Advertorial
Dijital pazarlama stratejileri bünyesinde pek çok içeriği barındırır. Başta PR çalışmaları olmak üzere bu içeriklerden bazıları tıklama başı maliyetli reklamlar, toplu mail ve mesajlar şeklinde sıralanabilir. Tıklama başına maliyetli reklamlarda sosyal paylaşım siteleri ve arama motorları gibi internet siteleri üzerinden siteye sağlanan her ziyaretçi için reklam maliyeti ödenir. Toplu mail yönteminde firmaya kayıtlı üyelere yönelik kampanyalar düzenlenerek satış artışı hedeflenir. Akıllı cihaz kullanımının fazlalığı ise toplu mesaj yöntemini ön plana çıkarır. Bu yöntemde ise telefon numaraları mevcut kişilere toplu mesajlar yollanır. Bu noktada önemli olan ise firmaya uygun yöntemin belirlenmesidir.
SEO NEDİR?
Dijital pazarlama stratejileri içinde ön plana çıkan yollardan biri de SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) yöntemidir. SEO, arama motorlarında sitelerin veya sayfaların en üst sırada çıkmasına yönelik yapılan çalışmaları kapsar. Bu şekilde arama motorlarından faydalanılarak ziyaretçi sayısı arttırılabilir. SEO ile ayrıntılı bilgiye http://www.seohocasi.com sayfasından ulaşılabilir.
SEO’NUN DİJİTAL PAZARLAMAYA ETKİLERİ
İnternet kullanıcıları, ihtiyaçları olan bilgi, ürün ve hizmetlere arama motorlarını tercih ederek ulaşabilirler. Firmanın hedef kitlesindeki kullanıcılar arama yaptıklarında ulaşmak istedikleri bilgileri en üst sıralarda görmek isteyebilir. Bu noktada şirketler için SEO çalışmaları önem kazanır ve dijital pazarlama stratejileri oluşturulurken bu yöntemin de tercih edilmesi olumlu sonuçlar doğurabilir. SEO pazarlamaları ile ayrıntılı bilgiye http://www.webtures.com.tr ve http://www.webtures.com.tr/sem/ sayfalarından ulaşılabilir.
Advertorial