EKONOMİ
18 Mayıs 2024 Cumartesi - 16:28 Başkan Birkan: "Türk gençliğine güveniyoruz" ANASİAD Genel Başkanı Hakan Birkan, 19 Mayıs’ın Türk gençliğine armağan edilmesinin Atatürk’ün gençlere duyduğu güvenin bir göstergesi olduğunu vurguladı. Türk gençliğinin Atatürk’ün açtığı yolda ve gösterdiği hedeflere doğru yürüyerek, Türkiye’yi çağdaş uygarlık seviyesinin üzerine taşıyacağına inandığını belirten Birkan, iş dünyasının gençlere olan güveninin de büyük olduğunu söyledi. Birkan yaptığı açıklamada şu cümlelere yer verdi; “Mustafa Kemal Atatürk, 19 Mayıs 1919’da Samsun’a çıkıp, bağımsızlık mücadelemizin ilk adımını atmış ve bu önemli günü gençlerimize bayram olarak bırakmıştır. Atatürk, geleceğin gençlerin ellerinde ve yüreklerinde şekilleneceğine inanarak onlara güvenmiştir. Bizler de bu düşünce doğrultusunda, Türkiye’nin geleceğinin teminatı ve aydınlık yarınların mimarları olarak gençlerimize güveniyoruz. Türkiye’yi çağdaş medeniyetler seviyesine taşıyacak en büyük gücümüz gençlerimizdir. Türk iş dünyası olarak bize düşen sorumluluk, gençlerimize güvenmek ve onlara destek olmaktır. Atatürk’ün vatanımızın bölünmez bütünlüğü ve birlik beraberliğimizin sağlanması hedefiyle başlattığı kurtuluş mücadelesinin yıl dönümünde, Türk iş dünyası adına 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutluyor, gazilerimizi ve şehitlerimizi bir kez daha saygı ve rahmetle anıyorum.”
18 Mayıs 2024 Cumartesi - 15:49 Dev marketler zinciri Anadolu’ya açıldı ANPA GROSS Marketler Zinciri, yeni mağazasını ‘Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nin sanayi şehri ve yıldızı olarak anılan Gaziantep’te ‘ANPA GROSS 27 AVM’de hizmete açtı. ANPA GROSS Marketler Zinciri’nin gerek AVM gerekse gross olarak büyümeye devam ettiği yatırımlarına bir yenisi daha eklendi. ANPA GROSS 27 AVM ve ANPA GROSS’un Gaziantep şubesi saat 10.00’da yapılan muhteşem ve görkemli açılışla hizmete girdi. ANPA GROSS, kaliteli ve hesaplı alışveriş anlayışını Gazianteplilerin hizmetine sundu. ‘ANPA GROSS 27 AVM’ ve ‘ANPA GROSS Mağazası’ bundan böyle Gazianteplilere yeni bir alışveriş deneyimi yaşatacak. Gaziantep’te halkın alışveriş alışkanlıklarını yenilikçi, dijital mağaza alanıyla değiştirecek olan ANPA GROSS, sadece Gaziantep’in değil Güneydoğu Anadolu’nun en güçlü, en yenilikçi ve dünyada bir ilk olan bin m2’lik alana sahip LED ekranlarının yer aldığı ilk projesi oldu. Proje, halkın da alışılmış alışveriş alışkanlıklarına yeni bir farklılık getiriyor. “AVM’lere yeni bir heyecan kattık” ANPA GROSS Marka Yatırım Direktörü ve Danışmanı Fatma Bozdağ, yönettikleri AVM’lere bir yenisini de Gaziantep’te eklediklerini söyledi. ANPA GROSS ile mevcutta 500 bin metrekarelik bir alanı yönettiklerinin