilaç olarak kış aylarında tüketmek için saklıyor. İlkbahar aylarında 20 gün yetişen bu bitkileri toplama mesaisi günlerdir devam ediyor. Servet Ermağan, topladıkları bitkileri guatır ve kanser tedavisinde kullandıklarını söyledi. Ermağan, "Sabah yola çıktık 6 kilometre yol geldik burada pancarları toplayıp evimize götürüyoruz. Bu bitkiler guatır ve kanser ilacı olarak kullanılıyor’’ dedi. Caner Gükçe isimli bir genç ise "Günler önce buraya çıkıyoruz. Dün kamp kurduk, uyuduk, sabah pancar topladık. Her sene olduğu gibi bu yılda geldik. Kimisi topladıklarını satıyor, kimisi ilaç olarak götürüyor’’ diye konuştu.
İstanbul lifebox’tan kullanıcılarına A Milli Takım’la tanışma fırsatı Türkiye’nin önde gelen dijital operatörlerinden Turkcell’in bireysel bulut depolama servisi lifebox, spor tutkunu kullanıcılarına A Milli Takım futbolcularıyla antrenmanda tanışma fırsatı sunuyor. Futbolseverler, 31 Temmuz tarihine kadar lifebox uygulamasından başvurularını yapıp çekilişe katılabilecekler. Türkiye Futbol Federasyonu iş birliğiyle gerçekleşen proje kapsamında, lifebox’ta ücretli paketi olan mevcut veya yeni abonelerin katılabileceği bir çekiliş düzenlenecek. Kullanıcılar, 31 Temmuz tarihine kadar lifebox uygulamasındaki keşfet bölümünden başvurularını yapıp, çekilişe katılabilecekler. Çekiliş sonunda şanslı üç kullanıcı, A Milli Futbol Takımı’yla Riva Tesisleri’ndeki antrenmanda bir araya gelerek, özel bir deneyim yaşayacak. Gelişmiş teknolojileriyle kullanıcılarına sade ve kolay bir deneyim sağlayan lifebox’da kullanıcılar, otomatik yedekleme özelliği ile tüm fotoğraf ve videolarını ister Wi-Fi isterlerse hücresel veri ile yedekleyebiliyor ve verilerini orijinal kalitede saklayabiliyorlar. Ayrıca lifebox’a yedekledikleri rehberi telefonlarına geri yükleyebiliyor ve tekrarlayan kayıtları teke düşürebiliyorlar. lifebox yapay zekâ yardımıyla kişi, nesne, zaman ve konum tanımanın yanı sıra seçtiği fotoğraflar arasından otomatik hikâyeler oluşturabiliyor. Fotoğraf düzenleme özelliği ile görselleri özel filtre, efekt ve çerçevelerle özgünleştirebilen lifebox çıkartmalarla da anılara eğlence katıyor. lifebox, kullanıcıları sosyal medyada paylaşacağı fotoğrafa karar veremediği zaman ise platformun Photopick fotoğraf analizi özelliğini kullanarak hangisinin daha çok beğeni alacağını görebiliyor.