4
“En önemlisi müşteri memnuniyeti”
Son 40 yıldır şirkette çalışan ve 5 yıl önce Manisa’da fabrikanın yapımı sırasında müdür olarak görevlendirilen Ferrero Manisa Fabrika Müdürü Jorris Gamelin, “Son 40 yıldır Ferrero Şirketi bünyesinde çalışmaktayım ve Nutella`ya çok zaman ayırdığımı söyleyebilirim, bu ürünü çok iyi biliyorum. Beş yıl önce Manisa`ya geldiğimde; burada hiçbir şey yoktu. 5 yıl sonra, Ferrero fabrikamızın çok iyi tanınan bir şirket olduğunu söyleyebiliriz. Ayrıca şunu belirtmek istiyorum ki, kalite sistemi için ISO 9000 sertifikasını, çevre yönetimi için ISO 14000 sertifikası, Gıda Güvenliği için ISO 22000 sertifikası, Enerji Yönetimi için ISO 50000 sertifikasını almış bulunmaktayız. Ayrıca kurum içinde de denetleniyoruz. Bir Ferrero fabrikası için en prestijli yön bu olsa gerek ki, kalite grubu sınıflandırmasında altın seviyesine ulaşmış bulunmaktayız. Bu nedenle, son 5 yılda Manisa`da birlikte gerçekleştirdiklerimizden gurur duyuyoruz. Ferrero ile ilişkilendirdiğimiz üç-dört kelime bulunmakta olup bunlar; elbette kalite; güvenli bu gıda güvenliğini de kapsamaktadır ve en önemlisi de müşteri memnuniyeti. Kaliteden bahsedildiğinde daima müşteri memnuniyetinden bahsedilir. Bu kesinlikle Ferrero`nun temel amacıdır” dedi.