GENEL - 22 Haziran 2018 Cuma 18:07

AK Parti Çaycuma’da gövde gösterisi yaptı

AK Parti Çaycuma’da gövde gösterisi yaptı

AK Parti, Çaycuma’da en büyük mitingini gerçekleştirdi.

AK Parti, Çaycuma’da en büyük mitingini gerçekleştirdi. Yoğun katılımın gerçekleştirtiği mitingde AK Parti gövde gösterisi yaptı.

Zonguldak’ın Çaycuma İlçesi’nde Cumhuriyet meydanında yapılan en büyük AK Parti mitingi coşkulu kalabalık katılımıyla gerçekleşti. Mitinge katılan; AK Parti Milletvekili Adayı Polat Türkmen, AK Parti İl Başkanı Zeki Tosun, AK Parti İlçe Başkanı Veysel Karani Doğancı, Gençlik Kolları Başkanı Uğur Karaalp ve yönetimi, Kadın Kolları Başkanı Suzan Akman ve yönetimi, AK Parti Milletvekili Adayı Metin Selçuk, Nebioğlu Belediye Başkanı Ertan Aydoğan, Filyos Belediye Başkanı Ömer Ünal, Saltukova Belediye Başkanı Zerrin Güneş, Bakacakkadı Belediye Başkanı Sezgin Özdemir, önceki Çaycuma Belediye Başkanı Mithat Gülşen, eski Belediye Başkanları, Kurucu İlçe Başkanı ve Milletvekili adayı Bayram Berber, eski İlçe Başkanı ve Milletvekili adayı Bünyamin Bostancı, delegeler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

“Çok önemli bir seçimin arifesindeyiz”

Programda ilk olarak konuşan Zonguldak İl Başkanı Zeki Tosun 24 Haziranda yapılacak seçimlerde destek istedi. Tosun konuşmasında “Biz inşallah sizlerle beraber 5-0’ı Zonguldak’ta yapacağız. Karabük, Düzce, Sakarya yapıyor da biz neden yapmayalım. Bizim 5 tane içinizden çıkan birbirinden kıymetli milletvekili adaylarımız var. İnşallah bu sefer 5’ini birden Ankara’ya yollayacağız. Çok önemli bir seçimin arifesindeyiz. 24 Haziran seçimleri bugüne kadar yaptıklarımızın hayata geçmesi, perçinleşmesi çok önemli. Şurada iki günümüz kaldı. Çaycuma’dan, Zonguldak’tan bütün bölgelerimizden AK Parti’nin bugüne kadar aldığı en fazla oyu alarak, Ankara’da kıymetli vekillerimizin daha güçlü temsil etmesi konusunda, Recep Tayyip Erdoğan’a en büyük desteği vermeniz için sizlerden Pazar günü sandıkları patlatmanızı istiyorum” dedi.

"Pazar günü beklediğimiz özlem sona erecek"

Ardından konuşan AK Parti Çaycuma Milletvekili Adayı Ahmet Çolakoğlu ise coşkulu kalabalığa seslenerek 24 Haziranda yapılacak seçimlerde destek istedi. Çaycuma’dan yüzde 70 oy alacaklarını söyleyen Çolakoğlu, “16 yıldır AK Parti ile beraber Türkiye yola devam ediyor. Şahlanıyor Zonguldak, şahlanıyor Çaycuma; hep beraber Ankara’dayız, hep beraber meclisteyiz. 16 yıldır özlemle bekliyordunuz, içimizden Çaycuma’nın evladı, 83 köyünde bütün mahallelerinde, halkın arasından olsun diye. Artık Ahmet Çolakoğlu listede, artık Çaycuma zamanı gelmiştir. Meclise gittiğimiz zaman, sandıktan çıkan yüzde 70 oyu görünce Cumhurbaşkanımız ne diyecek biliyor musunuz? Helal olsun Saltukova’ya, helal olsun Filyos’a, helal olsun Perşembe’ye, helal olsun Nebioğlu’na, Çaycuma Ahmet Çolakoğlu’na sahip çıkmış diyecekler. Olmayacak duaya size amin dedirtmeye çalışıyorlar. Müsaade etmeyeceğiz. Çaycuma’ya çok hizmetler yaptık, inşallah bu Pazar günü beklediğimiz özlem sona erecek ve daha çok hizmet yapmaya devam edeceğiz. Filyos Projesine inanmıyorlardı, onlar palavra diyorlardı. Herhalde Filyos’un yolunu bilmiyorlar, Filyos Limanı nerede bilmiyorlar. Gitsinler o bölgede görsünler, araçlar arı gibi çalışıyor, gemiler arı gibi çalışıyor. Türkiye’nin en büyük limanı Filyos şehrimizde şuan yapılıyor. Ama yeterli mi yetmez. Cumhurbaşkanımız geldi, Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanımız geldi, mega endüstri sanayi bölgesi Filyos bölgesimizdir. Biz Ankara’ya gittiğimiz zaman bu Çaycumalı kardeşinizin en büyük görevi ne olacak biliyor musunuz? Mega endüstri sahibi bölgesi Filyos’da fabrikaların kurulması, bacaların tütmesi olacak. Neler yaptınız diyorlar ya; bunu da AK Parti yapacak başkası yapamaz. Havaalanımız başladı, çalışıyor. İnşallah orayı güçlü bir şekilde oluşturarak yurt içi seferler açacağız. Ama duracağız mı durmayacağız" şeklinde konuştu.

