YEREL HABERLER - 31 Aralık 2011 Cumartesi 15:24

İZMİR KENTSEL PAZARLAMA/GÖRSEL KİMLİK İHALESİ SONUÇLANDI

A
A
A
İZMİR KENTSEL PAZARLAMA/GÖRSEL KİMLİK İHALESİ SONUÇLANDI

İzmir Kalkınma Ajansı’nın (İZKA), İzmir Kentsel Pazarlama/Görsel Kimliğinin oluşturulması için çıktığı ihale sonuçlandı. Kentsel pazarlama konusunda deneyimli, dünyanın önde gelen şirketlerinin başvuruda bulunduğu ihaleyi Emrah Yücel-I Mean It Creative şirketi kazandı. Emrah Yücel önderliğindeki ajans, son beş yıldır T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın Türkiye resmi turizm kampanyasını yürütüyor. Aynı zamanda FIBA (Uluslararası Basketbol Federasyonları Birliği) ve TBF’nin (Türkiye Basketbol Federasyonu) seçimi ile Ağustos 2010’da Türkiye’de gerçekleşmiş olan 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası’nın tanıtım kampanyasını yürüten reklam ajansı oldu.
İzmir Valisi ve İZKA Yönetim Kurulu Başkanı M. Cahit Kıraç, “Türkiye’de bir şehrin tanıtımı için yapılmış en kapsamlı stratejik planı referans alarak hazırlanacak görsel kimlik için çok değerli başvurular gerçekleşti ve sonucunda ihaleyi I Mean It Creative şirketi kazandı. İzmir için hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Hem EXPO süreci, hem İzmir kurumsal kimliğinin hazırlanması süreci İzmir’in ulusal ve uluslararası tanıtımında çok etkili olacak ve birbirlerine katkı sağlayacak süreçler olarak önem arz ediyorlar. Tanıtımda başarılı dünya şehirlerine baktığımızda, etkili görsel kimliklere sahip olduklarını ve iletişimde tutarlılıkla bunları kullandıklarını görüyoruz. Biz de, bütün İzmir’in sahipleneceği ve kullanacağı bir ortak görsel kimlik için harekete geçtik. Yakın zamanda İzmir görsel kimliğinin uygulamalarını tüm İzmir’de görmeye başlayacağız. Her sektörden ve kesimden İzmirli’nin projeyi benimseyeceğini ve projenin hem İzmir’in turistler ile yatırımcılara tanıtımına hem de İzmirlilik ruhuna büyük katkı sağlayacağına inanıyoruz"
İZKA koordinasyonunda hazırlanan İzmir Kentsel Pazarlama Stratejik Planı (2010-2017) hazırlanacak İzmir Kentsel Pazarlama/Görsel Kimliğinin referans belgesi olacak. Plan kapsamında, İzmir’in yanı sıra Türkiye’de ve on ülkede toplam 3 bin 687 kişi nezdinde İzmir’e yönelik bilinirlik ve algı araştırması yapılmıştı. Araştırma ve analizler neticesinde İzmir’in kentsel pazarlama vizyonu, “en çok ödüllendiren Akdeniz şehri olmak,” ana mesajı ise “İzmir, gizli kalmış cevherleriyle size unutulmaz deneyimler yaşatır” olarak belirlenmişti.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir