EĞİTİM
Isparta’da 169 sözleşmeli er yemin etti
17 Mayıs 2024 Cuma - 12:57 Isparta’da 169 sözleşmeli er yemin etti Isparta’da Terörizmle Mücadele Eğitim ve Tatbikat Merkezindeki eğitimlerini tamamlayan 169 sözleşmeli er için yemin töreni yapıldı. Askerlerin, tören geçişi yapmasının ardından aileleri ve çocuklarıyla bir araya geldiği kavuşma anında duygusal anlar yaşandı. Isparta’da Terörizmle Mücadele Eğitim ve Tatbikat Merkezindeki eğitimlerini tamamlayan 169 sözleşmeli er için yemin töreni yapıldı. Tören, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunması ardından tugay sancağının tanıtılması ile başladı. Törene, Eğirdir Dağ Komando Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı Tuğgenaral Ahmet Aşık, Garnizon Komutan Vekili Piyade Komando Albay Hüseyin Mustafa Aksu ve yemin edecek askerlerin aileleri katıldı. Yemin eden sözleşmeli erler adına konuşma yapan Furkan Yaman’a Eğirdir Dağ Komando Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanı Tuğgenaral Ahmet Aşık tarafından ilk katılış belgesi verilmesinin ardından Er Kaşif İslam Dedecan tarafından yaş kütüğüne plaket çakıldı. Askerler, ellerini etrafında sıralandıkları masaların üstünde bulunan Türk bayrağı ile silahların üzerine koyarak yemin etti. Tören bayrak gösterisi ve tören geçişinin ardından sona erdi. Tören geçişi esnasında katılım sağlayan asker aileleri alkışlarla destek vererek duygusal anlar yaşadı. Törenin ardından yemin eden asker aileleri çocuklarıyla bir araya gelerek özlem giderdi. Asker aileleri, kavuşma anında gözyaşlarına hakim olamadı.
Gaziantep Kolej Vakfı öğrencileri Avrupa’yı mercek altına aldı
17 Mayıs 2024 Cuma - 12:27 Gaziantep Kolej Vakfı öğrencileri Avrupa’yı mercek altına aldı Kuruluşunun 60.yılını çeşitli etkinliklerle kutlayan Gaziantep Kolej Vakfı Özel Liseleri öğrencilerinden oluşan kafile Avrupa’nın birçok ülkesine ve ünlü kentlerine yönelik düzenlediği Bilim ve Kültür Gezileri kapsamında İtalya, İsviçre ve Fransa’da ki incelemelerini tamamlayarak yurda döndü. Düzenlenen Bilim ve Kültür Gezisinin başarıyla sonuçlandığını ifade eden GKV Özel Okulları Genel Müdürü Fevzi Gürsel etkinlikte emeği geçenleri kutladı. Gaziantep Kolej Vakfı Özel Okullarının uluslararası bilim ve kültür gezilerinin geleneksel hale dönüştürüldüğünü ifade eden GKV Özel Liseleri Müdürü Engin Biba etkinlik takvimi kapsamında GKV Özel Anadolu Lisesi, GKV Özel Fen Lisesi ve IB Cemil Alevli Koleji öğrencilerinden oluşan 48’i öğrenci olmak üzere toplam 53 kişilik kafilenin İtalya, İsviçre ve Fransa’yı kapsayan bilim kültür gezisini tamamlayarak yurda döndüğünü açıkladı. Duygu Yıldız Çirkin başkanlığında ki kafilede GKV Fizik Zümre Başkanı Ekrem Dobooğlu, GKV IB Koordinatörü Ali Pamuk, GKV İngilizce Öğretmeni Fatma Özseven, GKV Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Demet Tekerekoğlu öğrencilere rehberlik yaptı. “Avrupa’nın Bilim ve Teknolojik alandaki gelişmelerini yakından takip ettik” Gaziantep Kolej Vakfı Özel Liseleri tarafından geleneksel olarak her yıl düzenlenen Bilim ve Kültür Gezisinin son gününü değerlendiren kafile başkanı Duygu Yıldız Çirken, “Avrupa turumuzun 5. gününde öğrencilerimiz ilk durağımız olan Lozan’da tarihi Beau Rivage Palace Otelini ziyaret ederek Lozan Antlaşması’nın imzalandığı mekanda bulunan "Kadın Heykeli"ni görme fırsatı buldular. Sonraki durağımız Broc’ta Nestle Çikolata Fabrikası olan Maison Cailler’i ziyaret ederek kakaonun Azteklerden günümüze olan serüvenini animasyonlarla izlediler ve sınırsız