GENEL - 06 Ağustos 2020 Perşembe 15:52

Manisa Kart, Türkiye’de bir ilki daha gerçekleştirdi

A
A
A
Manisa Kart, Türkiye’de bir ilki daha gerçekleştirdi

Manisa Büyükşehir Belediyesi MANULAŞ Genel Müdürlüğü tarafından toplu ulaşım araçlarında kullanılmak üzere kişiye özel olarak hazırlanan Manisa Kart uygulaması, Türkiye’de bir ilki daha hayata geçirdi ve e-Devlet hizmetlerine entegre oldu.

Manisa Büyükşehir Belediyesi MANULAŞ Genel Müdürlüğü tarafından toplu ulaşım araçlarında kullanılmak üzere kişiye özel olarak hazırlanan Manisa Kart uygulaması, Türkiye’de bir ilki daha hayata geçirdi ve e-Devlet hizmetlerine entegre oldu.


Manisa’da il genelinde toplu taşıma araçlarında kullanılan Manisa Kart, artık e-Devlet uygulaması üzerinden de Manisalıların hizmetine sunuldu. 725 bin kullanıcısı olan Manisa Kart, yeni alternatif erişim yöntemi ile Türkiye’de bir kez daha öncü olmayı başardı.



Uygulamanın kullanımı


MANULAŞ tarafından yapılan açıklamada uygulamanın nasıl kullanılacağı da şöyle açıklandı: “E-Devlet hesabınızı açtıktan sonra, arama butonuna Manisa Büyükşehir Belediyesi yazıp sonuçları görüntülüyorsunuz. Ekranda gözüken kayıtlar içerisinde Bakiye ve Kullanım Bilgileri Sorgulama menüsünü seçerek uygulamaya erişebiliyorsunuz. Açılan menüde kişisel Manisa Kartınız ile ilgili olarak; 1- Kart Numarası 2- Kart Tipi 3- Kart Üretim Tarihi 4- Son İşlem Tarihi 5- Güncel Bakiye 6- Geçerlilik Başlangıç Tarihi 7- Geçerlilik Bitiş Tarihi, bilgilerine ulaşabilirsiniz. Bunun yanı sıra ‘Sorgula’ butonuna basarak, Manisa Kartınızla ilgili yaptığınız son 10 işlemi görüntüleyebiliyorsunuz. Yaptığınız işlem adedini arttırmak için ekranda gözüken takvimden tarih aralığı belirlediğinizde, Manisa Kart ile gerçekleştirdiğiniz işlemlere de kolaylıkla ulaşabileceksiniz.”



Manisa Kart uygulamasına yenilikçi hizmetler geliyor


E-Devlet hizmetlerine entegre olan Manisa Kart uygulaması hakkında açıklamalarda bulunan MANULAŞ Genel Müdürü Mehmet Özgür Temiz, “Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün tarafından hayata geçirilen toplu ulaşımda dönüşüm projesi kapsamında biz de Manisalı vatandaşlara daha hızlı ve kaliteli hizmet vermek amacıyla Manisa Kart uygulamasını e-Devlet ortamına taşıdık. Manisa’da 725 bin kullanıcısı olan Manisa Kart, bu özelliğiyle e-Devlet üzerinden hizmet veren ilk uygulama oldu ve aynı zamanda bu uygulamayı kullanan ilk şehir Manisa oldu.” diye konuştu.


E-Devlet üzerinden erişilen Manisa Kart uygulamasındaki hizmet çeşitliliğini arttırmak için yeni çalışmalar da yapıldığını aktaran Temiz, “Bir sonraki aşamada, Manisa Kart Bayileri, Yeni Kart Başvurusu ve Kart Dolumu hizmetlerini de vatandaşlarımız e-Devlet üzerinden yapabilecekler.” dedi.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Antalya Turunç Masa, 10 yılda 5 milyon 426 bin 85 kent sakiniyle iletişime geçti Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılını geride bırakan yönetişim sistemi Turunç Masa’yı ilçe sakinleri anlattı. Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal’ın her detayıyla ilgilendiği Turunç Masa, halkla ilişkiler, iletişim ve bir yönetim projesi olarak 17 Kasım 2014’te uygulanmaya başladı. Turunç Masa, 10 yıl içinde başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle kuruluşundan bu yana Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturdu. Turunç Masa, 10 yılda 5 milyon 426 bin 85 kent sakiniyle iletişime geçti. İlçe sakinleri anlattı Muratpaşa sakinlerinden Neslihan Demircioğlu, Turunç Masa’nın ihtiyaç duyduklarında ulaşabildikleri bir destek hattı olduğunu söyledi. “Benim için Turunç Masa, belediyemizin hem bilgi alabileceğimiz hem de bize kolaylıklar sunan bir hizmeti” diyen Demircioğlu, birçok konuda Turunç Masa’dan destek aldığını belirtti. Demircioğlu, sokak hayvanları, sosyal yardımlaşma ve bitki desteğinin yanı sıra deprem felaketinde de Turunç Masa faaliyetlerinin etkisinin büyük olduğunu dile getirdi. Turunç Masa’nın Muratpaşa Belediyesi’ne bağlı şikayetlere çözüm üreten bir birim olduğunu söyleyen Raşit Mercan ise “Benim için Turunç Masa, taleplerimiz sonuçlanana kadar takibin sağlanmasıdır” dedi. Kadir Akgöl ise “Benim için Turunç Masa, belediyeye gitmeden şikayetlerimizi dile getirmektir. Onlar da gereken işlemleri yapıyor” diye konuştu. Akgöl, ayrıca işlemler tamamlanırken Turunç Masa’nın kendilerine dönüş yaparak süreç hakkında bilgilendirdiklerini de söyledi.