EKONOMİ - 24 Kasım 2014 Pazartesi 17:35

Huzzak Yapı, standartların ve beklentilerin üzerinde proje geliştiriyor

A
A
A
Huzzak Yapı, standartların ve beklentilerin üzerinde proje geliştiriyor

Özel lokasyonlarda gerçekleştirdiği projeler ile inşaat sektöründe sağlam bir yer edinen Huzzak, start verdiği HuzzakTower Plus konsept projesi ile sektördeki standartlara yeni bir yorum kattı.

İnşaat sektöründe Huzzak Bengisu Konakları, Huzzak Gümüşssuyu Evleri, Huzzak Başçarşı, Huzzak Meirah Golden gibi prestijli projelerini kısa sürede bitirip erken teslimlerini gerçekleştiren Huzzak , sektöründe fark yaratan ve beklentileri yukarı çeken projeleri ile biliniyor. Gerçekleştirdiği her projede form ve fonksiyonu bir arada sunan Huzzak, mimari açıdan modern, kullanım açısından ise zengin ve konforlu yaşam alanlarını bir arada sunuyor.

Prim değeri her geçen gün yükselen marka projelere imza atmayı bir ilke haline getiren Huzzak, özellikle lokasyon konusunda çok hassas davranıyor.Şirketin bu zamana kadar hayata geçirdiği projelerin en önemli ortak özellikleri; gelişen lokasyonların merkez noktasında olmaları, mimari açıdan modern çizgiler taşımaları ve kısa sürede yüksek prim getirileri olması.Lokasyon seçimindeki hassasiyetini, proje detaylarını oluşturmadaki titizliği ve üretimdeki kalitesi ile birleştiren şirketin sektöründeki başarısı her yıl istikrarlı bir şekilde büyüyerek devam ediyor.

Başakşehir’ de hayata geçirilen Huzzak Tower Plus projesi, Türkiye’nin dünyaca ünlenen Kanal İstanbul, 3. Havaalanı, 3.köprü bağlantı yolları, Başakşehir Şehir Hastanesi projelerine çok yakın konumda yer alıyor. Bu projelerin gerçekleşmesi ile değeri daha da artacak olan Huzzak Tower Plus, Mahmut Bey gişelerine 3 dk, Atatürk havalimanına 10 dk uzaklıkta yükseliyor.

Huzzak Tower Plus projesinin, kentsel dönüşüm için de örnek bir proje olduğunu belirten şirket müdürü Fatih Demir; “Bu proje ile bölgede beklentileri ve standartları yukarılara çektik, Başakşehir’in yeni merkezine hızlı bir giriş yaptık.Bu sayede projelerimiz büyüyerek ve artarak bölgede devam edecek” dedi.
Huzzak Tower Plus projesini görücüye çıkardıktan sonra gelen sonuçları değerlendiren Fatih Demir ‘Mimari yapısı ile dikkat çeken projemiz, lokasyon olarak da insanları cezbediyor. Merkezi konumunun yanında gerçekleşen yatırımlar ile değerinin her geçen gün artacağından emin olan müşteriler bu projenin Huzzak tecrübesi ile kısa sürede hızlı bir şekilde yüzde yüz kalite ile bitirileceğinden de eminler. Bu yüzden de HuzzakTower Plus yoğun bir ilgi ve teveccüh görüyor ‘’ dedi.

Design Mission Turkey 2014’e katılımının ardından 26-30 Kasım 2014 tarihlerinde İstanbul CNR Fuar Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan 15. Müsiad Uluslararası Fuarı’na katılan şirketin bu zamana kadar hayata geçirdiği projelerin en önemli ortak özelliği; gelişen lokasyonların merkez noktasında ve toplu taşıma araçlarına yürüme mesafesinde yer alıyor olması. Lokasyon seçimindeki hassasiyetini, proje detaylarını oluşturmada göstermedeki titizliği ve üretimdeki kalitesi ile birleştiren şirketin sektöründeki başarısı şans ile ifade edilemeyecek ölçüde.
Yeni dönemde kurmuş olduğu yönetim, halka ilişkiler ve satış sonrası hizmetler şirketi ile Huzzak üretimini gerçekleştirdiği projelerde sürdürülebilir kalite yönetimine de önem veriyor. Satış sonrası hizmetleri her geçen gün geliştiren Huzzak bu konuda da iddialı…

