TEKNOLOJİ - 15 Mart 2017 Çarşamba 12:23

Ronaldo oynadı, Ümmiye Teyze yönetti

A
A
A
Ronaldo oynadı, Ümmiye Teyze yönetti

Türk Telekom, yeni stratejisi kapsamında ‘Sen Yeter Ki Hayal Et’ sloganıyla yıl boyunca Türk toprağından çıkmış gerçek başarı hikayelerini insanlarla buluşturacak. Bu gerçek kahramanların ilki ise Mersin’in Arslanköy adlı köyünde kurduğu tiyatroyla dünyaya sesini duyuran Ümmiye Koçak oldu.

Türk Telekom, yeni iletişim stratejisi kapsamında yıl boyunca yapacağı iletişimle sunduğu teknolojinin insan hayatındaki dönüştürücü gücünü anlatacak. Türk Telekom ayrıca, yenilediği iletişim stratejisi kapsamında tüketicilere artık ‘Sen Yeter ki Hayal Et’ sloganıyla seslenecek. Türk Telekom, yeni sloganıyla insanlara hayallerini gerçekleştirmeleri için ihtiyacı olan teknolojiyi sunduğunun, onlara ise sadece ‘hayal etmenin’ kaldığının altını çiziyor.

Türk Telekom Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun, yıl boyunca insanlara “Teknoloji senin başarmak istediğin her neyse ona ulaşman için çok önemli bir araç ve biz de Türk Telekom olarak yenilikçi ürün ve hizmetlerimiz vasıtasıyla senin içindeki potansiyele ulaşmana ve hatta bu potansiyeli aşmana olanak sunuyoruz. Siz yeter ki hayal edin, bu hayalinizi gerçekleştirmek için Türk Telekom her zaman yanınızda’ diyeceğiz.” dedi

Hem oynadı hem yönetti

Daha önce yazdığı ve yönettiği "Yün Bebek" filmiyle New York Avrasya Film Festivali'nde büyük ödüle layık görülmüş olan Ümmiye Koçak, dünyanın en başarılı futbolcularından Cristiano Ronaldo’nun yer aldığı, Türk Telekom’un yeni reklam filminde hem oynadı hem de filmin yönetmenliğini üstlendi. Reklam filminde Ronaldo da yaşadığı zorluklara rağmen hayallerinin peşinden koşmaktan asla vazgeçmediğini anlatıyor.

Hakan Dursun: “Odağımız her zaman ve öncelikle ‘insan için teknoloji’”

Hızla değişen yeni dünya düzeninde, teknoloji şirketlerine eskisinden daha büyük görev düştüğünü vurgulayan Dursun, “Bu inançla, Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi olarak, iş odağımıza her zaman ve öncelikle insanı koyuyor, ‘insan için teknoloji’ vizyonuyla hizmet vermeye devam ediyoruz. Sunduğumuz teknolojinin insan hayatındaki dönüştürücü gücüne inanıyoruz. Biz insanları sadece teknolojik ürün ve hizmetlerle buluşturmuyor, onlara iletişimden eğitime, işten, eğlenceye uzanan birçok alanda teknolojinin en büyük yardımcıları olduğu bir hayat tarzı sunuyoruz.” dedi.

“İnsanlara ‘Sen yeter ki hayal et, Türk Telekom teknolojisiyle senin yanında’ diyeceğiz”

Yeniledikleri iletişim stratejisi kapsamında teknolojinin insan hayatına sunduğu duygusal faydayı öne çıkaracaklarını belirten Hakan Dursun, “İnsanlara ‘Teknoloji senin başarmak istediğin her neyse ona ulaşman için çok önemli bir araç ve biz de Türk Telekom olarak yenilikçi ürün ve hizmetlerimiz vasıtasıyla senin içindeki potansiyele ulaşmana ve hatta bu potansiyeli aşmana olanak sunuyoruz. Siz yeter ki hayal edin, bu hayalinizi gerçekleştirmek için Türk Telekom her zaman yanınızda’ diyoruz.” dedi.

Hakan Dursun, stratejilerini geliştirme aşamasında bireysel ve kurumsal kullanıcıları kapsayan birçok araştırma yaptıklarını belirtti. Dursun, “Bu araştırmalarda gördük ki, Türk Telekom olarak kullanıcıların zihninde ‘Türkiye’yi ileriye taşıyan marka’ algısına sahibiz. İletişim stratejimize yön veren en önemli araştırma sonucu ise kullanıcıların Türk Telekom’un ‘hayallerini gerçekleştirmeleri için bir aracı olduğu’ inancı oldu. Bundan hareketle biz de stratejimizi bu ana tema üzerine oturttuk.” dedi.

