7
“Yanlış bilgi diyip telefonu kapatıyorlar”
Resmi işlemlerin yanında en çok banka işlemlerinde sorun yaşadığını yenileyen Uçar, bankaların müşteri hizmetlerini aradığında doğum tarihini doğrulatamadığı için çoğun zaman telefonların yüzüne kapatıldığından dert yakındı. Bankalara alternatif olarak iki doğum tarihi söylediğini kaydeden Uçar, “Bankalarda sorunla karşılaşıyorum. Bankalarda her hangi bir işlemi olduğu zaman veya şifremi unutuyorum, şifre istiyorum anne kızlık soyadının belli harflerini soruyorlar onu cevaplandırıyorum ama doğum tarihinin ay ve gününün onların sistemine nasıl kayıt olduğunu bilemediğim için ‘00.00.1949’ diyorum, yanlış bilgi diyip telefonu kapatıyorlar. Resmiyettekini ‘01.07’ye söylüyorum hangisini doğrulatabiliyorsam o zaman işlem yapıyorum” şeklinde konuştu.