Zurich Sigorta'dan yapılan açıklamaya göre, uygulama kapsamında gerçekleşebilecek hasar durumunda şirket tarafından yapılacak ekspertizin ardından belirlenen bedel 24 saat içinde dileyen sigortalıya nakit olarak ödeniyor.
Sigortalı, yapılan ödemenin ardından aracını merkez serviste ya da tercih ettiği herhangi bir serviste tamir ettirebiliyor. Uygulamadan yararlanılabilmesi için hasar sonrasında sigortalının aracını merkez servise götürmesi ve hasara ilişkin gerekli evrakı ibraz etmesi yeterli oluyor.
Yenilikçi ürün ve hizmetler konusunda iddialı olduklarının altını çizen Zurich Sigorta Genel Müdürü Ertuğrul Bul, "Zurich'in güçlü finansal yapısı ve uluslararası deneyimiyle sigorta sektörüne hızlı ve kararlı bir giriş yaptık.
Zurich Sigorta olarak, müşteri odaklı hizmet vizyonuyla hareket ediyoruz. Müşterilerimizin sigortacılık işlemlerini takip edebileceği internet şubemiz ve SMS bilgilendirme hizmetlerimiz gibi yenilikçi hizmetlerimize her geçen gün yenisini ekliyoruz. Önümüzdeki dönemde de Zurich'in
dünya çapında sunduğu hizmetleri, Türk tüketicisiyle buluşturmayı hedefliyoruz" dedi.