“Türk toprağından çıkmış bir marka olarak insanımızın azmine inanıyoruz”

Gerçek kahramanların başarı hikayelerini anlatan reklam filmleriyle yediden yetmişe tüm Türkiye’ye seslendiklerini belirten Hakan Dursun, “Türk toprağından çıkmış bir marka olarak insanımızın azmine inanıyoruz. Her insanın teknolojimiz sayesinde hayallerini gerçekleştirebileceğine, imkansızı başarabileceğine inanıyoruz. İnsanların, duydukları başarı hikayelerinden ilham alması en büyük temennimiz. Buna aracı olmak amacıyla Türkiye’nin 81 ilinden gerçek başarı hikayelerine ışık tutmayı sürdüreceğiz. Türkiye azimle çalışarak hayaline ulaşma söz konusu olduğunda çok büyük bir potansiyele sahip. Bu nedenle başarı hikayesi bulmakta zorlanacağımızı düşünmüyoruz.” dedi.

KUTU 1

Türk Telekom hali hazırda insanların teknolojiyle hayallerine ulaşabilmeleri için projeler yürütmeye devam ediyor. Türk Telekom’un sosyal sorumluluk projelerinden “İnternetle Hayat Kolay” 2013’ten bu yana 21bin kişiyi internetle tanıştırdı ve birçok insanın internet sayesinde hayallerini gerçekleştirmesine imkan sağladı. Bu proje kapsamında Rize Çayeli’nde kendi ürettiği çayları önceden sadece eşe dosta satarak hayatını kazanmaya çalışan Ahmet Bey, aldığı internet eğitiminden sonra kendi internet sitesini açarak çaylarını internet üzerinden tüm Türkiye’ye satmaya başladı. Yine Türk Telekom, girişim hızlandırma programı Pilot kapsamında desteklediği 35 girişimden 21’inin şirketlerini kurdu ve 2016 yılında yaklaşık 6 milyon TL ciro elde etti. Bu girişimler mevcutta toplam 141 kişiye istihdam sağlıyor. Bir başka deyişle, insanlar küçük hayallerini gerçekleştirdiklerinde büyük bir ekonomi yaratma potansiyeline sahip. Türk Telekom, yeni pazarlama iletişimi stratejisiyle bu ekosistemin artmasına katkıda bulunmayı, sunduğu teknolojiyle insanların hayallerini gerçekleştirmeleri için onları harekete geçirmeyi hedefliyor.