çikolata tadımı yaparak Gruyere şehrinde keyifli bir gezintiye çıktılar. Son durağımız Bern’de Einstein’ın evini ziyaret ettiler ve ünlü bilim adamının yaşamı hakkında ilginç bilgiler edindiler. Turumuzun son gününde dünya çapında eğitimde öncü olan Zürih Teknik Üniversitesi ve Zürih Üniversitesi kampüslerini keşfeden öğrenciler, panoramik şehir turuyla şehrin tarihi ve kültürel mirasını yakından tanıma fırsatı buldular. Zürih Gölü’nün göz alıcı manzarası, Grossmünster ve Fraumünster gibi tarihi yapılar, öğrencilerin unutulmaz hatıraları arasına girdi. Son olarak Technorama Bilim Merkezi’nde interaktif deneyler yapma ve canlı gösterileri izleme fırsatı bulan öğrencilerimiz için dönüş yolculuğu başladı. Bu unutulmaz yolculuk, öğrencilere sadece bilim ve eğitimde değil, aynı zamanda dünya ve kendileri hakkında da yeni şeyler öğrenme fırsatı sundu. Geleceğin bilim insanları ve liderleri olarak, bu deneyim onların ilerideki başarılarını şekillendirecek bir adım oldu” dedi. “Çok Büyük Deneyimler Kazandık” Bilim ve Kültür Gezileri kapsamında katıldıkları İtalya, İsviçre ve Fransa’ya yönelik gezi sonrası çok önemli deneyimler elde ettiklerini ve Avrupa’da bilim kültür ve sanatın ulaştığı boyutları yakından inceleme şansı yakalarken Türkiye’nin de tanıtımını yaptıklarını sözlerine ekleyerek Çirken, “Bizlere böyle bir imkanı veren GKV Mütevelli ve Yönetim Kurulu Başkanı Nüket Ersoy ve GKV Özel Okulları Genel Müdürü Fevzi Gürsel’in şahsında bütün GKV ailesine teşekkür ediyoruz" diye konuştu.
Lise öğrencilerinin deneyi ortaya koydu: Naylon rengi serada verimi arttırıyor
17 Mayıs 2024 Cuma - 12:25 Lise öğrencilerinin deneyi ortaya koydu: Naylon rengi serada verimi arttırıyor Kastamonu’da lise öğrencileri tarafından yürütülen ve TÜBİTAK tarafından desteklenen proje ile seralarda beyaz renk yerine kullanılan mor, kırmızı ve mavi renkli naylon brandalarının verimi arttırdığı keşfedildi. Kastamonu’da bulunan Abdurrahmanpaşa Lisesi öğrencileri tarafından, TÜBİTAK 4006 projesi çerçevesinde geliştirilen proje ile seralardaki verimin naylon rengine göre değiştiği tespit edildi. Öğretmenleri Cahide Yöntem danışmanlığında, öğrenciler tarafından geliştirilen “Işığın Tayfından Naylon Brandaya Kimyasaldan Doğala” proje çerçevesinde beyaz ışığın bitkilerin gelişimindeki rolü incelendi. Bu çerçevede öğrenciler tarafından 14 adet saksıya domates fidesi dikildi. Saksılara dikilen fidelerin gelişimi farklı renklerdeki sera brandaları kullanılarak incelendi.1 aydan fazla süren deney neticesinde öğrenciler, deneyin ilk haftasında hayvansal gübrede yetiştirilen bitkilerin daha hızlı büyüdüğünü tespit etti. Deneyin ikinci haftasında kompost ve hayvansal gübre toprağında bitki yapraklarının daha fazla oranda arttığı görülürken, seralarda kullanılan mor renkte naylon brandanın da hem verime hem de fidenin daha hızlı gelişmesine katkı sağladığı belirlendi. “Seralarımızda mor, kırmızı ve yeşil ışıktı özellikle fotosentez gelişiminin üzerindeki etkisini incelemeye çalıştık” Proje ile ilgili bilgi veren Abdurrahmanpaşa Lisesi Biyoloji Öğretmeni Cahide Yöntem, “11. sınıf öğrencilerimizle birlikte ışığın tayfını inceleyerek naylon branda ve çeşitli toprakları kullanarak fotosentezin etkisini incelemeye çalıştık. Burada Engelmann’ın yapmış olduğu alg ve bakteriler üzerindeki yaptığı çalışmayı bizler kendimiz seralar üzerinde yaparak değerlendirmelerde bulunduk. Çalışmamızda Engelmann isimli bilim adamının deneylerinden yararlandık. Yapılan çalışmada ipliksi