"Bu seçim Türkiye’nin istikbal ve istiklal mücadelesidir"

24 Haziran seçimlerinde Çaycuma’dan çok yüksek bir oy beklediklerini ifade eden AK Parti Zonguldak Milletvekili Adayı Polat Türkmen, “Devir farklı bir devir, kırılma devri. 24 Haziran çok önemli bir seçim. Seçimlerin üstünde bir seçim. Türkiye’nin istikbal ve istiklal mücadelesidir. Esaretten kurtulma zamanıdır. Onun için şunu istiyorum. Varsın Zonguldak’tan CHP’nin 2 tane milletvekili olmasın. Örnek verecek olursak 110 tane milletvekili yerine olsun 98 tane. Ne olur? Düzce’de, Karabük’te, Sakarya’da yok. CHP Partisi ortadan mı kalkıyor! İktidar olamayacağınıza göre, bırakın bizim hedeflerimiz var. Biz yerli arabayı Filyos endüstri bölgesine götüreceğiz. Sadece arabada en az çalışacak 20 bin kişi, arkasından bakın çalışacak belki 100 bin dolaylı insanımız olacak. Tarihi değiştiren noktalara bir bakarsanız, bunlar ancak büyük liderler sayesinde, karizmatik liderler sayesinde toplumlara dönüştürerek ancak o büyük dönüşümleri sağlar. İşte tarihte bir çağ açıp, bir çağ kapatan Osmanlı’nın Padişahı Fatih Sultan Mehmet’ten bir başlarsın ve diğerlerinden çıkarsın. Cumhuriyet tarihine geldiğimiz zaman imparatorlukların kapandığı dönemde, Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’te böyle karizmatik bir liderdi ve bize Türkiye Cumhuriyeti’ni emanet etti. Toplumu dönüştürdü. Dünya ile rekabet edecek hale getirdi. Arkasından Celal Bayar, İsmet İnönü. Eksiği, noksanı olabilir insanların ama büyük liderler ancak dönüşümleri sağlayan liderlerdir. İşte sıra geldi, o büyük lider dediğimiz Recep Tayyip Erdoğan’a Şimdi Dünya’da toplumunu değiştirip, dünya ile rekabet edecek seviyeye götürebilmek için Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemini getiriyor" şeklinde konuştu.

