GENEL - 15 Mayıs 2019 Çarşamba 12:50

Teknik Direktör Taşkın’dan Karagümrük maçı öncesi açıklama

A
A
A
Teknik Direktör Taşkın’dan Karagümrük maçı öncesi açıklama

TFF 2.

TFF 2. Lig Play-Off Yarı Finali’nde Fatih Karagümrük A.Ş. ile 17 Mayıs Cuma günü saat 16.30’da Mümin Özkasap Stadı’nda oynayacağı kritik maça odaklanan Manisa Büyükşehir Belediyespor’da Teknik Direktör Taner Taşkın, “Bize zor olan rakibimize de zor olacak. Arzulanan şampiyonluğu yaşamak içinde son dakikaya kadar taraftarlarımızı yanımızda görmek istiyoruz” dedi.


TFF 2. Lig Play-Off Yarı Final ilk maçında Fatih Karagümrük A.Ş. ile 17 Mayıs Cuma günü saat 16.30’da Mümin Özkasap Stadı’nda karşılaşacak olan Manisa Büyükşehir Belediyespor’a hazırlıklar teknik direktör Taner Taşkın yönetiminde bugün yapılan antrenmanla başladı. Seride 3-2 mağlup ettikleri Tuzlaspor maçını değerlendiren ve ardından Cuma günü saat 16.30’da Mümin Özkasap Stadı’nda karşılaşacakları Fatih Karagümrük A.Ş. maçıyla ilgili açıklamalarda bulunan teknik direktör Taner Taşkın, “Şimdi bu turu geçtik ve yarı finaldeyiz. Cuma gününe kadarda çok ciddi bir şekilde Karagümrük maçına hazırlanacağız. İlk maçta kendi saha ve seyircimiz önünde oynayacağız. Aynı seyirci grubunu, taraftar grubunu yine yanımızda görmek istiyoruz. Burada yine ilk maçta olduğu gibi avantajlı bir skor alıp, etkili bir skor alıp Karagümrük’e öyle gitmek istiyoruz. Kolay olmayacak işimiz. Tabi ki zor ama bize zor olan rakibimize de zor olacak. Arzulanan şampiyonluğu getirebilmek içinde son dakikaya kadar taraftarımızı yanımızda görmek istiyoruz. Hepsine de Tuzlaspor maçında göstermiş oldukları destekten dolayı bir kez daha ayrı ayrı teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Sivas Türkiye’nin ilk yerli ve milli lokomotifi ‘Bozkurt’ Sivas’ta sergileniyor Türkiye’nin ilk milli ve yerli lokomotifi Bozkurt, Sivas TÜRESAŞ Bölge Müdürlüğünün bahçesinde tarihe ışık tutmaya devam ediyor. Sivas’ta eski adı ’cer atölyesi’ olan, günümüz TÜRESAŞ’ı tarafından üretilen ve Türkiye’nin ilk yerli lokomotifi olan "Bozkurt", 1961 yılında demir yollarında hizmete başladı. 25 yıl boyunca demir yollarında aralıksız sefer yapan yerli ve milli lokomotif, ülkenin demir yolu taşımacılığında önemli bir rol oynadı. Ancak teknik ömrünü doldurmasıyla birlikte emekliye ayrıldı. Türkiye’nin demir yolu tarihinde önemli bir yere sahip olan Bozkurt, emekliliğinin ardından şimdilerde ahde vefa olarak sergileniyor. "İsmini, Ergenekon Destanı’nda Türklere yol gösteren kurtlardan alıyor" Yapımında çalışan tüm personelin yerli Türk işçi ve mühendisler olduğunu belirten TÜRESAŞ Sivas Bölge Müdürü Atanur Karadağ, “Türkiye’nin ilk yerli ve milli lokomotifi. Bizim milli gururumuz ‘Bozkurt’. Kurumumuz 1961 yılında cer atölyesi olarak çalışıyorken yerli ve milli lokomotif yapılması kararı alınıyor. Bunun üzerine Sivas’ta ‘Bozkurt’, Eskişehir’de ‘Kara kurt’ yapılıyor. Yapımında çalışan tüm personelin yerli, Türk işçi ve mühendislerin katkılarıyla bir lokomotif yapılıyor. Sivas’ta yapılan bu lokomotifin ismine bozkurt denmiş. Bozkurt 1961 yılından sonra raylara inmiş ve hizmet etmeye başlamış. Yaklaşık 25 yıl bu hizmetini devam ettirmiş ve Türkiye’de gitmedik demiryolu bırakmamış. 25 yıllık mesainin ardından 1986 yılında emekliye ayrılmış. Emekliliğin ardından şu anda bulunduğu alana konuyor. Biz kendisine bir vefa göstererek burada istirahatini sağlıyoruz. Türk tarihinde kurdun önemi var. Ergenekon Destanı’nda Türklere yol gösteren kurtlardan alıyor ismini. Eskişehir’deki de bir kurt isminde. İkisi birbiriyle tatlı bir rekabetle hizmet veriyor. Yerli ve milli olduğundan dolayı Türk geleneğine uygun olarak isimleri konuyor. Liderlik eden, önde giden anlamını taşıyan Bozkurt ismi veriliyor” şeklinde konuştu.