YEREL HABERLER - 16 Ocak 2012 Pazartesi 13:00

İZMİT’TE TALEPLERİN YÜZDE 91’İ CEVAP BULDU

A
A
A
İZMİT’TE TALEPLERİN YÜZDE 91’İ CEVAP BULDU

İzmit’te vatandaşların belediyeye yaptıkları taleplerin yüzde 91’inin karşılandığı öğrenildi.
İzmit Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne bağlı Süper Hizmet Masası’na 2011 yılında 12 bin 528 talep geldi. Taleplerin 5254’ü telefonla, 5854’ü şahsen,1181 i internet üzerinden 239’u da dilekçe ile gerçekleşti. Belediyeye yapılan taleplerin çoğunluğunu Fen İşleri Müdürlüğü’ne olanlar oluşturuyor. Geçtiğimiz yıl içinde Fen İşleri Müdürlüğü’nü ilgilendiren talep sayısı 6162 olurken, 1546 talep Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne,1418 talep Park Bahçeler Müdürlüğü’ne, 375 talep de Sosyal Yardım İşler Müdürlüğü’ne geldi. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü Yetkilileri gelen taleplerden 11363’nün olumlu sonuçlandığını ve gelen taleple gerçekleşen talep oranının yüzde 92 olduğunu belirterek” Hedefimiz gelen her talebi olumlu şekilde sonuçlandırmaktır. Belediyemizi ilgilendiren taleplerde önemli bir sorunla karşılaşmazken, diğer resmi kurumlarla ilgili taleplerde sıkıntı olabiliyor. Çünkü, Belediyemize yapılan başvurulardan bazıları diğer resmi kurumları ilgilendiriyor. Bu tür talepleri ilgili kurumlara yönlendiriyoruz” dediler.
İzmit Belediyesi’nin 14 Eylül 2011 de hayata geçirdiği Hizmet Kapınızda uygulamasında da önemli mesafe alındı. Yaklaşık 75 bin hanenin bulunduğu İzmit’te, Belediye’nin Hizmet Kapınızda ekibi geçen yaklaşık 3 aylık süre içinde 21 bin 564 haneyi ziyaret etti. 52 Mahallenin 12 mahallesindeki bütün hanelerle tek tek görüşme tamamlanırken 3 mahallede bu ziyaretler devam ediyor. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesindeki Hizmet Kapınızda ekibinin yıl sonuna kadar 75 bin hanenin tamamına ulaşması hedefleniyor.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir