Dijital medyanın gelişimini izliyor, kurumunuz ya da kişisel kariyeriniz için nasıl doğru kullanmak gerekir diye düşünüyorsunuz? Nereden başlamalı nasıl öğrenmeli dijitaldeki fırsatları nasıl değerlendirmeli diye soruyorsunuz? İşte tüm bu sorulara cevap ve doğru bir başlangıç için USMED-Medipol Üniversitesi Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı sertifika programı başlıyor.
Akademi ve tecrübe bir araya geliyor. Sosyal medya alanında ilk dernek olan ve sektörün önde gelen isimleri bünyesinde bulunduran USMED ile Türkiye’nin önemli eğitim kurumlarından Medipol Üniversitesi iş birliği ile gerçekleşecek olan eğitim programına kayıtlar başladı. Başvurular için 0216 6815127 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz.
Eğitimin Amacı
Dijital pazarlama ve sosyal medya uzmanlığı, kurum ve markaların dijital dünyada yer almalarını, online itibar sahibi olmalarını sağlamaktadır. Kurum ve markalarda görev alacak dijital pazarlama ve sosyal medya uzmanlarının; dijital pazarlama, sosyal medya ve pazarlama iletişimi alanlarında donanımlı bilgi düzeyine ve sosyal medya projesi gerçekleştirebilecek şekilde iletişim becerilerine sahip olmaları gerekmektedir.
Dijital pazarlama ve sosyal alanında kendisini geliştirmek isteyen, kariyer sahibi olmak isteyenlere yönelik olarak teorik bilgi ve uygulamayı bir arada sunan bir müfredat işlenecektir.
Eğitim kapsamında sosyal mecralar, online itibar yönetimi, içerik yönetimi, hesap yönetimi, monitoring/ölçümleme, dijital reklamcılık ve arama motoru optimizasyonu gibi birçok konu başlığı ele alınacaktır.
Programın İşleyişi
60 saat sürecek olan programda öğrenciler ve gruplar için özel indirimler yapılacaktır. Eğitim kapsamında örnek olay incelemeleri ve uygulamalar gerçekleştirilecektir.
Eğitimin sonunda katılımcılar;
• Sosyal medya hesaplarını etkin bir şekilde yönetme becerisi kazanacaklardır.
• Sosyal medya platformlarını ölçümleme ve analiz bilgisine sahip olacaklardır.
• Dijital reklamcılık projesi gerçekleştirebileceklerdir.
• İçerik üretimi ve yönetimi becerisi kazanacaklardır.
• Sosyal medyada ortaya çıkabilecek krizlere yönelik etkin kriz yönetimi gerçekleştirebileceklerdir.
• Arama motoru optimizasyonu gerçekleştirebileceklerdir.
Kimler İçin
• Kurum ve markaların dijital pazarlama departmanlarında çalışanlar,
• Marka yöneticileri,
• İletişim danışmanları,
• Pazarlama iletişimi yöneticileri,
• E-ticaret alanında faaliyet gösterenler,
• Ajans yöneticileri,
• Girişimciler,
• Dijital pazarlama ve sosyal medya alanında kariyer gerçekleştirmek isteyenler,
• Halkla ilişkiler uzmanları,
• Reklam ajansı çalışanları,
• Dijital ve sosyal medya ajanslarında çalışanlar,
• Dijital pazarlama ve sosyal medya alanına ilgi duyan üniversite öğrencileri.
Eğitmenler
Doç. Dr. Ali Büyükaslan (Medipol Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekan Vekili)
Said Ercan (USMED Başkanı / Sosyal Medya Danışmanı)
Yrd. Doç. Dr. Ali Murat Kırık (Marmara Üniversitesi Öğretim Üyesi)
Yrd. Doç. Dr. Korhan Mavnacıoğlu (Medipol Üniversitesi Öğretim Üyesi)
Erol Sercan Yarali (İhlas Medya Grubu Sosyal Medya Uzmanı)
Samet Ensar Sarı (Dekatlon Buzz CEO)
Burak Özcan (Mois İletişim Ajans Başkanı)
Erdal Erdoğdu (Dijital İletişim Atölyesi İletişim Danışmanı)
Kılınç Orhan Erdemir (Neuro Discover CEO)
Pınar Boran (Dijital Karga Kurucusu)
Aysu Mola (ATV Haber Muhabiri)
Mehmet Burak Torun (Sosyal Medya Fenomeni)
Burkay Yapağcıoğlu (NATRO Dijital Pazarlama Yönetmeni)
Hamza Şamlıoğlu (BGA Bilgi Güvenliği A.Ş İletişim Danışmanı)
Oğuzhan Saruhan (Haberler.com Sosyal Medya Direktörü)