Tokat Tokat’ta yaşanan 4,7 büyüklüğündeki deprem anı güvenlik kamerasında Tokat’ta yaşanan 4,7 büyüklüğündeki depremin ardından, Tokat Sulusaray ilçesi Belediye Başkanı Davut Kılıç, ilçede herhangi bir olumsuz durumun bulunmadığını söyledi. Öte yandan deprem anı güvenlik kameralarına yansıdı. AFAD tarafından açıklanan bilgilere göre, saat 01.06’da merkez üssü Sulusaray ilçesi olan 4,7 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Deprem, 9,97 kilometre derinlikte kaydedildi. Sarsıntı Sivas ve Yozgat illerinden de hissedildi. Depremi hisseden vatandaşlar büyük bir panik yaşayarak kendilerini dışarı attı. Deprem anı iş yerlerinin güvenlik kameralarına yansırken Tokat Sulusaray Belediye Başkanı Davut Kılıç, açıklamalarda bulundu. Başkan Kılıç, şu ana kadar herhangi bir olumsuz durumun olmadığını fakat dikkatli olunması gerektiğini söyledi. “Yıkılan, hasarlı bir bina yok” Kılıç, ilçede yıkılan ve hasarlı bir binanın olmadığını ifade ederek, “Saat 01.06’da Sulusaray ilçe merkezli 4,7 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Şu ana kadar herhangi bir olumsuzluk yok. Yıkılan, hasarlı bir bina yok. Herhangi bir can kaybı ve yaralanma da yok. Köylerimizde de sorun yok. Özellikle vatandaşlarımız bu gece, dikkatli, uyanık olmasını ve mümkünse bu geceyi dışarda geçirmeleri önemli. Vatandaşlarımızı dikkatli olmaları konusunda anons yaparak uyarıyoruz. Deprem ülkemizin gerçeği. İlçemiz de Kuzey Anadolu fay hattına yakın bölgede bulunuyor. Hepimize geçmiş olsun” dedi. Vatandaşlar ise depremi hisseder hissetmez kendilerini evden dışarı attıklarını belirtti.
İstanbul İstanbul’da taksiciler öldürülen meslektaşları için toplandı İstanbul’da yüzlerce taksici Sarıyer’de gasp edilip öldürülen meslektaşları Yaşar Yanikyürek için bir araya geldi. İstanbul’un çeşitli noktalarında bir araya gelen taksicilerin katılımıyla, yol kenarında ölüme terk edilen Yaşar Yanıkyürek’in cenazesi Zincirlikuyu Mezarlığı gasilhanesine getirildi. İstanbul’da taksisine aldığı yabancı uyruklu iki şahıs tarafından öldürülüp Sarıyer’de yol kenarına atılan Yaşar Yanıkyürek için yüzlerce meslektaşı bir araya geldi. İstanbul’un farklı noktalarında toplanan taksiciler bir araya gelerek Yaşar Yanıkyürek’in cenazesinin Zincirlikuyu Mezarlığı’na getirilmesine eşlik etti. Farklı noktalarda toplanan taksiciler Beyoğlu’nda bir araya gelerek konvoy halinde Zincirlikuyu Mezarlığı’na hareket etti. Polis ekipleri çevrede güvenlik önlemleri aldı. Zincirlikuyu Mezarlığı önünde toplanan taksiciler burada basın açıklaması yaptı. Konuyla ilgili konuşan İstanbul Taksi Şoförleri Derneği Başkanı Deniz Dündar, “Bugün 14.30 sularında Anadolu Yakası’ndan aldığı yolcu ile Avrupa Yakası Sarıyer Tarabya, bizim Madenler dediğimiz bölgede yabancı yolcusu tarafından katledilen Yaşar Yanıkyürek abi için bütün meslektaşları olarak, arkadaşları olarak buradayız. Cenazemizi yalnız bırakmadık. Bu bizim ilk cenazemiz değil, görünene göre son cenazemiz de olmayacak. İki üç ay önce İzmir’de Oğuz Erge kardeşimiz, yaklaşık 9-10 ay önce Yıldıztabya, Gaziosmanpaşa’da Samet Kubiloğlu kardeşimiz, ondan 1 sene öncesine kadar Aydın Altun abimiz, bu ne ilk ne de son. Biz bir an önce yetkililerden taksicilerin can ve mal güvenliği için ivedi bir şekilde çalışma yapmalarını arzu ediyoruz. Bugün Yaşar abi için buradayız, cenazemizi gasilhaneye teslim ettik. Yarın Feriköy Mezarlığında öğle namazına müteakip defnedip son görevimizi yerine getireceğiz ama bunun son olup olmadığını bilmiyoruz. Ne yazık ki evden