YEREL HABERLER - 07 Ekim 2015 Çarşamba 18:04

Yedaş'ta Müşteri Temsilcilerine Eğitim

A
A
A
Yedaş'ta Müşteri Temsilcilerine Eğitim

Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş. (YEDAŞ), müşterilerin ilk yüzü olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerini şirket kültürü ve stratejilerine uyumlu bir dizi eğitim programından geçirdi.
Samsun, Ordu, Çorum, Amasya ve Sinop İl ve İlçelerinde müşterilerine kaliteli ve kesintisiz elektrik enerjisi dağıtımı gerçekleştirmek amacıyla Avrupa standartlarındaki son teknolojiyi alt yapısına entegre eden YEDAŞ, ’Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti’ için eğitimlerine ara vermeden devam ediyor. Şirketin, 2019 yılında kurumsal ve operasyonel mükemmellik alanında Avrupa’nın ilk 10 şirketi arasında olmak vizyonu doğrultusunda hazırladığı ’Yönetim Stratejileri’ arasında yer alan ve mükemmellik anlayışının olmazsa olmazı olarak görülen müşteri memnuniyetini kusursuz bir şekilde sağlamak isteyen YEDAŞ, sorumluluk bölgesindeki müşterilerin ilk temas noktası olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerini, şirket kültürü ve stratejilerine uyumlu bir dizi eğitim programından geçirdi.
HEM EĞİTİM ALDILAR HEM MOTİVE OLDULAR
Alanlarında uzman eğitimcilerle, çalışanlarının kişisel ve mesleki gelişimlerine sürekli katkı sağlayan YEDAŞ, Çağrı Merkezi çalışanlarına Dr. Zeki Yüksekbilgili’nin hazırladığı ’Telefonda Etkili İletişim’, ’Diksiyon ve Çağrı Mükemmelliği’ ve ’İş Hayatında Motivasyon’ konulu iç ve dış eğitimler verdi. İletişim, takımdaşlık ve hizmette mükemmellik yetkinliklerini geliştirmek üzere hazırlanan eğitimler iki hafta sürdü. Çağrı merkezi ekipleri, çeşitli eğitici oyunlarla eğlenceli anlar yaşadı.
YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu, "Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti için 7 gün 24 saat çağrı cevaplayan ve müşterilerin ilk muhatabı olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerinin moral ve motivasyonunu artırmaya yönelik, kişisel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlayacak eğitimlerden geçirdik. Eğitimlerin sonunda geçen yıl yüzde 92,73’lük orana sahip çağrı karşılama kalitesinde, yüzde 88,70 oranında olan ‘Müşteri Memnuniyeti’nde 2015 ve 2016 yılı içerisinde artış hedefliyoruz" dedi.
“EĞİTİMLERİMİZ ÇÖZÜM ORTAKLARIMIZI KAPSAYACAK”
YEDAŞ’ın 186 nolu Elektrik Arıza Hattı, her an ulaşılabilir bir iletişim merkezi olduğunun altını çizen Türkoğlu, "Müşterileriyle kontrollü ve kaliteli iletişim kurmak için hazırladığımız eğitimlerimiz çözüm ortağı firma çalışanlarımızı da kapsayacak şekilde devam edecek. Amacımız, hizmet kalitesini iyileştirmek, ’Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti’ sağlamak" diye konuştu. Eğitim süreçleri hakkında bilgi veren Türkoğlu, "İki hafta süresince çalışanlarımız, telefonda müşterilerimizle nasıl iletişim kurmalı, sorunlarını nasıl çözümlemeli, zor insanlarla başa çıkmayı, takım olarak etkin hareket etme yöntemleri ve takım bilinci oluşturma, diksiyon gibi birçok farklı alanlarda eğitimler aldılar. Eğitimlerin çalışanlarımızın iş süreçlerine, moral ve motivasyonuna katkı sağladığına yönelik çıktılar aldık. Bu durum doğru ve etkili eğitim programının uygulandığının göstergesidir" ifadelerini kullandı.
“TÜRKİYE’NİN HER NOKTASINDAN YEDAŞ’A ULAŞABİLİRSİNİZ”
