- 26 Aralık 2022 Pazartesi 16:03

Battalgazi’deki çağrı merkezi çözüm köprüsü oluyor

A
A
A
Battalgazi’deki çağrı merkezi çözüm köprüsü oluyor

Vatandaşlar ile belediye arasında 7 gün 24 saat çözüm köprüsü olmayı sürdüren Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi, her yıl belediyeden hizmet alan vatandaşlara yönelik uyguladığı memnuniyet anketini açıkladı.

Vatandaşlar ile belediye arasında 7 gün 24 saat çözüm köprüsü olmayı sürdüren Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi, her yıl belediyeden hizmet alan vatandaşlara yönelik uyguladığı memnuniyet anketini açıkladı. Sorunların çözümsüz kalmadığı Çağrı Merkezi’nin her yıl kamuoyuyla paylaştığı ankette yüzde 98’lik başarı oranı çıktı.


Battalgazi’deki vatandaşların istek ve taleplerinin karşılanması için Battalgazi Belediyesi tarafından kurulan Çağrı Merkezi, her gün yüzlerce çağrıyı cevaplandırarak, vatandaşların daha hızlı ve iyi hizmet alabilmesi için çalışmalarını 7 gün 24 saat esasına göre sürdürüyor. Bir yandan hizmet ile alakalı sorun yaşadığını düşünen vatandaşların öneri ve talepleri hızlı bir şekilde değerlendirilerek yetkili birimlere ulaştırılan diğer yandan da çözüme kavuşturulan sorunların çözüm bilgisini vatandaşlara ileten Çağrı Merkezi, her yıl Battalgazi Belediyesi’nden hizmet alan vatandaşlara yönelik özel bir anket çalışması gerçekleştiriyor. Alınan hizmet ve sorunların hızlı çözümü ile alakalı vatandaşların katılımıyla gerçekleştirilen memnuniyet anketi, her yıl Aralık ayının son haftasında Çağrı Merkezi tarafından yapılan değerlendirmelerin ardından anket sonucu kamuoyu ile paylaşılıyor.


Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi tarafından her yıl belediyeden bire bir hizmet alan vatandaşlara yönelik uygulanan memnuniyet anketinin 2022 yılı sonuçları açıklandı. Anket sonuçlarına göre, 2018’de memnuniyet oranı yüzde 94 iken, 2019’da bu oran yüzde 95’e, 2020 yılında ise bu oran yüzde 96’a yükselmişti. Memnuniyet başarısının üzerine her yıl koyarak ilerleyen Çağrı Merkezi, 2022 yılında ise memnuniyet başarısı yüzde 98’e yükseltti. 2022 yılı içerisinde 19 bin 570 çağrıyı cevaplayan ve birçoğunu çözüme kavuşturan Çağrı Merkezi, özellikle Fen İşleri ve Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerinin karla mücadele çalışmalarından ötürü de teşekkür ve tebrik telefonları aldı.



“Vatandaşlarımızın hiçbir talebini kulak ardı etmedik”