helalleşerek çıkıyoruz. Bir an önce yetkililerden, kabinli araç ya da başka bir çözüm bekliyoruz. Buna yetkililer, İstanbul’da taksiyi yönlendiren UKOME kurulu karar verecek. Bizler dernekler olarak, daha önce büyükşehir belediyesine bunun müracaatını yaptık. Bu ilk değil son değil. Biz helalleşerek çalışmak istemiyoruz. Bizler huzur, güven içinde çalışmak istiyoruz. Bizler STK’lar olarak sizler için her şeyi yapıyoruz. Bu işin hızlanması için sizlerin de bir an önce müracaatta bulunmanız gerekmektedir. Lütfen bizim sesimizi artık duyun. Lütfen bizi ciddiye alın" ifadelerini kullandı. "Azrailimizi yanımızda taşıyoruz" Ölümlerin artık son bulması için yetkililerin önlem almasını isteyen ve evden helalleşerek çıkıyoruz diye belirten Deniz Dündar, "Bugün bu, yarın bir başkası, kimi taşıdığımızı bilmiyoruz. Azrailini yanında taşıyan bir meslek grubu haline geldik. Bütün yetkililere, özellikle taksici dostu cumhurbaşkanımıza sesleniyorum; Sayın Cumhurbaşkanım lütfen bu çığlığımızı, bu haykırışımızı duyun” şeklinde konuştu.
İstanbul İstanbul’da taksiciler öldürülen meslektaşları için eylem yaptılar İstanbul’da bir grup taksici bir araya gelerek, öldürülen taksici Yaşar Yanıkyürek için ve son zamanlarda taksicilere yönelik artan sözlü şiddet ve cinayetleri, kötü şartları protesto etmek için eylem yaptı. İstanbul Sarıyer’de 34 TFY 89 plakalı taksinin şoförü Yaşar Yanıkyürek, otomobilinde önce gasp edildikten sonra bıçaklanarak yol kenarına atılmıştı. Bu duruma tepki gösteren bir grup taksici bir araya gelerek, son zamanlarda taksicilere yönelik artan sözlü şiddet ve cinayetler, kötü şartları protesto etti. Göztepe Köprüsü önünde toplanan taksiciler, Beşiktaş Meydanı önüne kadar konvoy yaptı. Göztepe Köprüsü önünde basın açıklaması yapan taksiciler, ardından Beşiktaş Meydanı’na doğru yolu çıktı, oradan tekrar Göztepe Köprüsü’ne gelen taksiciler protestoyu sonlandırdı. Durumla ilgili konuşan taksici Osman Balıkçı, "Burada bugün toplandık, iyi bir şey için toplanmak isterdik ama maalesef ki kötü bir olay için toplandık. Sevdiğimiz bir taksici ağabeyimiz Yaşar ağabeyimiz bugün hakkın rahmetine kavuştu. Bir vatandaş Ataşehir’den binip Sarıyer tarafına gidiyor ve ağabeyimizi katlediyor. Bu üzücü haberi aldıktan sonra bütün taksi camiası olarak toplandık. Şimdi de güzergahımız olarak buradan çıkacağız, artık sesimizin duyulmasını istiyoruz. Biz senelerdir gece çalışıyoruz, burada arkamda duran bütün abilerim, arkadaşlarımız hepsi evlerine ekmek parası götürmek için gece sabaha kadar çalışıyorlar ve hiçbir güvencemiz yok, bugün de gördük ki bu kadar basit bir şekilde, üstelik gündüz vakti bir abimizi kaybettik. Yaşar abimiz hakkın rahmetine kavuştu ancak bu ne ilk ne de son olacak gibi duruyor, burada toplanmamızın amacı sadece insanlara zarar vermek ya da bir şeyleri engellemek değil, sadece sesimizi duyurmak için buradayız. Buradaki bütün arkadaşlar da bu saatten sonra sadece can güvenliklerini ve Yaşar abimiz gibi bir son olmaması için ellerinden geldiğince birbirlerini kolladıkça da bir şeylerin olmasını istiyorlar ama maalesef olmuyor. Buradan yetkililere sesleniyoruz, bugün bir abimizi daha kaybettik, Yaşar Yanıkyürek ağabeyimiz bıçaklanarak katledildi. Bunların yaşanmaması için yetkilileri de artık göreve bekliyoruz. Şu anda Göztepe köprüsü altından çıkacağız, Beşiktaş güzergahında kimseyi rahatsızlık vermeden sessiz bir protesto yapacağız, bu sessiz çığlığımızı lütfen duyun. Toplamda yaklaşık 600-700 araçlık bir grup olacak" ifadelerini kullandı.