Osmaniye’de İŞKUR’dan 262 kişilik istihdam

Osmaniye Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü, Toplum Yarasına Program (TYP) kapsamında Osmaniye il ve ilçe milli eğitim müdürlükleri bünyesinde 262 kişi istihdam edecek.

Osmaniye’de İŞKUR’dan 262 kişilik istihdam

21 Eylül 2017 12:46


Osmaniye Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürü Ahmet Altunkaynak, program süresinin 9 ay olduğunu ve bu süre zarfında çalışanların asgari ücret üzerinden maaşlarının ve sigorta primlerinin İŞKUR tarafından karşılanacağını belirtti. Altunkaynak, “262 kişiden 127 kişi Osmaniye İl Milli Eğitim Müdürlüğünde, 5 kişi Hasanbeyli, 65 kişi Kadirli, 24 kişi Düziçi, 20 kişi Bahçe, 11 kişi Toprakkale ve 10 kişi de Sumbas ilçe milli eğitim müdürlüklerinde çalışacaklar. İsdahim edilecek bu kişiler


çevre temizliği işlerinde görev yapacaklar" dedi.


Alınacak kişilerin 26 Eylül Salı günü noter tarafından yapılacak olan kura ile belirleneceğini vurgulayan Aytunkaynak, kuraların, Osmaniye İl Milli Eğitim Müdürlüğü için Atatürk Ortaokulu toplantı salonunda saat: 09.30’da Hasanbeyli için Hasanbeyli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda saat: 14.30’da, Kadirli için Kadirli Öğretmen Evi toplantı salonunda saat: 09.00’da, Düziçi için Düziçi Fen Lisesi toplantı salonunda saat: 09.30’da, Bahçe için Bahçe Endüstri Meslek Lisesi toplantı salonunda saat: 11.30’da, Toprakkale için Şehit İbrahim Etiz Anadolu Lisesi toplantı salonunda saat: 13.30’da ve Sumbas için Sumbas Yatılı İlköğretim Okulu toplantı salonunda saat: 14.00’da gerçekleştirileceğini kaydetti.


Altunkaynak, Toplum Yararına Programda çalışmak isteyen vatandaşların Osmaniye Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğüne nüfus cüzdanları ile birlikte şahsen müracaat etmeleri ya da "esube.iskur.gov.tr" internet adresinden başvuru yapmaları gerektiğini söyledi.




YORUM YAZ
Lütfen Bekleyiniz ...

Toplam Yorum (0)

OSMANİYE HAVA DURUMU
28
°
C
Az Bulutlu
  • Pazar
    Az Bulutlu
    28°C
  • Pazartesi
    Az Bulutlu
    29°C
  • Salı
    Parçalı Bulutlu
    29°C
  • Çarşamba
    GökGürültülü Sağnak Yağışlı
    26°C
Reklamı Geç