GENEL - 21 Eylül 2017 Perşembe 10:38

Rahmet Cami yönetiminden Başkan Doğan’a ziyaret

A
A
A
Rahmet Cami yönetiminden Başkan Doğan’a ziyaret

İzmit Yenişehir Mahallesi’nde bulunan Rahmet Cami yönetimi, İzmit Belediye Başkanı Dr.

İzmit Yenişehir Mahallesi’nde bulunan Rahmet Cami yönetimi, İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan’a teşekkür ziyaretinde bulundu.


Rahmet Camii Dernek Başkanı Tarhan, din görevlisi Zeki Albayrak, cami müezzini Bekir Baş ve dernek yönetim kurulu üyesi Mümin Dokunmaz, ziyarette Doğan’a plaket vererek yaptığı hizmetler için teşekkür ettiler. Rahmet Camii Dernek Başkanı Tarhan, “Camimizin bir çok eksiği Belediye Başkanımız sayesinde giderildi. Son olarak tuvaletler ve lavabolar başkanımızın desteği ile yapıldı. Cami cemaati olarak bunları yapmamız mümkün değildi. Belediye Başkanımıza ne kadar teşekkür etsek azdır” şeklinde konuştu.


Ziyaret ve plaket için konuklarına teşekkür eden Başkan Doğan da, “İbadethanelerimize hizmet etmek bizim için onurdur, ibadethaneler bizim her zaman baş tacımızdır. Cumhurbaşkanımızın okullara ve ibadethanelere belediyelerin hizmetlerini kolaylaştıracak kanuni düzenlemelerinden sonra bu hizmetleri çok daha kolay yapabiliyoruz. Rahmet Camimiz, 2009 yılında bir çok sorunları olan bir camiydi. Biz o dönemde de çok güzel çalışmalar yaptık. Caminin yanında çok büyük meydan düzenlemesiyle mahalle konağı yaptık. Meydan düzenlemesini camimizle birleştirdik, her türlü desteği verdik. Bu dönemde de diğer işlerimize devam edeceğiz. Yapılanların kaliteli, halkımıza yakışır olmasına ayrı bir önem veriyoruz. Halkımızın duaları bizler için her şeyden daha önemli” dedi.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Antalya Turunç Masa, 10 yılda 5 milyon 426 bin 85 kent sakiniyle iletişime geçti Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılını geride bırakan yönetişim sistemi Turunç Masa’yı ilçe sakinleri anlattı. Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal’ın her detayıyla ilgilendiği Turunç Masa, halkla ilişkiler, iletişim ve bir yönetim projesi olarak 17 Kasım 2014’te uygulanmaya başladı. Turunç Masa, 10 yıl içinde başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle kuruluşundan bu yana Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturdu. Turunç Masa, 10 yılda 5 milyon 426 bin 85 kent sakiniyle iletişime geçti. İlçe sakinleri anlattı Muratpaşa sakinlerinden Neslihan Demircioğlu, Turunç Masa’nın ihtiyaç duyduklarında ulaşabildikleri bir destek hattı olduğunu söyledi. “Benim için Turunç Masa, belediyemizin hem bilgi alabileceğimiz hem de bize kolaylıklar sunan bir hizmeti” diyen Demircioğlu, birçok konuda Turunç Masa’dan destek aldığını belirtti. Demircioğlu, sokak hayvanları, sosyal yardımlaşma ve bitki desteğinin yanı sıra deprem felaketinde de Turunç Masa faaliyetlerinin etkisinin büyük olduğunu dile getirdi. Turunç Masa’nın Muratpaşa Belediyesi’ne bağlı şikayetlere çözüm üreten bir birim olduğunu söyleyen Raşit Mercan ise “Benim için Turunç Masa, taleplerimiz sonuçlanana kadar takibin sağlanmasıdır” dedi. Kadir Akgöl ise “Benim için Turunç Masa, belediyeye gitmeden şikayetlerimizi dile getirmektir. Onlar da gereken işlemleri yapıyor” diye konuştu. Akgöl, ayrıca işlemler tamamlanırken Turunç Masa’nın kendilerine dönüş yaparak süreç hakkında bilgilendirdiklerini de söyledi.