+1, 2+1 ve 3+1 olmak üzere toplam 129 rezidans dairenin ve 25 ticari alanın yer aldığı HuzzakTower Plus 3,40 m kat yüksekliği, 2,40 m pencere yüksekliği ile geniş ve ferah bir yaşam alanı olarak ortaya çıkarıyor.2+1 ve 1+1 lerin bir kısmının suit şeklinde tasarlandığı projede 21 adet farklı metrekare ve özelliklere sahip rezidans daireler yer alıyor. Bay ve bayan mescitleri, Türk hamamı, kapalı ve açık çocuk oyun alanları, fitness salonunun ve misafir karşılama lobisinin bulunduğu Huzzak Tower Plus ‘ın peyzaj alanları içerisinde 3’ ü bir arada tasarlanan basketbol, voleybol ve mini futbol sahası, oturma alanları, süs havuzları gibi alanlar da bulunuyor.Projede ayrıca açık ve kapalı otopark da bulunmakta.
 

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Muğla Başkan Köksal Üniversite öğrencileri ile buluştu Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal, Kötekli Gençlik Merkezinde üniversite öğrencileri ile buluştu. Buluşmada gençlik merkezinin (MEGEM) nasıl daha etkin ve verimli olabileceği konusu ile ilgili öğrencilerin taleplerini dinleyen ve notlar alan Köksal, gençlerin belediyeden beklentilerine yönelik de çözüm önerilerini paylaştı. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi öğrenci topluluklarının, gençlerin ve vatandaşların yoğun katılım gösterdiği gençlik merkezindeki buluşmada konuşan Köksal, “Kentimizi ortak akılla yönetecek, taleplerin önceliğine göre hizmet üreteceğiz demiştik. Sizlerin öncelikli olarak ulaşım ücretleri ile ilgili talebinizi Büyükşehir Belediyemiz ile görüşerek çözdük. Böylece otobüslerin ring seferleri 1 TL’ye düştü. Ayrıca otobüslerin sefer saatleri de güncelleniyor” dedi. Üniversite kent entegrasyonunu sağlamak istediklerini belirten Köksal, “Gençlik merkezimizi sizlerin talepleri doğrultusunda daha verimli, kent merkezimizde sizlerin kentin yaşamına, üretimine dâhil olacağı bir proje hazırlıyoruz. Sizlere Menteşe’de bir alan tahsis edeceğiz. Bu alanda dans, spor, yemek, satranç, kodlama, meslek etkinlikleri gibi yeni deneyimler kazanacak ve ilgi alanlarınıza göre yeteneklerinizi keşfedeceksiniz. Fikir üretebileceğiniz, sosyalleşeceğiniz, satış yapabileceğiniz ve kentin yaşamı içerisinde aktif olarak yer alacağınız bir alan oluşturacağız. Her zaman sizlerle bir arada ve iletişim halinde olmak istiyoruz” diye konuştu. Köksal, “Gençlik Birimi ve Gençlik Meclisi kuracağız” Başkan Köksal, gençlik birimi ve gençlik meclisi kuracaklarını belirterek, “Yarınlarımızı, sizlerle birlikte doğru şekilde inşa etmek istiyoruz. Bu anlamda gençlik birimi ve gençlik meclisi oluşturacağız. Sizlerin enerjisinden, fikirlerinden faydalanmak istiyoruz” dedi. Başkan Köksal konuşmasının ardından sözü buluşmaya katılan öğrencilere bıraktı. Sırayla söz alan ve buluşma için Başkan Köksal’a teşekkür eden öğrenciler, gençlik merkezinin daha etkin kullanılması ile ilgili önerilerini ve belediyeden farklı konulardaki beklentilerini açıkladılar.