Müşteri memnuniyeti için proaktif bir yaklaşımı benimsediklerini kaydeden Genel Müdür Türkoğlu, "Şirketimize ait web sitesinde oluşturduğumuz öneri, talep ve şikayet formlarıyla, müşterilerimiz Türkiye’nin her noktasından bizimle iletişime geçebilmektedir. Müşteriye ve şirkete değer oluşturmak amacıyla kurduğumuz 186 nolu Elektrik Arıza Hattı, müşterimizle şirket arasında ’köprü görevi’ görmektedir. Gelen tüm çağrıları kontrollü ve kaliteli bir iletişimle karşılıyor, talep ve şikayetleri çözüme ulaştırıyoruz. İletişim merkezimiz, Avrupa standartlarındaki teknolojiye sahiptir. Müşteriyle doğru iletişim kuran çalışanlarımıza ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Müşteri memnuniyetini önemseyen tüm ekip arkadaşlarımız, iletişim esnasında oldukça özverili, çözüm üreten ve müşterinin memnun ayrılması için güler yüzünü her daim hissettiriyor. Bu da müşterinin şirketimize olan bakış açısını değiştiriyor. Tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Konya Konya’ya 2 gün saatte 60 kilometre hızında fırtına uyarısı Konya ve çevresinde geçtiğimiz hafta sonu etkili olan kuvvetli fırtınanın ardından, uzmanlar önümüzdeki çarşamba ve perşembe günü için tekrar fırtına uyarısı yaptı, hafta sonu ise yağış müjdesi verdi. Konya, Orta Akdeniz’den gelen fırtınalı hava dalgasının etkisi altına giriyor. Haftanın en rüzgarlı günlerinin, Konya ve çevresinde çarşamba ve perşembe günü yaşanacağı tahmin ediliyor. Konya Meteoroloji 8. Bölge Müdürlüğü Bölgesel Tahmin Merkezinin hava tahmin raporlarında rüzgarın hızının zaman zaman saatte 60 kilometreye kadar çıkması bekleniyor. Hafta içinde de hava sıcaklığının mevsim normallerinin üzerinde ve bulutlu hava dalgalanmasının devam edeceğinin altını çizen Meteoroloji 8. Bölge Müdürlüğü Bölgesel Tahmin Merkezi Teknik Şefi Hayati Alkan, “Geçtiğimiz hafta sonu yurdumuz ve bölgemiz Orta Akdeniz üzerinden gelen yağış sisteminin etkisi altında kaldı. Aynı zamanda kuvvetli fırtına etkisini bölgemizde gösterdi. Konya merkezde saatte 85 ila 90 kilometre hıza ulaşan rüzgar değerleri gerçekleşti. İlçelerde de saatte 110 ila 120 kilometre hıza kadar esen güneyli rüzgar etkili oldu. Aynı zamanda toz savrulması olayı da gerçekleşti” dedi. “Hava sıcaklıkları mevsim normallerinin oldukça üzerinde seyrediyor” Önümüzdeki günlerde hava sıcaklıklarının 30 derece seviyelerine çıkacağını ifade eden Teknik Şef Hayati Alkan, “Bu hafta bölgemizde hava genellikle hep parçalı ve az bulutlu. Cumartesi günü hafta sonu yine Orta Akdeniz üzerinden gelen yağışlı sistemin etkisi olacak. Cumartesi günü bölgemiz genelinde sağanak ve yer yer gök gürültülü sağanak yağışlar görülecek. Hafta içerisinde genellikle parçalı bulutlu bir hava bizi bekliyor. Sıcaklıklar mevsim normallerinin üzerinde seyredecek. Özellikle bugünden itibaren 28 ila 30 derece bandına sıcaklıklar yükseliyor. Hava sıcaklıkları mevsim normallerinin oldukça üzerinde seyrediyor. Gece sıcaklıkları ise 10 ila 15 derece arasında değişiyor” şeklinde konuştu. “Rüzgar çarşamba, perşembe günleri yine saatte 50 ila 60 kilometre hızına varabilecek” Çarşamba ve perşembe gününe dikkat çeken Hayati Alkan, “Hafta içerisinde yine rüzgarlar güney yönlerden orta kuvvette ve yer yer kuvvetli olarak esmesi bekleniyor. Özellikle çarşamba, perşembe günleri yine saatte 50 ila 60 kilometre hızına varabilecek şekilde güneyli rüzgarlar görülecek. Yağış durumlarına baktığımızda Konya için yüzde 21 oranında uzun yıllara göre normallerin altında seyrediyor şu anda. Yağış durumlarında bir azlık söz konusu. Ancak hafta sonu cumartesi günü bir yağışın etkisi olacak. Onun haricinde hafta içerisinde sıcaklıklar zaten mevsim normallerinin üzerinde seyredecek. Kuvvetli rüzgarla ilgili dikkatli ve tedbirli olunması gerekmektedir. Özellikle alerjik rahatsızlıkları olanlar bu dönemde toz savrulması, toz taşınımı gibi hadiseler de gerçekleşeceği için alerjik rahatsızlıkları olanlar artı ağaçların ve direklerin devrilmesi veya tabela ve çatıların uçması gibi olaylara karşı vatandaşlarımızın dikkatli ve tedbirli olması gerekmektedir” diye konuştu.