altını çizen Fatma Bozdağ, artık AVM’lerde de alışkanlıkların değiştiğini ve çekim gücü oluşturmanın şart olduğunu dile getirdi. Bozdağ, ANPA GROSS ile bu süreci çok iyi yönetip, artık AVM’lerde ciddi çekim gücü ile müşteri deneyimlerinin artarak sektöre çok ciddi faydalarının olduğunu kaydetti. Fatma Bozdağ, “Baktığımızda alışveriş merkezlerine de yeni bir heyecan kattık diyebilirim. Çünkü biz AVM’lerde aynı ANPA GROSS’taki mantıkla hızlı ve iyi bir hizmet anlayışı sergiliyoruz. Yani içerideki kiracılarımızla, iş ortaklarımızla, partnerlerimizle çapraz kampanyalar yapıyoruz. Diyoruz ki biz koşuyoruz, siz de koşmalısınız. AVM’lerde yeni bir konsept ve sistem oluşturduk” dedi. Emka Danışmanlık olarak ANPA GROSS ile güçlerini birleştirdiklerini belirten Bozdağ, “Kiralama, yönetim ve yenileme ile projelerimizde artık Anadolu’da da büyümeye devam ediyoruz” şeklinde konuştu. “ANPA GROSS Marmara bölgesindeki müşteri memnuniyeti başarısını artık Anadolu’ya taşıyor” ANPA GROSS olarak Gaziantep açılışında müşterilere çok büyük indirim ve kampanya müjdelerini de duyurduklarını vurgulayan Fatma Bozdağ, “Her zaman olduğu gibi rekabetçi fiyat politikamızla tüketici dostu olmaya devam edeceğiz. Çok büyük indirim ve kampanyalarımız olacak. Zaten bizim kampanyalarımız 365 gün devam ediyor aslında. Agresif fiyat politikamızla Anadolu’da da tüketicilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz. Gaziantep ANPA GROSS marketimizde 40 bine yakın ürün çeşitliliğimiz var” dedi. Fatma Bozdağ, ANPA GROSS olarak Gaziantep’ten sonra Anadolu ve Marmara Bölgesi projeleri ile açılışlara devam edeceklerini sözlerine ekledi. “Marmara’daki fiyat politikamızı Anadolu’da da 365 gün boyunca sürdürmeye devam edeceğiz” Bozdağ, “Burası çok fazla dikkatimizi çeken ve uzun süredir görüştüğümüz alternatifin olduğu projelerden biriydi ve bugüne kısmet oldu. Burası bize göre İstanbul’dan sonra çekimimizin en güçlü, kuvvetli olacağı bölgelerden biridir. Sadece burada Gaziantep değil, Güneydoğu Anadolu’ya özel bir proje gerçekleştirdik. Aslında bununla birlikte ilk Anadolu projemizi de açmış oluyoruz. Bizim her zaman olduğu gibi Marmara’da tüketicilerimizin alışık olduğu ve Anadolu’da da bunu sürdüreceğimiz fiyat politikamızı burada da 365 gün boyunca sürdürmeye devam edeceğiz. Marmara’da olan müşteri deneyimimizi müşteri memnuniyetimizin aynısını Anadolu’ya da taşıdık diyebiliriz. Burada şu an açılış dolayısıyla çok ciddi anlamda agresif fiyat politikamız mevcuttur. Yaklaşık ortalamada 40 bine yakın ürün çeşitliliğimiz mevcut olup şu an birçok üründe de kampanyalarımız devam etmektedir. Sloganımızda olduğu gibi bir gün değil 365 gün boyunca hesaplı alışverişimiz devam edecektir” diye konuştu.