algler kullanılmıştı ve bakterilerin özellikle sıcak alanlarda toplandıkları için bizler seralarımızda mor, kırmızı ve yeşil ışığın fotosentez gelişiminin üzerindeki etkisini incelemeye çalıştık. Yapılan çalışmada bitkilere uyarlandığında hem naylon branda kullanımında nelere dikkat edilmesini gerektiğini hem de çiftçilerimize yardımcı olmak ve burada değişik toprak türlerini de kullanarak kompost toprak, gübreli toprak ve normal toprakları kullanarak bitki üzerindeki gelişimini incelemeye çalıştık. Bu çalışmamızda bilim adamı Engelmann’dan esinlendiğimiz için çalışmamızda özellikle mor renk ile kırmızı ve mavi ışıktaki fotosentez kalitesinin yüksek olduğunu, yeşil ışıkta ise daha düşük kalitede olduğunu gördük” dedi. “Mor renkteki brandanın kullanılmasını daha uygun” Abdurrahmanpaşa Lisesi 11. sınıf öğrencisi Defne Söyler ise, “Arkadaşım Didem ile birlikte renklerin fotosentez gelişimine etkilerini inceledik. Deneyimizde de eski bir deney türü olan Engelmann deneyini kullandık. Engelmann kendi deneyinde fotosenteze etki eden farklı renklerin ve boyutların olduğunu incelemiştir. Bizler de 7 farklı renkli gökkuşağı rengini kullandık. Engelmann, ışığın farklı dalga boylarının fotosentez üzerindeki etkisini araştırmak için farklı algler ve bakteriler kullanmıştır ve ışığı prizmanın üzerinden geçirerek alglerin üzerine yansıtmıştır. Deneyin sonucunda ise oksijenli yerlerde yaşayan bakterilerin mor, mavi ve kırmızı renkteki yerlerde alglerin daha fazla toplandığını ve daha fazla fotosentezin bulunduğunu tespit etmiştir. Deneyimizin sonucuna göre aslında sera kurulurken sarı ya da beyaz renk branda yerine mor, kırmızı ya da mavi renkteki özellikle de mor renkteki brandanın kullanılmasını daha uygun ve daha verimli olacağını, daha kısa sürede daha fazla ürün elde edebileceklerini ortaya koyduk deneyimizle” diye konuştu. “Beyaz renkte branda örttüğümüzde seradaki bitkilerin daha küçük ve az geliştiklerini gördük” Deneye katkı sağlayan 11. sınıf öğrencisi Didem Çavaç ise, “Burada farklı renkli brandaların bitkinin gelişimine ve fotosenteze nasıl sonuçlar vereceğini araştırmaya çalıştık. Sonuç olarak yaptığımız deneylerde mor, mavi ve kırmızı renklerde bitkilerin daha fazla geliştiklerini ve daha da hızlı uzadıklarını, daha verimli bir bitki oluşturduklarını gözlemledik. Ayrıca toprak çeşitlerini de inceledik. Gübreli toprak ile normal toprak arasındaki farkları inceledik. Gübreli toprakta bitkinin daha da büyüdüğünü ve geliştiğini gözlemledik, normal toprakta ise bitkimiz daha küçük ve cılız kaldı. Biz bu deneyleri yaparken iki farklı saksıya aynı bitkiden diktik. Saksının birisinde normal toprak diğerinde de gübreli toprağı kullandık. Farklı renklerdeki brandalarla da saksılarımızı kapatarak bir sera etkisi oluşturarak saksıya diktiğimiz fidelerin gelişimini incelemeye çalıştık. 1 aydan fazladır bu deney için çalışıyoruz. Deneyimizin sonucunda seracılarımız, kendilerine sera oluştururken mor, mavi ve kırmızı renkteki brandaları kullanmalarını tavsiye ediyoruz. Çünkü beyaz renkli branda örttüğümüzde seradaki bitkilerin daha küçük ve az geliştiklerini gördük. Fakat mor, kırmızı ya da mavide renkteki branda da bu bitkilerin daha fazla geliştiklerini ve büyüdüklerini gördük. Bu sayede de fidemiz ne kadar fazla büyürse bize de o kadar fazla domates verecektik ve verim daha fazla olacaktır” şeklinde konuştu. Öğrencilerin yaptığı deney, açılan sergide katılımcılara sunuldu. Katılımcılar öğrencilerin yaptığı deneyle ilgili bilgi aldı.