Konya Tavandaki lambaları düzeltirken elektrik akımına kapılarak 4 metreden düştü, o anlar kameraya yansıdı Konya’da iş yerinin tavanında bulunan lambaları düzeltmek için merdivenle 4 metre yükseğe çıkan iş yeri sahibinin elektrik akımına kapılarak zemine düşme anı güvenlik kamerasına saniye saniye yansıdı. İş yeri sahibi hastaneye kaldırılırken, yapılan muayenelerinde sağlık durumunun iyi olduğunun anlaşılması üzerine hastaneden taburcu edildi. Olay, 22 Nisan Pazartesi günü gece saatlerinde merkez Selçuklu ilçesi Erenköy Mahallesinde bulunan bir iş yerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, iş yeri sahibi antikacı Uğur Bitim (49), misafirlerini ağırladıktan sonra mezat yaptıkları büyük çadırın tavanında bulunan lambaları düzeltmek için merdiven yardımıyla 4 metre yukarı çıktı. Lambaları düzelten Uğur Bitim, bu sırada kablodan elektrik akımına kapıldı. Bir süre akımdan etkilenen Bitim, merdivenden zemine düştü. İhbar üzerine adrese sağlık ekibi sevk edildi. Bitim, sağlık görevlilerinin ilk müdahalesinin ardından Konya Numune Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı. Yapılan muayenelerin ardından sağlık durumu iyi olan Uğur Bitim, taburcu edildi. Olay anı güvenlik kamerasında İş yeri sahibi Uğur Bitim’in akıma kapıldığı anlar ise iş yerinin güvenlik kamerasına saniye saniye yansıdı. Görüntülerde, Bitim’in tavanda bulunan lambaları düzeltmek için merdivene çıktığı, çalıştığı sırada elektrik akıma kapılarak 4 metre yükseklikten aşağıya düştüğü görülüyor. “Hiçbir kırık çıkıksız atlattım elhamdülillah” Yaşadıklarını anlatan Uğur Bitim, “Akşamdan misafirlerim geldi. Saat 11.30’a kadar oturdular. Daha sonra 11.30’da dağıldılar. Ben de burada lambalarla uğraşıyordum. Ampulleri düzelteyim diye yukarıya çıktım, beşini bağladım. Yukarıya doğru biraz daha çekerek ufak tefek kendim yapıyordum. Beşinci sırada tam orada elektriğin dağıtım bağlantısı varmış, görmedim elimle beraber avuçladığım an 4 metre kadar yükseklikte salladı tam hatırlıyorum. Zaten gözlerim filan karardı. Orada çırpındığımı hatırlıyorum. Daha sonra sırtüstü yere düştüm. Biraz geri geri sürüklendim. Orada ayağa kalkar gibi oldum. Elime telefonu aldım. Hemen bir komşuyu aradım. Onlar ambulansa haber verdiler, sağ olsun müdahale ettiler hastaneye kaldırdılar. Elhamdülillah bir şeyim çıkmadı. Hiçbir kırık çıkıksız atlattım elhamdülillah” dedi.
İstanbul Akbank, geliştirdiği ‘büyük dil modeli’ ile müşterilerine hizmet verecek Akbank Teknoloji mühendisleri tarafından geliştirilen yeni ‘büyük dil modeli’, bankacılık uzmanlığı gerektiren konuları etkin bir şekilde anlayarak daha verimli ve hızlı sonuç üreten bir yapay zeka altyapısına olanak sunuyor. Geliştirilen yeni büyük dil modelinin ilk uygulama alanı müşteriler, iş ortakları ya da resmi kurumlardan yazışma yoluyla gelen binlerce talimat ve talebin anlaşılması, analiz edilmesi ve işlemlerin otomatik olarak gerçekleştirilmesi olarak belirlendi. Yenilikçi ürün ve hizmetlerle bankacılığın geleceğini şekillendiren Akbank, yürüttüğü yapay zeka çalışmalarının yanı sıra üretken yapay zeka (GenAI) çözümlerini de bir süredir odağına almıştı. Bu kapsamda banka, bankacılık alanındaki tecrübesini yapay zeka teknolojileri alanındaki gücü ile bir araya getirerek, bankacılık ürün ve süreçleri üzerine uzmanlaşmış kendi ‘büyük dil modeli’ni geliştirdi. Akbank Teknoloji mühendisleri tarafından geliştirilen yeni ‘büyük dil modeli’, açık kaynaklı birçok model üzerinde yürütülen araştırma çalışmalarının sonucunda seçilen, Türkçe ve İngilizceyle birlikte sekiz dilde iletişim imkânı sunan Mixtral modelini temel alıyor. 