Çağrı Merkezi’ni ziyaret ederek bir vatandaşın çağrısına da cevap veren Battalgazi Belediye Başkanı Osman Güder, “Ulaşılabilir bir Battalgazi Belediyesi ile daha iyi hizmetlerin ortaya çıkması için çalışmalarımızı 7 gün 24 saat esasına göre sürdürüyoruz. Bugünde Belediye ve vatandaşlarımız arasında çözüm köprüsü görevini üstlenen Çağrı Merkezimizdeyiz. 2022 yılına baktığımız zaman merkezimize 19 bin 570 çağrı ulaşmış ve bu çağrılarının yüzde 98’ini Battalgazi Belediyesi olarak çözüme kavuşturmuşuz. Vatandaşlarımız sorun ve taleplerini almak için ekiplerimiz 24 saat esasına göre çalışmalarını sürdürüyor. Bu yıl elde ettiğimiz yüzde 98’lik başarı gerçekten takdire şayan bir durum. İnşallah ‘Türkiye Yüzyılında’ yani 2023 yılında bu oranı yüzde 100 yükselteceğiz. Özellikle şunu belirtmek istiyorum. Göreve geldiğimiz gün ‘Battalgazi Belediyemize iletilen her sorun mutlaka çözülmek zorundadır’ talimatımızı ekiplerimize o zamandan vermiştik. Vatandaşlarımızın hiçbir sorununu bugüne kadar kulak ardı etmedik, bundan sonraki süreçte de etmeyeceğiz. Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın talimatlarıyla gönül belediyeciliğini ilçemizde etkin şekilde sürdürmek için gece demeden gündüz demeden çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Çağrı Merkezi’mizdeki elde ettiğimiz oranda gönül belediyeciliğimizi en güzel şekilde ortaya koyduğumuzun göstergesidir. Vatandaşlarımızın memnuniyeti bizim birinci önceliğimizdir. Tüm ekibimizle birlikte gece gündüz sahadayız ve vatandaşlarımızın emrine amadeyiz. İnsan var olduğu müddetçe ihtiyaçlar var olacaktır, yeni yapılan çalışmalar eskiyecektir, bunların dönüşümü gerçekleşecektir. İnşallah bundan sonraki çalışmalarımızda da vatandaşlarımızdan memnuniyeti daha da arttırarak yolumuza devam edeceğiz” dedi.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Sivas Sivas Ermeni doktorun ihanetini unutmadı Sivas’ta 1915 yılında güvenip teslim oldukları ermeni doktor tarafından zehirlenerek şehit edilen 40 Osmanlı askeri ve doktorun ihaneti aradan geçen 1 asırdan fazla zamana rağmen unutulmadı. 1915 yılından günümüze aktarılan tarihi verilere göre Merzifon taburu cepheye gittiği sırada zorlu kış şartları sebebiyle Sivas’ın Hafik ilçesi Çınarlı köyünde konakladı. Konaklama sırasında askerler hastalandı. Ermeni bir doktor tedavi etme bahanesi ile askerlere zehirli iğne yaparak 40 askeri şehit etti. Ermeni doktorun askerlere zehirli iğne yapması sonucu öldüğünün anlaşılması üzerine doktor da öldürüldü. İhanet sonucu şehit edilen 40 Osmanlı askeri için köyde bir şehitlik inşa edildi. “İğneyle zehirleyip şehit etti” 1915 yılında yaşanan olayla ilgili bilgi veren emekli din görevlisi Şemsettin Özkan ayakları yaralandığı için revire giden askerlerin zehirli iğne ile şehit edildiklerini belirterek, “Merzifon’dan gelen tabur burada konakladıktan sonra doktor ve kırk dört tane askerimiz yoldan gelmiş, postalı şişmiş, ayakları şişmiş yorulmuş. Doktora, revire çıkıyorlar. Revire gelen asker, postalı ayağını sıkmış, yorulmuşlar. Daha sonra askerlerden bazıları rahatsızlanıyor ve hatta ölüyor bir kısmı. Bu arada hani bir iki üç beş derken ya ‘bunda bir hal var’ diyorlar. Postalın sıkmasıyla insan ölmez, dermansız ölünmez. O arada da vücutlarında siyahlık beliriyor. İğneye bakıyorlar herkes yiyor ama revire gelen askerler maalesef ölüyor. Bakıyorlar ki doktor gayrimüslim revire giden askerleri zehirliyor. Kırk dört askeri zehirliyorlar. Rivayete göre doktoru tutukluyorlar. Doktor gözaltındayken palaskasıyla kendini boğuyor. Bir rivayete göre de buradan Hafik’e giderken yolda muhafızlar, askerler vuruyorlar. Doktorun Ermeni olduğu söyleniyor “ dedi. “Zulmetmedik ihanet ve zulüm gördük” Özkan, Müslüman Türklerin hiçbir zaman Ermenilere zulmetmemesine rağmen Ermenilerden ihanet ve zulüm gördüklerini ifade ederek, “Geçmişte bu civarda Ermeniler de yaşardı. Bunlar Müslüman Türklere kardeşten daha kardeş yaşardı, ailece görüşlerdi. Müslüman Türklerden Ermenilere zerre kadar bir zarar dokunmamıştır. Köyümüzde yakın tarihlere kadar hayat süren Ermeni gelirlerimizde vardı. Ermeni, Hristiyan denilerek kesinlikle bir ayrım yapılmadı. Tarihte bunu yazmaktadır. Fakat onlar köylerimizde katliamlar yaptı. Zara’nın Şerefiye nahiyesinde Kayabaşı köyü vardır. Orada İnönü mevkiinde askerlerimizi pusuya düşürüp yaylım ateşine tuttular. 90 yaşında birisinden dinlemiştim. Türkler asla onlara ihanet etmedi, zulmetmedi ancak onlar Osmanlı ve Müslüman Türk komşularına hem ihanet etti hem de zulüm etti” şeklinde konuştu.