Toroslar Belediyesinin eğitim yardımı hesaplara yattı
17 Mayıs 2024 Cuma - 11:43 Toroslar Belediyesinin eğitim yardımı hesaplara yattı Mersin’in merkez ilçe Toroslar Belediyesinin eğitim yardımı üniversite öğrencilerinin hesaplarına yattı. Başkan Abdurrahman Yıldız, bir önceki dönemde alınan meclis kararıyla belediyenin üniversite öğrencilerine ödemesi gereken eğitim yardımının yapılmadığını tespit ettiklerini belirterek, ilk icraatlarından birinin eğitim yardımını öğrencilerin hesaplarına yatırmak olduğunu söyledi. 2023-2024 eğitim-öğretim yılının sonuna gelinmesine rağmen ihtiyaç sahibi öğrencilerin zor durumda bırakılmasının kabul edilecek bir konu olmadığını dile getiren Yıldız, üniversitede öğrenim gören lisans öğrencileri için 5 bin 500 TL, önlisans öğrencileri için de 2 bin 750 TL desteğin hesaplara aktarıldığını kaydetti. Her yıl belediyelerin ilçelerindeki üniversiteyi kazanan öğrenciler için belli bir burs verdiklerini vurgulayan Yıldız, şöyle konuştu: "Geçen yıl Toroslar Belediyesince de üniversiteyi kazanan ve burs başvurusu şartlarını sağlayan öğrencilere öğrenim harcı ve kırtasiye harçlığı verilmek üzere bir meclis kararı alınmış. Bu gençlerimiz, geçen yıl eylül ayında okullarına kayıtlarını yaptırdılar. Aradan bu kadar zaman geçmiş. Bir ay sonra okulları kapanıyor. Bu gençlere verdikleri sözü bile yerine getirememişler. Göreve gelir gelmez ’bu çocuklara söz verilmiş, bu çocukların hakkı önemli. Belediyenin böyle bir mecburiyeti yok ama meclis kararı alınmış. O zaman aldığımız kararları yerine getirmemiz lazım’ diyerek, bu çocuklarımıza burslarını gönderdik. Onlardan da çok güzel mesajlar geldi. Hepsini bir kez daha kutluyorum."
Karapınar’da "Gıda Güvenliği, Gıda Sektöründe Taklit ve Tağşişler" semineri
17 Mayıs 2024 Cuma - 11:24 Karapınar’da "Gıda Güvenliği, Gıda Sektöründe Taklit ve Tağşişler" semineri Konya’nın Karapınar ilçesinde üniversite öğrencilerine "Gıda Güvenliği, Gıda Sektöründe Taklit ve Tağşişler" konulu seminer düzenlendi. Selçuk Üniversitesi (SÜ) Karapınar Aydoğanlar Meslek Yüksek Okulu Prof. Dr. Ahmet Kesik Toplantı Salonunda düzenlenen seminere SÜ Ziraat Fakültesi Gıda Mühendisliği Bölüm Başkanı Prof. Dr. Mustafa Karakaya katıldı. Seminerde konuşan Karapınar Aydoğanlar MYO Müdürü Öğretim Görevlisi Naim Çağlar Diri, hayatımızın her bölümünde yer alan gıda konusunda faydalı bir program olduğunu söyledi. Gıda Mühendisliği Bölüm Başkanı Prof. Dr. Mustafa Karakaya, gıda güvenliğinin; gıdaların hasadı, taşınması, işlenmesi, hazırlanması, depolanması ve tüketiciye sunulması sürecinde gıda kaynaklı rahatsızlıklara ya da hastalıklara neden olan fiziksel, biyolojik, kimyasal nitelikteki çeşitli risk unsurlarını önleyecek ve zararsız kılacak önlemlerin alınması anlamına geldiğini belirtti. Prof. Dr. Karakaya, "Güvenilir gıda, raf ömrü süresince fiziksel, kimyasal ve biyolojik herhangi bir risk taşımaması anlamına gelir. Aksi durumda tüketici olarak bizlerin, bilinçlenmesi gerekir. Günümüzde gıda üretimi