56 milyar token ve bankacılık özelinde 100 bin örnek doküman ile eğitilen bu yeni model, bankacılık uzmanlığı gerektiren konuları etkin bir şekilde anlayarak daha verimli ve hızlı sonuç üreten bir yapay zeka altyapısına olanak sunuyor. Bankacılık hizmetleri üretken yapay zeka ile yeniden şekilleniyor Geliştirilen büyük dil modelinin ilk uygulama alanı resmi kurumlar, iş ortakları ya da müşterilerden yazışma yoluyla gelen binlerce talimat ve talebin otomasyon dahilinde okunması, anlamlandırılması ve işlemlerin otomatik olarak gerçekleştirilmesi olarak belirlendi. Böylece müşteriler tarafından şubelere gelen para transferi talimatları gibi detaylı işlemlerin daha hızlı ve verimli bir şekilde gerçekleştirilmesi ile müşteri deneyimi en üst seviyeye çıkartılıyor. Akbank Teknoloji Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Gökçay yaptığı açıklamada, “Banka olarak bankacılığın geleceğini tanımlama vizyonumuzla inovasyon çalışmalarımızın sınırlarını genişletmeye devam ediyoruz. Günümüzün hızla değişen teknoloji ortamında yapay zeka, bulut tabanlı uygulama modernizasyonu, servis bankacılığı teknolojileri gibi alanlarda çalışmalarımızı titizlikle sürdürüyoruz. Teknoloji, bankacılığın geleceğinde kritik bir rol üstleniyor ve bu rol hem hizmetleri hem de müşteri deneyimini kökten değiştirecek güçte. Biz de önemli yatırım alanlarımızdan biri olan yapay zeka teknolojilerini, pek çok yeni bankacılık hizmetini sunabileceğimiz stratejik bir değer potansiyeli olarak görüyoruz” dedi. Bankanın daha önce sunduğu doğal ses modeli, yardımcı sohbet botları gibi yapay zeka uygulamaları ile her zaman müşterilerinin hayatını kolaylaştıran çözümlerde öncü olduğunu belirten Gökçay, sözlerine şöyle devam etti: “Günümüz dünyasının karmaşık finansal taleplerine cevap olabilmek için 76 yıllık bankacılık tecrübemizi, yapay zeka uzmanlığımız ile sentezleyerek kendi büyük dil modelimizi geliştirdik. Bu kapsamda müşterilerimizden gelen talepleri çok daha hızlı bir şekilde işleyerek yanıtlayacak ve kişiselleştirilmiş hizmetler sunarak üst düzey bir deneyim sağlayacağız. Bununla birlikte işlenen veriler yalnızca bankamız veri ortamlarında tutuluyor ve güvenle saklanıyor olacak. Geliştirdiğimiz yeni ‘büyük dil modeli’ müşteri talimatlarını işlemede ve doğruluk oranlarında yüksek başarı sağladı. Model, 56 milyar token ve bankacılık özelinde 100 bin örnek doküman ile eğitildi. Yaptığımız testlerde klasik doğal dil işleme çözümleriyle elde edilen doğruluk oranı, büyük dil modeli ile kurgulanan üretken yapay zeka ve arama optimizasyonu uygulamaları sonrası yüzde 35 artış gösterdi. Banka olarak, önümüzdeki dönemde de mevcut doğal dil işleme çözümlerini büyük dil modeli ile dönüştürmeyi ve yapay zeka temelli yeni bankacılık uygulamalarını hayata geçirmeyi amaçlıyoruz. Bu çerçevede, müşterilerimizin ihtiyaçlarını öngörebilen, hızlı ve güvenilir çözümler geliştirmek için teknolojiyi en etkin şekilde kullanmaya devam edeceğiz.”