YEREL HABERLER - 07 Ekim 2015 Çarşamba 18:04

Yedaş'ta Müşteri Temsilcilerine Eğitim

A
A
A
Yedaş'ta Müşteri Temsilcilerine Eğitim

Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş. (YEDAŞ), müşterilerin ilk yüzü olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerini şirket kültürü ve stratejilerine uyumlu bir dizi eğitim programından geçirdi.
Samsun, Ordu, Çorum, Amasya ve Sinop İl ve İlçelerinde müşterilerine kaliteli ve kesintisiz elektrik enerjisi dağıtımı gerçekleştirmek amacıyla Avrupa standartlarındaki son teknolojiyi alt yapısına entegre eden YEDAŞ, ’Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti’ için eğitimlerine ara vermeden devam ediyor. Şirketin, 2019 yılında kurumsal ve operasyonel mükemmellik alanında Avrupa’nın ilk 10 şirketi arasında olmak vizyonu doğrultusunda hazırladığı ’Yönetim Stratejileri’ arasında yer alan ve mükemmellik anlayışının olmazsa olmazı olarak görülen müşteri memnuniyetini kusursuz bir şekilde sağlamak isteyen YEDAŞ, sorumluluk bölgesindeki müşterilerin ilk temas noktası olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerini, şirket kültürü ve stratejilerine uyumlu bir dizi eğitim programından geçirdi.
HEM EĞİTİM ALDILAR HEM MOTİVE OLDULAR
Alanlarında uzman eğitimcilerle, çalışanlarının kişisel ve mesleki gelişimlerine sürekli katkı sağlayan YEDAŞ, Çağrı Merkezi çalışanlarına Dr. Zeki Yüksekbilgili’nin hazırladığı ’Telefonda Etkili İletişim’, ’Diksiyon ve Çağrı Mükemmelliği’ ve ’İş Hayatında Motivasyon’ konulu iç ve dış eğitimler verdi. İletişim, takımdaşlık ve hizmette mükemmellik yetkinliklerini geliştirmek üzere hazırlanan eğitimler iki hafta sürdü. Çağrı merkezi ekipleri, çeşitli eğitici oyunlarla eğlenceli anlar yaşadı.
YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu, "Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti için 7 gün 24 saat çağrı cevaplayan ve müşterilerin ilk muhatabı olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerinin moral ve motivasyonunu artırmaya yönelik, kişisel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlayacak eğitimlerden geçirdik. Eğitimlerin sonunda geçen yıl yüzde 92,73’lük orana sahip çağrı karşılama kalitesinde, yüzde 88,70 oranında olan ‘Müşteri Memnuniyeti’nde 2015 ve 2016 yılı içerisinde artış hedefliyoruz" dedi.
“EĞİTİMLERİMİZ ÇÖZÜM ORTAKLARIMIZI KAPSAYACAK”
YEDAŞ’ın 186 nolu Elektrik Arıza Hattı, her an ulaşılabilir bir iletişim merkezi olduğunun altını çizen Türkoğlu, "Müşterileriyle kontrollü ve kaliteli iletişim kurmak için hazırladığımız eğitimlerimiz çözüm ortağı firma çalışanlarımızı da kapsayacak şekilde devam edecek. Amacımız, hizmet kalitesini iyileştirmek, ’Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti’ sağlamak" diye konuştu. Eğitim süreçleri hakkında bilgi veren Türkoğlu, "İki hafta süresince çalışanlarımız, telefonda müşterilerimizle nasıl iletişim kurmalı, sorunlarını nasıl çözümlemeli, zor insanlarla başa çıkmayı, takım olarak etkin hareket etme yöntemleri ve takım bilinci oluşturma, diksiyon gibi birçok farklı alanlarda eğitimler aldılar. Eğitimlerin çalışanlarımızın iş süreçlerine, moral ve motivasyonuna katkı sağladığına yönelik çıktılar aldık. Bu durum doğru ve etkili eğitim programının uygulandığının göstergesidir" ifadelerini kullandı.
“TÜRKİYE’NİN HER NOKTASINDAN YEDAŞ’A ULAŞABİLİRSİNİZ”
Müşteri memnuniyeti için proaktif bir yaklaşımı benimsediklerini kaydeden Genel Müdür Türkoğlu, "Şirketimize ait web sitesinde oluşturduğumuz öneri, talep ve şikayet formlarıyla, müşterilerimiz Türkiye’nin her noktasından bizimle iletişime geçebilmektedir. Müşteriye ve şirkete değer oluşturmak amacıyla kurduğumuz 186 nolu Elektrik Arıza Hattı, müşterimizle şirket arasında ’köprü görevi’ görmektedir. Gelen tüm çağrıları kontrollü ve kaliteli bir iletişimle karşılıyor, talep ve şikayetleri çözüme ulaştırıyoruz. İletişim merkezimiz, Avrupa standartlarındaki teknolojiye sahiptir. Müşteriyle doğru iletişim kuran çalışanlarımıza ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Müşteri memnuniyetini önemseyen tüm ekip arkadaşlarımız, iletişim esnasında oldukça özverili, çözüm üreten ve müşterinin memnun ayrılması için güler yüzünü her daim hissettiriyor. Bu da müşterinin şirketimize olan bakış açısını değiştiriyor. Tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Karabük Kar yağışını duyan soluğu burada aldı Kar yağışını fırsat bilen vatandaşlar, Karabük’ün yüksek kesimlerine akın ederek ateş yakıp fotoğraf çektirirken karın keyfini doyasıya çıkardı. Karabük’ün yüksek kesimlerinde kar yağışı gecenin ilerleyen saatlerinde de etkisini sürdürdü. Meteoroloji Genel Müdürlüğünün uyarısının ardından özellikle yüksek rakımlı bölgelerde başlayan kar yağışı, Safranbolu-Bartın kara yolunu beyaza bürüdü. Karayolları ekipleri, daha önce yaptıkları hazırlıklar kapsamında bölgede kar küreme ve tuzlama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Kar yağışını fırsat bilen vatandaşlar, bin 30 rakımlı Ahmetusta Geçidi’ne akın etti. Bölgeye gelenler ateş yakarak ısınırken, bol bol fotoğraf çektirip karın keyfini çıkardı. İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube ekipleri de bölgede denetim yaptı. Ekipler, kış lastiği bulunmayan sürücüleri olası olumsuzluklara karşı uyararak, bölgeyi terk etmeleri gerektiğini bildirdi. Sürücülere kar yağışı ve buzlanmaya karşı uyarılarda bulunuldu. Ahmetusta mevkiinde kar yağışının fazla olduğunu öğrendikten sonra eşi ve arkadaşları ile bölgeye geldiklerini ifade eden Selver Yıldırım, araçta kış lastiği bulunmasına rağmen gelmekte zorlandıklarını belirtti. Yıldırım, kar yağışı sonradan bölgedeki atmosferi güzel bulduğunu aktararak çok eğlendiklerini söyledi. Zonguldak’ın Çaycuma ilçesine bağlı Perşembe beldesinden kar için Safranbolu’ya Doğan marka otomobille gelen Alperen Demirkul, "Çok mutluyuz. Aracımızla gelirken biraz zorlandık ama burası beklentimizi karşıladı. Bütün gençler burada. Ekipler de çalışmalarını sürdürüyor" diye konuştu.