zincirinde fazla karşılaştığımız küresel sorun, haksız kazanç elde etmeye yönelik hileli gıda üretimdir. Ülkemizde hileli gıda üreten çok firma mevcut. Ancak yazılan cezalar caydırıcı olmamaktadır. Gıdada taklit ve tağşiş olmak üzere 2 türlü hile var. Gıda güvenliği, gıda güvencesi, gıda güvenirliği, gıda egemenliği diye terimler hayatımızda sıkça kullandığımız terimlerdir. Dünyaya hakim olmak istiyorsanız enerjiyi kontrol altına alın. Bugün savaşların ana sebebi enerjiyi kontrol altına almaktır. İnsana hakim olmak istiyorsanız gıdaya sahip olmalısınız. Gıdaya hakim olmalısınız, gıda egemenliğini sağlamalısınız. Ürettiğiniz sürece güçlüsünüz. Üretemiyorsanız güçlü değilsiniz. Ülkemizde toprağımızla, havamızla, suyumuzla üretme kabiliyetine sahibiz. Bunun yanında üretmek için tohuma, gübreye, ilaca ihtiyacımız var. Bunları temin ettiğimizde üretecek potansiyele ulaşırız. Gıda güvenliği konusu önümüzdeki 100 yılın problemidir. Daha fazla üretebilirsiniz ama ürettiğinizin güvenliği tartışmaya açık olmamalıdır. Yani güvenilir gıda üretmeniz gerekiyor. Her bir bireyin yaşama devam etmesi için güvenli ve yeterli gıdaya erişimi evrensel bir haktır” dedi. Prof. Dr. Karakaya, program sonunda öğrencilerden gelen sorular cevaplandırırken kedisine teşekkür plaketi verildi.
YKS adaylarına sınavda stres yönetimi önerileri
17 Mayıs 2024 Cuma - 11:13 YKS adaylarına sınavda stres yönetimi önerileri Gaziantep Boğaziçi Koleji Öğrenci Koçu Ömür Dinç, sınavdan önce stres yönetimi ile ilgili önerilerde bulundu. Gaziantep Boğaziçi Koleji Öğrenci ve Kariyer Koçu Ömür Dinç, Yükseköğretim Kurumları Sınavı’na girecek adaylara, sınav sırasında artan stres ve kaygılarını azaltmak için günlük rutinlerini bozmamaları gerektiğini söyledi. Dinç, stres yönetiminde ailenin önemine vurgu yaptı. “Stres yönetiminde en önemli etken ailedir” Stres yönetiminde en önemli etkenin aile olduğunu belirten Dinç, “Sınavdan önce stres yönetimi aslında burada şuna dikkat etmemiz gerekiyor. Fenomenler ve sosyal medya uygulamaları üzerinden paylaşılan videolara inanmamaları gerekmektedir. Stres yönetiminde en önemli etken ailedir. Yıl içerisinde öğrenciye baskı yapılmışsa ve onun stres kat sayısını arttırdıysa sene sonunda onu rahatlatmak için söyleyeceği her cümle stresi daha da arttırır. Bu ne yazık ki çok fazla toplumda göz önünde bulundurulan bir şey değil. Çünkü öğrencililerle birebir çalıştığımızda görüyoruz ki öğrenciler bu durumdan çok rahatsız. Yıl içinde baskıya uğramış olan öğrenciye sınav günü kazanamazsan da biz senin yanındayız gibi cümleler hiçbir şeyi değiştirmez. Bu durum öğrencinin stresini daha da arttırır. Bu yüzden velilerin rol yapmayı kesmeleri gerekir” dedi. “Sınavdan önce öğrenciler rutinlerini bozmasınlar” Öğrencilerin sınavda rahat olabilmesi için günlük rutinlerini bozmamasını söyleyen Dinç, “Sınavdan önce öğrenciler rutinlerini bozmasınlar. Sınav sabahı normal günde nasıl kahvaltı yapıyorlarsa sınav sabahı da aynı şekilde olmalılar. Sınavdan bir