YEREL HABERLER - 25 Ağustos 2016 Perşembe 13:31

Hizmette öncü Kocasinan’ın çözüm merkezi hizmete başladı

A
A
A
Hizmette öncü Kocasinan’ın çözüm merkezi hizmete başladı

Hizmette öncü Kocasinan Belediyesi ‘Siz Anlatın Biz Çözelim’ sloganıyla, ilçe sakinlerine daha kaliteli, daha modern, daha yaşanabilir ve daha hızlı hizmet verebilmek için Kayseri’de yine bir ilki gerçekleştirerek , Çözüm Merkezi’ni hayata geçirdi. Çözüm merkezinde kullanılan yazılımın tamamen Kocasinan Belediye ekipleri tarafından hazırlandığını vurgulayan Başkan Çolakbayrakdar, sistemi bir basın toplantısıyla kamuoyuna tanıttı.
Belediye hizmet binası zemin katında hizmet vermeye başlayan ‘Çözüm Merkezi ve Çağrı Merkezi’nin açılışına, basın mensupları, belediye meclis üyeleri, belediye birim müdürleri ve davetliler katıldı.
Merkezin işlevi ile ilgili bir sunum yapan Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, ‘Çözüm Merkezi’nin Kayseri’de bir ilk olduğunu vurgulayarak, “Kayseri’de ilkleri yapmanın gururunu, mutluluğunu yaşıyoruz. Çözüm Merkezi, belediyemizde yıllardır hizmet veren ‘Beyaz Masa’ olarak bilinen sistemin bugünkü çağdaş normlarda kullanılabilir bir yöntemidir. Daha modern, daha çevreci, daha temiz bir Kocasinan sloganıyla yola çıktık. Çözüm merkezi de ‘Daha Modern’ başlığı adı altında olması gereken bir hizmettir. Çözüm Merkezi’nde teknolojinin vermiş olduğu her turlu imkanı vatandaşımızın lehine kullanabilmek için yapmış olduğumuz bir çalışmadır. “ şeklinde konuştu.
Çözüm Merkezi’ni; bir yönetim tarzının sahaya yansıması olarak niteleyen Başkan Çolakbayrakdar, sözlerini şu şekilde sürdürdü; “Kocasinan Belediyesi olarak yapmış olduğumuz her proje insan odaklıdır. Çözüm merkezi de insan odaklı bir projemizdir. Kocasinan sınırları içerisinde yaşayan vatandaşlarımız, belediyeden beklentisi, isteği, talebi, önerileri ve dileklerini yansıtması noktasında çözüm merkezi bir adımdır. Başkana ve belediyeye ulaşmak için çağdaş olan iletişim kanallarının hepsini vatandaşımızın lehine açmış olduğumuz bir uygulamadır. Biz diyoruz ki; ‘Kocasinan Belediyesine ve Başkana her turlu ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda bu uygulama ilçe sakinlerimizle belediyeyi birlikte yönetme tarzıdır. Vatandaşlarımızın beklentilerini isteklerini ve taleplerini yerine getirebiliyorsak, vatandaşlarımızı mutlu edebiliyorsak yönetim tarzı olarak doğru bir yönetim sergiliyoruz demektir. Bu anlayışı da sahaya yansıtma noktasında atmış olduğumuz önemli adımlardan bir tanesidir."
Başkan Çolakbayrakdar, çözüm merkezi ile daha hızlı iletişim ve daha hızlı belediyecilik olacağına vurgu yaparak, “Çözüm merkezi, son halini alabilmesi için bir teknolojik yatırımlar yaptık. Çözüm merkezinin yazılımı tamamen belediye personelimiz tarafından yapılmış olan bir sistemdir. Bu yazılımın yapılması için bir AR-GE süreci oldu ve bu süreç bundan sonrada devam edecek. Ayrıca belediyenin alt yapısını donanımlarını yeniledik. Personelimize eğitim verdik ve bu eğitimler devam edecek. Kocasinan Belediyesi olarak bölgemizde yaşayan hemşehrilerime iyi hizmet verebilmek için her turlu çalışmanın önünü açıyoruz.” İfadelerini kullandı.