KUTU 2

Türk Telekom’un yeni reklam filmlerinin çekimi Denizli, Rize, Antalya, Gaziantep, İstanbul ve Çanakkale olmak üzere toplam 6 ilde gerçekleştirildi. Çekimler hazırlıklarla beraber toplam 23 gün sürdü. Çekimlerde yaklaşık 100 kişilik bir ekip görev aldı. Ronaldo ve Ümmiye Hanım’ın çekimleri de Madrid ve Mersin’de gerçekleşti.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul Agora Fintech Fuarı, global finans ve teknoloji temsilcilerini İstanbul’da bir araya getirdi Agora Fintech etkinliği Türkiye’yi fintek sektöründe öncü bir ülke olarak konumlandırma hedefini güçlendirmek için uluslararası fintek derneklerini, sektör profesyonellerini ve finans uzmanlarını bir araya getirdi. Mobilefest İletişim Teknolojileri Fuarı ve Konferansı, ’’Dünyaya Bağlan’’ mottosuyla İstanbul Kongre Merkezi’nde kapılarını açtı. Fuarın bu yılki yeniliği Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği (TÖDEB) iş birliği ve Cumhurbaşkanlığı Finans Ofisi’nin ana desteğiyle hayata geçirdiği Agora Fintech finansal teknolojiler etkinliği oldu. Agora Fintech etkinliği ile Türkiye’nin yenilikçi fintek ekosistemi uluslararası sahneye taşındı. Türkiye’nin fintek alanındaki liderliğini pekiştirmek amacıyla TÖDEB tarafından Mobilefest iş birliğiyle düzenlenen fuar, 3 gün boyunca ziyaretçilerini ağırlıyor olacak. Etkinlik, sektörün yerel ve global temsilcilerini bir araya getirerek, Türkiye’nin fintek sektöründeki son yenilikleri, girişimleri ve iş birliği fırsatlarını vitrine çıkarıyor. Fuar, Türkiye’yi fintek sektöründe öncü bir ülke olarak konumlandırma hedefini güçlendirmek için uluslararası fintek derneklerini, sektör profesyonellerini ve finans uzmanlarını bir araya getiriyor. Ulusal ve uluslararası finteklerin yanı sıra bankaların ve Cumhurbaşkanlığı Finans Ofisi, Bankalararası Kart Merkezi, Kredi Kayıt Bürosu’nun da yer alacağı TÖDEB Agora Fintech’te 19 panel ve sunumda tüm dünyadan 45 sektör temsilcisi ülkelerin regülasyonlarından, açık bankacılığa; AB’de ödeme düzenlemelerinin geleceğinden, dijital çağda siber güvenlik ve risk yönetimine kadar geniş bir yelpazede deneyimlerini paylaşacak. Fuarın açılış konuşmaları Cumhurbaşkanlığı Finans Ofisi Başkanı Prof. Dr. Göksel Aşan, Bank Pozitif Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Kork ve TÖDEB Yönetim Kurulu Başkanı Ufuk Bilgetekin tarafından yapıldı. Konuşmacılar, Türkiye’nin fintek alanındaki yükselişini, dijitalleşen global ekonomideki rolünü ve sektördeki inovatif gelişmeleri vurgulayarak, etkinliğin önemini katılımcılara aktardılar. Açılış konuşmaları sonrasında katılımcılar, fuar alanını ziyaret ederek çeşitli fintek firmalarının stantlarını ve ürünlerini yakından inceleme fırsatı buldu. ‘‘Dünyada yer almak için kamu ve özel sektör birlikte çalışmalı’’ Cumhurbaşkanlığı Finans Ofisi Başkanı Prof. Dr. Göksel Aşan, “Finans Ofisi’nin kuruluşundan başlamak üzere en önemli konularımızdan biri fintek konusu oldu. Fintek konusu uluslararası rekabete açık bir alan. Uluslararası rekabete açık alanlarda kamu ve özel sektörün daha stratejik davranması gerekir. Fintek, geleceği şekillendiren birkaç alandan bir tanesi ve Türkiye’nin bu alanda dünya haritasında önemli bir yeri olabilmesi için kamunun ve özel sektörün çok sıkı bir şekilde bir arada çalışması gerekir. Asıl aktörler sizlersiniz, bizler de destek olup büyütmeye çalışacağız” şeklinde konuştu. “Uluslararası markalar çıkarmalıyız” BankPozitif Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Erkan Kork, “Bizleri bir araya getiren fuarlar, etkinlikler çok değerli. Milli değerler, milli birlik olmak çok önemli. Ülkemizi önümüzdeki yıllarda en az beş uluslararası marka çıkartacak birlikteliği oluşturalım. Bu bir ekip işidir’’ dedi. Finansal teknolojiler alanında yapılan yatırımlar ile ilgili de konuşan Kork, ‘‘BankPozitif Türkiye’deki ilk dijitalleşmeyi başlatan bankadır. 15 yıl önce internet üzerinden ilk bireysel krediyi veren bankayız. Türkiye’ye fintek alanında 2024 yılında Cumhurbaşkanlığı Finans Ofisi verilerine göre 40-50 milyon dolar civarında yatırım yapıldı. Türkiye’nin fintek alanına en çok yatırım yapan ülkeler arasında olmasını umut ediyoruz’’ ifadelerini kullandı. “Oyuna katılan değil, oyun kuran Türkiye” TÖDEB Yönetim Kurulu Başkanı Ufuk Bilgetekin de “Bugün TÖDEB olarak, gururla bir ilke daha imza atmanın sevincini yaşıyoruz. Yaptığımız açılışla birlikte TÖDEB için yepyeni bir sayfayı hep birlikte doldurmaya başlıyoruz. TÖDEB olarak şimdiye kadar ulusal ve uluslararası arenada ülkemizi temsil etmek, iş birliklerimizi güçlendirmek adına birçok fuara katıldık. Bugün ise heyecanımız bambaşka. Kendi fuarımız ‘Agora Fintech’ ile uluslararası fintek ekosistemine ev sahipliği yapıyoruz. Birbirinden değerli uzmanları, sektör temsilcilerini, uluslararası derneklerin yöneticilerini ağırlıyoruz. 2024 takvimimize baktığımızda üyelerimizle birlikte iki ayda bir uluslararası bir etkinliğin ya düzenleyicisi ya da katılımcısı olduğumuzu görüyoruz. Amacımız fintek üssü olan bir Türkiye’de ziyaret eden değil, ağırlayan; sadece oyuna katılan değil, oyun kuran olmak’’ şeklinde konuştu. “2024 takvimimize baktığımızda üyelerimizle birlikte iki ayda bir uluslararası bir etkinliğin ya düzenleyicisi ya da katılımcısı olduğumuzu görüyoruz” diyen Bilgetekin, amaçlarının ziyaret eden değil, ağırlayan; sadece oyuna katılan değil, oyun kuran ve bunu fintek üssü olan bir Türkiye’de yapan Birlik olmak olduğunu ifade etti.