GENEL - 07 Aralık 2017 Perşembe 11:03

Müdür Kamil Uçan: Kütahya’da istihdam sayısı 7 bin 652 kişiye ulaştı

A
A
A
Müdür Kamil Uçan: Kütahya’da istihdam sayısı 7 bin 652 kişiye ulaştı

İŞKUR Kütahya İl Müdürü Kamil Uçan, Cumhurbaşkanı Recep Tayip Erdoğan’ın çağrısı üzerine Türkiye’de 2017 yılında 15 milyon kişiye yeni bir iş hedefiyle başlatılan istihdam seferberliğinde Kütahya Çalışma ve İş Kurumu olarak 7 bin 652 istihdam sayısına ulaşarak katkı sağlamaya devam etmekte olduklarını söyledi.

İŞKUR Kütahya İl Müdürü Kamil Uçan, Cumhurbaşkanı Recep Tayip Erdoğan’ın çağrısı üzerine Türkiye’de 2017 yılında 15 milyon kişiye yeni bir iş hedefiyle başlatılan istihdam seferberliğinde Kütahya Çalışma ve İş Kurumu olarak 7 bin 652 istihdam sayısına ulaşarak katkı sağlamaya devam etmekte olduklarını söyledi.


Kütahya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü (İŞKUR) ile Martur Sünger Koltuk Tesis Sanayi Ticaret A.Ş. arasında yapılan protokol ile başlatılan 30 kişilik kursta istihdam garantisi verildiğini belirten Müdür Kamil Uçan, “Kütahya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü (İŞKUR) ile Martur Sünger Koltuk Tesis Sanayi Ticaret A.Ş. arasında yapılan protokolde “Oto Koltuk Kılıf Dikim Elemanı” mesleğinde 30 kursiyer eğitim alacak olup, başarılı olan kursiyerleri firma bünyesinde istihdam edilecektir. Söz konusu protokol kapsamında firma bünyesinde başlayan ve 6 Nisan 2018 tarihinde sona erecek olan kurs 106 fiili gün olarak düzenlenmiştir. Kütahya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü (İŞKUR) tarafından kurs bitiminde başarılı olan kursiyerlere kurs Bitirme Belgesi verilecektir. Ayrıca kursiyerlerden hiçbir ücret alınmayıp kursa katıldıkları her gün için kurumumuz tarafından 45 TL ödeme yapılmakta ve eğitim süresince İş Kazası ve Meslek Hastalığı Sigorta Primleri ile bakmakla yükümlü olunan kişi durumunda olmayanlar için Genel Sağlık Sigortası Prim Giderleri de İŞKUR tarafından ödenecektir” dedi.(EFE)

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Antalya Turunç Masa, 10 yılda 5 milyon 426 bin 85 kent sakiniyle iletişime geçti Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılını geride bırakan yönetişim sistemi Turunç Masa’yı ilçe sakinleri anlattı. Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal’ın her detayıyla ilgilendiği Turunç Masa, halkla ilişkiler, iletişim ve bir yönetim projesi olarak 17 Kasım 2014’te uygulanmaya başladı. Turunç Masa, 10 yıl içinde başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle kuruluşundan bu yana Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturdu. Turunç Masa, 10 yılda 5 milyon 426 bin 85 kent sakiniyle iletişime geçti. İlçe sakinleri anlattı Muratpaşa sakinlerinden Neslihan Demircioğlu, Turunç Masa’nın ihtiyaç duyduklarında ulaşabildikleri bir destek hattı olduğunu söyledi. “Benim için Turunç Masa, belediyemizin hem bilgi alabileceğimiz hem de bize kolaylıklar sunan bir hizmeti” diyen Demircioğlu, birçok konuda Turunç Masa’dan destek aldığını belirtti. Demircioğlu, sokak hayvanları, sosyal yardımlaşma ve bitki desteğinin yanı sıra deprem felaketinde de Turunç Masa faaliyetlerinin etkisinin büyük olduğunu dile getirdi. Turunç Masa’nın Muratpaşa Belediyesi’ne bağlı şikayetlere çözüm üreten bir birim olduğunu söyleyen Raşit Mercan ise “Benim için Turunç Masa, taleplerimiz sonuçlanana kadar takibin sağlanmasıdır” dedi. Kadir Akgöl ise “Benim için Turunç Masa, belediyeye gitmeden şikayetlerimizi dile getirmektir. Onlar da gereken işlemleri yapıyor” diye konuştu. Akgöl, ayrıca işlemler tamamlanırken Turunç Masa’nın kendilerine dönüş yaparak süreç hakkında bilgilendirdiklerini de söyledi.