gün önce ders çalışılıyorsa sınavdan bir gün öncede ders çalışabilirler. Öğrenci sınav zamanı devam ettirmesi kendisi için iyi olacaktır” şeklinde konuştu. “Eğitim kurumların ekstrasına bakın” Eğitim kurumlarının öğrenciye ekstra kazandırdığı yeteneklerin önemli olduğunun altını çizen Dinç, “Benim velilerden ve öğrencilere tavsiyem kuruma gittiğinizde şunu sorun. Ekstranız nedir. Çünkü tüm kurumlar hemen hemen aynı şeyleri yapıyor. Ekstralar dediğimiz şey stres atmak için yapılan organizasyonlar gençlerin ileride kendilerine katacakları kariyer anlamında önemli. Kariyer basamaklarında yaptıkları etkinlikler sadece eğlenceyle veya stres atma gibi organizasyonlarla değil. Liderlik, ekip çalışması, kriz yönetimi ve zaman yönetimi gibi sadece sınavda değil her alanda onlara lazım olacak şeyleri bir kurum verebiliyorsa gerçekten bir eğitim kurumu demektir” diye konuştu.
Adana’da engel tanımayan okul
17 Mayıs 2024 Cuma - 11:00 Adana’da engel tanımayan okul Adana’nın Kozan ilçesinde, TOKİ Şehit Suat Ocak İlkokulunda özel eğitim gören 20 öğrenci için hayırseverlerin destekleriyle özel eğitim sokağı kuruldu. Kozan’da 600 öğrencili TOKİ Şehit Suat Ocak İlkokulunda otizm, görme, işitme gibi engelleri olan öğrencilerin okula severek gelmesi ve zorluk yaşamaması için tasarlanan sokakta, öğrenciler yardımcı hizmetliler tarafından karşılanıp özel eğitim sınıflarında engelsiz eğitim alıyor. Okul müdürü Turan Pazarcı, öğrencilerin okula severek gelmelerinin kendileri için öncelik olduğunu aktardı. Pazarcı, “37 yıllık eğitimciyim. Bu okula göreve başladığımda özel eğitim öğrencilerinin bazı eksikliklerini gözlemledik. Öğretmenlerimiz fedakârca çalışıyor ve özel öğrencilerimize daha kolay bir eğitim sağlamak istedik. 20 özel eğitim öğrencimiz var. Onların daha kolay eğitim teneffüs ve güvenli alanlarını oluşturarak daha iyi bir eğitim almaları için hayırsever destekleri ile özel bir sokak oluşturduk” dedi. Özel eğitim öğretmeni Sultan Erdemir, “Sokağımız bu sene yapıldı. Özel öğrencilerimize ait bir oyun ve eğitim alanı oluştu. Öğrencilerimiz burada kendilerini daha güven içinde hissederek hem teneffüs yapabiliyor hem de eğitimlerini alabiliyorlar” dedi. Engel tanımayan eğitim Öğretmen Pelin Dağlı Aydın, Kozan’da özel bir projeye imza attıklarını ifade ederek, “Bu sene hayırseverlerimizin desteği ile özel eğitim öğrencilerimize okulumuzda bir sokak ve eğitim alanı oluşturuldu. Öğrencilerimiz huzur ve güven ortamı içinde hem eğitim alıyor hem de okullarında kolaylıkla eğlenceli vakit geçirebiliyorlar” diye konuştu. “Öğrencilerin eğitim başarısında artış gözlendi” Rehberlik öğretmeni Esra Devran ise öğrencilerin bu sokak ile birlikte güvenlik ve bir arada olmalarının eğitime olumlu katkı sunduğunu ifade ederek öğrenci başarısının arttığını da gözlemlediklerini kaydetti. Öğrencilerden Utku Yüce okulu çok sevdiğini ifade ederek, öğretmenleri ile çok mutlu olduğunu söyledi. Öğrencilerden İsmail Kaan Şahin ise hazırladığı zeybek gösterisi ile sundu.