Çözüm Merkezi’nin işlevini bir sunum eşliğinde anlatan Başkan Çolakbayrakdar, şunları kaydetti: “Çözüm Merkezi’nde ilçe sakinlerimiz dilek, istek ve şikâyetlerini yüz yüze iletebilecekler. Çağrı merkezimizde ise, 0352 222 70 00 numaralı telefondan ulaşabilecekler ya da mobil uygulamalarla iletişim kurabilecekler. Vatandaşlarımız e-mail yolu ile de mesaj gönderebilecekler. Ayrıca ilçe sakinlerimiz sosyal medyadan da bize ulaşabileceklerdir. Kocasinan Belediyesi 7/24 saat çalışan bir belediye olarak, şimdi ise 7/24 saat ulaşılan bir belediye oldu.”
Çolakbayrakdar ayrıca, Kocasinan Belediyesi’nin web sitesi olan www.kocasinan.bel.tr adresinin de yenilendiğini söyleyerek, bir başka yenilik olarak, yayın hayatına geçtiğimiz hafta başlayan Dergi Kocasinan’ı da tanıttı.
Başkan Çolakbayrakdar, sunumundan sonra basın mensuplarına, Çağrı Merkezi ve Çözüm Merkezi’nin uygulamalı tanıtımını yaptı. Başkan Çolakbayrakdar, çözüm merkezine ilk gelen Kocasinan sakini bir vatandaşı da kendisi karşılayarak, vatandaşın talebini çalışanlara iletmesi esnasında ona eşlik etti. Vatandaş ise Başkan Çolakbayrakdar’a memnuniyetini dile getirdi.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul Hentbol Erkekler Süper Ligi’nde normal sezon sona erdi 2023-24 Hentbol Sezonu Erkekler Süper Ligi’nde 22 haftalık normal sezon, bugün oynanan karşılaşmalar ile ererken, Beşiktaş ligi ilk sırada tamamladı. 2023-24 Hentbol Sezonu Erkekler Süper Ligi’nde 22 haftalık normal sezon sona erdi. Beşiktaş Safi Çimento’nun birinci olarak tamamladığı Erkekler Süper Ligi’nde normal sezonu 1, 2, 3 ve 4’üncü sırada arasında tamamlayan takımlar Play-off Şampiyonluk Etabı oynarken, sezonu 5, 6, 7 ve 8’inci sırada tamamlayan takımlar “Play-Off Sıralama Etabı” oynayacak. Buna göre Şampiyonluk Etabı ilk tur müsabakaları; birinci (Beşiktaş) tamamlayan takım ile dördüncü (Spor Toto) tamamlayan takım; ikinci (Sakarya BBSK) tamamlayan takım ile üçüncü (Beykoz Belediyesi) tamamlayan takım arasında oynanacak. Şampiyonluk etabı ilk tur müsabakaları; üç müsabakalık serilerde, iki galibiyet üzerinden oynanacak. Bu serinin ilk iki maçı normal sezonu üst sırada tamamlayan takımın, üçüncü maçı normal sezonu daha alt sırada tamamlayan takımın sahasında oynanacak. Şampiyonluk etabı ilk tur müsabakalarında iki maç galip gelerek rakibini eleyen iki takım finale yükselecek. Play-Off Şampiyonluk Etabı final serisi ise beş müsabakalık seride üç galibiyet üzerinden oynanacak. Normal lig sezonunu beş ile sekizinci sıra arasında bitiren takımlar sıralama etabı oynayacak. Sıralama etabı ilk tur müsabakaları; beşinci tamamlayan takım ile sekizinci tamamlayan takım; altıncı tamamlayan takım ile yedinci tamamlayan takım arasında oynanacak. Erkekler Süper Ligi 22. hafta sonuçları: Rize Belediyesi 33-56 Beykoz Belediyesi Trabzon BBSK 30-33 Köyceğiz Belediyesi Spor Toto 31- 24 İzmir BBSK Sakarya BBSK 41-34 Nilüfer Belediyesi Beşiktaş Safi Çimento 51-23 Bahçelievler Belediyesi