YEREL HABERLER - 01 Aralık 2011 Perşembe 09:23

MALATYA`DA İKİ YANGIN MADDİ ZARARA NEDEN OLDU

A
A
A
MALATYA`DA İKİ YANGIN MADDİ ZARARA NEDEN OLDU

Malatya’da iki ayrı yerde meydana gelen yangında, maddi zarar oluştu.
Edinilen bilgiye göre ilk olay, Akçadağ İlçesi Muratlı Köyü’nde meydana geldi. H.A. (66) isimli şahıs bahçesinde ısınmak için yaktığı ateşin Y. A’ya (45) ait tarlaya sıçraması sonucunda yangın çıktı. Yangında 4 dönüm kuru ot ve bir adet kayısı ağacı yandı. Yangın Akçadağ itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Öte yandan, Akçadağ ilçesi Çobanuşağı Köyü’nde, M.O (66) kendisine ait evin eklentisi olan odunluk ve tandır olarak kullandığı bölümde ekmek pişirirken yakmış olduğu ateşten sıçrayan alevlerin
odunluğa sıçraması ile yangın çıktı. Yangında evin odunluk kısmı tamamen yandı. Yangının Akçadağ itfaiye ekipleri tarafından söndürülerek herhangi bir can kaybının olmadığı kaydedildi.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Kayseri Talas; 5.0 hedefine bir adım daha Talas Belediyesi; geçen hafta ’Talas’ta Dijital Dönüşüme Stratejik Adım’ başlığıyla duyurduğu Talas 5.0 vizyonunu kararlılıkla sürdürüyor. Bu kapsamda masterclass iletişim eğitiminin ikinci oturumu Meclis Salonu’nda düzenlendi. Eğitimin koordinatörü teknoloji uzmanı Ahmet Hamurcu; ikinci oturumun stratejik derinliğine dikkat çekerek önemli değerlendirmelerde bulundu. İlk oturumda Talas 5.0’ın temelini ve dijital dünyanın dönüşümünü anlattıklarını hatırlatan Hamurcu, bu kez vizyonun nasıl uygulanacağına odaklandıklarını söyledi. Hamurcu konuşmasında şunları kaydetti; "Bu hafta masterclass oturumlarımızın ikincisini gerçekleştiriyoruz. Geçen hafta Talas 5.0’ın ne olduğunu, dünyanın nereye gittiğini, teknolojinin nasıl değiştiğini ve bunun yaşam biçimimizi nasıl dönüştürdüğünü konuşmuştuk. Bu oturumda ise bu stratejiyi nasıl geliştireceğimizi, nasıl uyum sağlayacağımızı, hangi konumda olduğumuzu ve nereye gideceğimizi değerlendiriyoruz. Bugünün ana başlıkları; strateji, marka kimliği ve itibar. Dijital dünyada kiminle konuşuyoruz, nasıl algılanıyoruz, bulunduğumuz mecralarda kriz ortamlarını nasıl fırsata çevirebiliriz, riskleri nasıl yönetebiliriz bunlar üzerinde duruyoruz. Burada üç temel kavram öne çıkıyor: strateji, analiz ve hedef kitle." Hamurcu; dijital dönüşümün yalnızca teknolojiyle değil insan odağıyla mümkün olduğunun altını çizerek, Talas 5.0’ı konumlandırırken endüstrinin evrelerinden topluma uzanan süreci hatırlattı. Hamurcu; "Endüstri 1.0’dan 4.0’a kadar teknoloji sürekli gelişti ancak Toplum 5.0 ya da Endüstri 5.0 süreci bize şunu gösterdi: İnsanın dokunuşu olmadan gerçek bir dijital dönüşüm mümkün değil. Sadece bir post paylaşmak ya da reels videosu üretmek iletişim değildir. Yapılan her hamle birbiriyle bağlantılı, birbirini tetikleyen bir sistemin parçasıdır. Bu nedenle tüm dijital platformlarda dört temel hedefimiz var: Elde etmek, dönüştürmek, büyütmek ve ölçmek" ifadelerini kullandı. Kapsayıcı bir yol haritası sunuyor Talas Belediyesinin dijital çağın gerekliliklerini yakalayan, insanı merkeze alan ve kurumsal iletişimde güçlü bir yol haritası ortaya koyan Talas 5.0 vizyonu kapsamında eğitimlerin devam edeceği belirtildi. Belediye yöneticileri ve personelin katıldığı ikinci oturum, Talas’ın teknolojik dönüşüm yolculuğunda stratejik bir kilometre taşı olarak değerlendirildi. Programa başkan yardımcıları, birim müdürleri, şefler ve ilgili personel katıldı.