GENEL - 27 Temmuz 2020 Pazartesi 12:52

Tunceli’de Kızılay ekipleri maske dağıtmaya devam ediyor

A
A
A
Tunceli’de Kızılay ekipleri maske dağıtmaya devam ediyor

Maske kullanımını zorunla olduğu Tunceli’de, Kızılay ekipleri sahada ücretsiz maske ve dezenfektan dağıtımını sürdürüyor.

Maske kullanımını zorunla olduğu Tunceli’de, Kızılay ekipleri sahada ücretsiz maske ve dezenfektan dağıtımını sürdürüyor.


Türk Kızılay Tunceli Şubesi Korona virüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında kent merkezinde ve ilçelerde oluşturduğu ekipler aracılığıyla ücretsiz maske ile kolonya ve dezenfekte dağıtımını sürdürdüğü bildirildi.


Pandemi sürecinin başladığı ilk günden bu güne kadar gönüllü ekiplerle herkese ulaşmaya çalıştıklarını aktaran Kızılay Tunceli Şube Başkanı Gökhan Arasan," Cami, Cemevi, taziye evleri, taksi durakları, mesleki kuruluşlar başta olmak üzere esnaf ve yöre insanımıza ücretsiz bir şekilde maske dağıtımı gerçekleştirdik. Ayrıca dezenfekte ve kolonya dağıtımlarımızda aralıksız sürdü ve sürmeye de devam ediyor. Dağıtım ekiplerimiz başta olmak üzere emek veren tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum"dedi.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Antalya Turunç Masa, 10 yılda 5 milyon 426 bin 85 kent sakiniyle iletişime geçti Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılını geride bırakan yönetişim sistemi Turunç Masa’yı ilçe sakinleri anlattı. Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal’ın her detayıyla ilgilendiği Turunç Masa, halkla ilişkiler, iletişim ve bir yönetim projesi olarak 17 Kasım 2014’te uygulanmaya başladı. Turunç Masa, 10 yıl içinde başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle kuruluşundan bu yana Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturdu. Turunç Masa, 10 yılda 5 milyon 426 bin 85 kent sakiniyle iletişime geçti. İlçe sakinleri anlattı Muratpaşa sakinlerinden Neslihan Demircioğlu, Turunç Masa’nın ihtiyaç duyduklarında ulaşabildikleri bir destek hattı olduğunu söyledi. “Benim için Turunç Masa, belediyemizin hem bilgi alabileceğimiz hem de bize kolaylıklar sunan bir hizmeti” diyen Demircioğlu, birçok konuda Turunç Masa’dan destek aldığını belirtti. Demircioğlu, sokak hayvanları, sosyal yardımlaşma ve bitki desteğinin yanı sıra deprem felaketinde de Turunç Masa faaliyetlerinin etkisinin büyük olduğunu dile getirdi. Turunç Masa’nın Muratpaşa Belediyesi’ne bağlı şikayetlere çözüm üreten bir birim olduğunu söyleyen Raşit Mercan ise “Benim için Turunç Masa, taleplerimiz sonuçlanana kadar takibin sağlanmasıdır” dedi. Kadir Akgöl ise “Benim için Turunç Masa, belediyeye gitmeden şikayetlerimizi dile getirmektir. Onlar da gereken işlemleri yapıyor” diye konuştu. Akgöl, ayrıca işlemler tamamlanırken Turunç Masa’nın kendilerine dönüş yaparak süreç hakkında bilgilendirdiklerini de söyledi.