ASAYİŞ - 12 Mayıs 2022 Perşembe 11:08

Emniyet kemerinin önemi simülasyon aracıyla anlatıldı

A
A
A
Emniyet kemerinin önemi simülasyon aracıyla anlatıldı

’Karayolu Trafik Haftası’ etkinlikleri çerçevesinde Manisa’nın Selendi ilçesinde emniyet kemerinin önemi ilçeye getirilen simülasyon aracıyla anlatıldı.

’Karayolu Trafik Haftası’ etkinlikleri çerçevesinde Manisa’nın Selendi ilçesinde emniyet kemerinin önemi ilçeye getirilen simülasyon aracıyla anlatıldı.


Selendi İlçe Emniyet Amirliği trafik ekipleri tarafından Cumhuriyet İlköğretim Okulunda emniyet kemerinin önemi öğrencilere simülasyon aracıyla uygulamalı olarak anlatıldı. İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü’nün "Bir Hareketine Bakar Hayat" mottosuyla düzenlediği etkinlikte öğrencilere trafikte emniyet kemeri ve kurallara uymanın önemi anlatıldı. Cumhuriyet İlkokulu ve Selendi Çok Programlı Anadolu Lisesi bahçesinde öğrencilere yönelik yapılan uygulamaya öğrencilerin yanı sıra öğretmenler ve vatandaşlar da katıldı.


Emniyet kemerinin önemini anlatmak için kurulan simülasyon aracına bindirilen öğrenci ve vatandaşlara, olabilecek bir kaza anında araç içerisinde yaşanabilecek olumsuzluklar gösterildi. emniyet kemerinin takılı olmasının ne kadar önemli olduğunu ve ters dönen araçta hayat kurtardığının önemin gösterildi. Etkinliğe İlçe Kaymakamı Ali Yıldırım, İlçe Emniyet Amiri Mehmet Sıddık Kırkel, İlçe Jandarma Komutan vekili Yusuf Cıbıroğulları, Trafik polisleri katıldı.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Bursa Başkan Erdem: “Salça ihracatının önü açılmalı” Karacabey Ziraat Odası Başkanı Erhan Erdem, salçalık domateste uygulanmak istenen ihracat kotasının acilen kaldırılması gerektiğini belirtti. Başkan Erdem, kotanın kalkmaması halinde sanayici ve çiftçiyi zor bir durumun beklediğini ifade etti. Karacabey Ziraat Odası Başkanı Erhan Erdem, domates salçasına uygulanan kotanın kalkmaması halinde sanayici ve çiftçiyi çok vahim bir durumun beklediğini belirtti. Başkan Erdem, ”Türkiye’de 2022 yılında salçalık domates ekim alanlarımız 330 bin dekar iken 2023 yılında 480 bin dekarlara kadar çıktı. Bu artış hem ülke içindeki salça tüketimini fazlasıyla karşılıyorken hem de ihracat yolunu açıyor. Fakat ihracatta konulan kotalar başta salça sanayimizi sonra çiftçimizi ve diğer paydaşları inanılmaz şekilde yoruyor. Bununla birlikte ülke ekonomisine, istihdama büyük zararlar veriyor. Bu dönemde Türkiye’nin artan ihracat potansiyelini doğru bir matematik yapılarak iyi değerlendirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Salça sanayicimizin önü şimdiden açılmalı. Salça üretimi zamanı geldiğinde sanayicimiz sıkıntıya girmemelidir. Sanayici sıkıntıya girdiğinde çiftçilerimiz, işçilerimiz, nakliyecilerimiz, esnafımız vs. tüm paydaşlarımız sıkıntıya giriyor. Bu büyük çarkın dönüşü görülmeli ve şimdiden önlem alınmalıdır. Köprüden sonraki son çıkıştayız. Bu kota ya tamamen kaldırılmalı veya sınırları genişletilmelidir” dedi.