GENEL - 10 Ağustos 2018 Cuma 10:57

Fadıloğlu’ndan hizmet brifingi

A
A
A
Fadıloğlu’ndan hizmet brifingi

Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, AK Parti Gaziantep Milletvekillerine yönelik düzenlenen gezi programında ilçe genelinde yürütülen hizmetleri anlattı.

Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, AK Parti Gaziantep Milletvekillerine yönelik düzenlenen gezi programında ilçe genelinde yürütülen hizmetleri anlattı. Fadıloğlu ve beraberindekiler, ilçede yürütülen hizmetleri yerinde inceledi.


Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, AK Parti Milletvekilleri Ahmet Uzer, Mehmet Erdoğan, Nejat Koçer, Ali Şahin, Derya Bakbak, Müslüm Yüksel, Sait Kirazoğlu, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ile AK Parti Gaziantep İl Başkanı Eyup Özkeçeci’nin katıldığı program kapsamında ilçenin farklı noktalarında yürütülen çalışmaları gezdi. Gezi programı, yapımı tamamlanma aşamasında olan Şehitkamil Sanat Merkezi’nin gezilmesiyle başladı. Daha sonra yapımı tamamlanan 8 Şubat Semt Parkı, Güvenevler ile Seyrantepe Mahallesinde yapımı devam eden parklar incelendi. Sonrasında ise Fıstıklık Mahallesindeki ticaret merkezi ve park, Karacaahmet, Göktürk Mahallesi ve KÜSGET bölgesi yol açma çalışmaları, Beykent bölgesinde yürütülen ve yapımı devam eden yol açma, park, futbol sahası ve yapımı tamamlanan karakol, yapımı tamamlanan yeni Park ve Bahçeler Müdürlüğü hizmet binası, yapımı tamamlanan yeni Sosyal İşler Müdürlüğü hizmet binası, yapımı devam eden Şehitkamil Nikah Salonu, MÖP Tesisi ile E-MÖP Tesisi gezildi.


“Şehrin sosyal hayatına katkı sağlayacak”


Hizmetlere ilişkin değerlendirmede bulunan AK Parti Gaziantep Milletvekili Mehmet Erdoğan, “AK Parti milletvekilleri olarak yerel yönetimlerimizin hizmetlerini yerinde incelemek için sahadayız. Bugün Şehitkamil Belediyemizin yaptığı çalışmalara yönelik Sayın Belediye Başkanımız Rıdvan Fadıloğlu ve ekibiyle birlikte yapılan çalışmaları inceledik. Şu an yeni yapılan sanat merkezini gezdik. Yapılan Şehitkamil Sanat Merkezi muhteşem bir yapı olmuş. Şehitkamil Sanat Merkezi, özellikleriyle dünya standartlarının üzerinde, çok ihtişamlı, görkemli ve işlevsel bir mekan. Gaziantep’imiz bu tür hizmetlere fazlasıyla layık. Gaziantep’imiz için farklı alanlarda da çalışmalar hızla devam ediyor. Şehitkamil Belediye Başkanımızı, çalışmalarından dolayı kutluyorum. Bu başarılı çalışma, şehrimize hizmet verecek. Şehrin kültür, sanat ve eğitim hayatına katkı sağlayacak bir mekan oluşturuluyor. Emeği geçen herkesi tebrik ediyorum” dedi.


“Kullanılan malzeme, konsept inanılmaz, muhteşem”


Yürütülen hizmetlerle ilgili açıklamada bulunan AK Parti Gaziantep Milletvekili Ahmet Uzer, “Çok muhteşem tesisler gezdik. Çok heyecanlıyım. Şehitkamil Sanat Merkezi önünden sürekli gelip geçiyordum, bir Sanat Merkezi yapıldığından haberim vardı. Sevgili Başkanımız; bizi gezdirdi, gerçekten inanılmaz, nitelikli bir yapı ortaya çıkmış. En ince ayrıntılarına kadar her şey düşünülmüş. Ayrıca inşaat kalitesi çok yüksek durumda. Çok mükemmel bir sanat merkezi Gaziantep’imize kazandırılıyor. Bundan dolayı değerli Belediye Başkanımıza teşekkür ediyorum. Gaziantepliler burada inanılmaz keyif yaşayacaklar. Şehrimizin ihtiyacı olan sanat merkezi, yakın zaman sonra halkımıza hizmet verecek. Çok güzel bir tesis ortaya çıkmış. Teşekkür etmekten başka bir şey söyleyemiyorum. İnanılmaz etkilendim. Gerçekten emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. Kullanılan malzeme, konsept, inanılmaz, muhteşem. İnşallah bu tesis hizmete girdiğinde hemşerilerimiz çok güzel bir tesisle karşılaşacaklar. Başkanımızı tebrik ediyorum” diye konuştu.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Antalya Turunç Masa, 10 yılda 5 milyon 426 bin 85 kent sakiniyle iletişime geçti Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılını geride bırakan yönetişim sistemi Turunç Masa’yı ilçe sakinleri anlattı. Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal’ın her detayıyla ilgilendiği Turunç Masa, halkla ilişkiler, iletişim ve bir yönetim projesi olarak 17 Kasım 2014’te uygulanmaya başladı. Turunç Masa, 10 yıl içinde başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle kuruluşundan bu yana Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturdu. Turunç Masa, 10 yılda 5 milyon 426 bin 85 kent sakiniyle iletişime geçti. İlçe sakinleri anlattı Muratpaşa sakinlerinden Neslihan Demircioğlu, Turunç Masa’nın ihtiyaç duyduklarında ulaşabildikleri bir destek hattı olduğunu söyledi. “Benim için Turunç Masa, belediyemizin hem bilgi alabileceğimiz hem de bize kolaylıklar sunan bir hizmeti” diyen Demircioğlu, birçok konuda Turunç Masa’dan destek aldığını belirtti. Demircioğlu, sokak hayvanları, sosyal yardımlaşma ve bitki desteğinin yanı sıra deprem felaketinde de Turunç Masa faaliyetlerinin etkisinin büyük olduğunu dile getirdi. Turunç Masa’nın Muratpaşa Belediyesi’ne bağlı şikayetlere çözüm üreten bir birim olduğunu söyleyen Raşit Mercan ise “Benim için Turunç Masa, taleplerimiz sonuçlanana kadar takibin sağlanmasıdır” dedi. Kadir Akgöl ise “Benim için Turunç Masa, belediyeye gitmeden şikayetlerimizi dile getirmektir. Onlar da gereken işlemleri yapıyor” diye konuştu. Akgöl, ayrıca işlemler tamamlanırken Turunç Masa’nın kendilerine dönüş yaparak süreç hakkında bilgilendirdiklerini de söyledi.