Trabzon Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya: “Eksikleri gidererek, kentimizi turizm sezonuna hazır hale getireceğiz” Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, turizm sezonu öncesinde Trabzon Akvaryum ve Kuş Parkı’nda incelemelerde bulundu, görevlilerden bilgi aldı. Trabzon Akvaryum ve Kuş Parkı’nın Trabzon’un turizm alanındaki önemli yatırımları arasında yer aldığını kaydeden Başkan Kaya, “Şehrimizin tanıtımına ve turizmine önemli katkıları olan tesislerimizde incelemelerde bulunduk. Görevlilerden bilgi aldık. Yaptığımız incelemelerde birtakım eksiklikler tespit ettik. Turizm sezonu öncesinde bu eksikleri hızla giderecek ve kuş parkı ile akvaryumu, turizm sezonuna hazır hale getireceğiz” dedi. Trabzon ekonomisi için turizmin son yıllarda giderek artan bir değer haline geldiğine dikkat çeken Başkan Kaya, “Turizm, Trabzon ve bölge ekonomisi için büyük önem taşıyor. Trabzon’umuzu ziyaret eden turist sayısında ve buna bağlı olarak da turizm gelirlerimizde çok ciddi artışlar yaşanıyor. Bu bizi çok mutlu ediyor. Turizm, şehrimizde çok büyük bir ekonomik girdi sağlayan ve istihdam oluşturan bir sektör. Bu sektörü elbirliğiyle daha yukarılara taşımak için yerel yönetimler olarak bizlere de önemli sorumluluklar düşüyor. Kentimizin turizm altyapısını güçlendirmek ve potansiyelini artırmak için projelerimizi adım adım hayata geçireceğiz. Kentimizi turizm sezonuna en iyi şekilde hazırlamanın gayreti içerisindeyiz. Misafirlerimizi Ortahisar’da ağırlamadan önce, kentimizi bütün belediyecilik hizmetleriyle tertemiz, pırıl pırıl bir hale getirmek istiyoruz. Bu anlamda yapacağımız çalışmalarla, misafirlerimizin önceki yıllardan daha temiz, daha planlı, daha yaşanılabilir bir Ortahisar ile karşılaşmaları için çalışıyoruz. Hedefimiz, ilçemize gelecek yerli ve yabancı turistleri, misafirlerimizi en güzel şekilde ağırlamak, ilçemizden memnun bir şekilde ve güzel duygularla ayrılmalarını sağlamaktır” ifadelerini kullandı. Balıkları besleme bölümünde elleriyle balıkları besleyen Başkan Kaya, bunun kendisi için çok farklı bir güzel bir deneyim olduğunu aktardı. Kaya, akvaryumda yer alan vatoz balığına da elleriyle dokundu.
Malatya Geçit: “Temiz ve güzel bir Yeşilyurt için 7/24 görev başındayız” Yeşilyurt Belediyesi Temizlik İşler Müdürlüğü Ekipleri tarafından Özsan Sanayi Sitesi’nde gerçekleşen temizlik ve çevre düzenleme çalışmalarını yerinde inceleyen Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof.Dr.İlhan Geçit, vatandaşların ve esnafların ferah, temiz ve düzenli bir ortamda yaşaması için ekiplerin 7/24 görev başında olduğunu söyledi. Göreve geldiği ilk günden itibaren Yeşilyurt ilçesinin dört bir tarafının sağlıklı ve temiz bir görüntüye sahip olması için ‘Tertemiz Yeşilyurt’ hedefini belirleyen ve ekiplere bu konudaki hassasiyetini paylaşan Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof.Dr.İlhan Geçit, Temizlik İşler Müdürlüğü ekipleri tarafından Özsan Sanayi Sitesi’nde gerçekleştirilen çalışmaları yerinde inceledi. "Tertemiz Yeşilyurt hedefiyle ilçemizin bütün yaşam alanlarını pırıl pırıl yapmak için personelimiz ve iş makinelerimizle sürekli alanda olacağız" diyerek sözlerine başlayan Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof.Dr. İlhan Geçit, “Yeşilyurt Belediyesi olarak hemşerilerimizi daha temiz, sağlıklı ve hijyenik bir çevrede yaşatmak istiyoruz. Bunun yolu da temizlikle ilgili tüm hizmetlerinden kaliteli bir şekilde verilmesinden geçiyor. Temizlik İşleri Müdürlüğümüz, ilçemizin dört bir tarafında cadde ve sokakların süpürülmesinden evsel atıkların toplanmasına, bitkisel atıkların ve tıbbi atıkların toplanmasından haşereyle mücadeleye kadar farklı alanda hijyen ve temizlik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Sağlığın olmadığı bir yerde yapılan yatırımların bir değeri olmaz, önce sağlık önce güzel bir çevre diyerek bu çalışmalarımızı sürdürmekteyiz. Temizlik İşleri Müdürlüğümüze bağlı ekiplerimizin Özsan Sanayi Sitemizdeki çalışmalarını yerinde inceleyerek gerekli bilgiler aldık, esnaflarımızın taleplerini dinledik. Ekiplerimizin sürdürdüğü yoğun temizlik çalışması hem ilçemizin ihtiyaçları hem vatandaşlarımızın talepleri doğrultusunda devam edecektir. Özverili ve gayretli çalışmalarından dolayı yetkililerimize ve mesai arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum, ellerine, emeklerine sağlık. Saha denetimlerimiz ve incelemelerimiz aralıksız devam edecektir. Her şey daha güzel, daha ferah ve daha güzel bir Yeşilyurt içindir.” diye konuştu.