Gaziantep’in coğrafi işaretli ürünleri Ankara’da tanıtıldı
17 Mayıs 2024 Cuma - 12:28 Gaziantep’in coğrafi işaretli ürünleri Ankara’da tanıtıldı Gaziantep Ticaret Borsası (GTB), Gaziantep’in coğrafi işaret tescilli ürünlerini Ankara’da tanıttı. GTB tarafından tescil ettirilen 24 ürünün sergilendiği stant çeşitli illerden gelen TOBB delegeleri ile Ankaralıların yoğun ilgisini gördü. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliğinin (TOBB) 80. Genel Kurulu dolayısıyla Ankara TOBB İkiz Kulelerde yöresel ürünlerinin tanıtıldığı stantlar açıldı. Türkiye’nin çeşitli illerinden gelen çok sayıda oda ve borsanın stant açarak kendi şehirlerinin yöresel zenginliklerini tanıttığı fuarda, UNESCO Gastronomi kenti Gaziantep’in coğrafi işaret tescilli ürünlerinin sergilendiği GTB standı ziyaretçilerin beğenisini topladı. GTB tarafından Gaziantep adına coğrafi işaret tescili alınan 24 ürünün tanıtıldığı stant, fuarın ilk günü çok sayıda oda ve borsa başkanı ile TOBB delegeleri tarafından ziyaret edildi. “Gaziantep, coğrafi işaretli ürünlerde Türkiye’de ilk sırada” Gaziantep’in coğrafi işaretli ürün sayısı bakımından Türkiye’de ilk sırada yer aldığını kaydeden GTB Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Akıncı, yaptığı açıklamada UNESCO Gastronomi kenti Gaziantep’in 105 tescilli ürününün bulunduğunu ifade etti. Gaziantep’in geleneksel ürünlerini yaşatmak, geleceğe taşımak ve katma değer sağlamak amacıyla Türk Patent ve Marka Kurumu nezdinde coğrafi işaret tescil çalışmaları yürüttüklerini kaydeden Akıncı, GTB’nin Gaziantep adına 24 ürüne coğrafi işaret tescil belgesi aldığını 2 ürün için de başvuruda bulunduğunu sözlerine ekledi. GTB Meclis Başkanı Ahmet Tiryakioğlu da, coğrafi işaretli ürünlerin Gaziantep’in asırlık geleneksel lezzetlerinin günümüze yansıması olduğunu dile getirdi. Gaziantep’in tescilli ürünlerinin büyük kısmının tarımsal ürünler veya kaynağını tarımdan alan ürünlerden oluştuğunu belirten Tiryakioğlu, “Gaziantep köklü bir geçmişe ve kültürel anlamda zengin bir mirasa ev sahipliği yapmakta. Gerek yeme-içme gerekse el sanatları açısından bu topraklarda yaşamış tüm medeniyetlerin ortak izlerini üzerinde taşımakta. Günümüzde halen yaşatılan bu değerlerimizin önemli bir ayağını ise coğrafi işaretli ürünlerimiz oluşturmakta. Bu nedenle şehrimizin yöresel ürünlerinin aslına uygun bir şekilde üretilerek, geleceğe taşınmasına borsa olarak katkı vermeye çalışıyoruz” dedi. “Hisarcıklıoğlu ile bir araya geldiler” Genel Kurulun ilk günü GTB Yönetim Kurulu Başkanı Akıncı ve GTB TOBB Delegeleri, GTO Yönetim Kurulu Başkanı ve TOBB Yönetim Kurulu Üyesi Tuncay Yıldırım ile birlikte, TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu’ nu makamında ziyaret ettiler. Akıncı ziyarette, borsanın faaliyetleri, hayata kazandırdığı projeler, yeni dönem hedefleri ve sürdürülen coğrafi işaret tescil çalışmaları hakkında bilgiler verdi.
Başkan Güngör: "TOBB genel kurulunda üyelerimizin taleplerini dile getirdik"
17 Mayıs 2024 Cuma - 12:19 Başkan Güngör: "TOBB genel kurulunda üyelerimizin taleplerini dile getirdik" TOBB 80. Mali Genel Kuruluna katılan MATSO Başkanı Seydi Tahsin Güngör, Manavgat iş dünyası ve Oda üyelerinin sorunlarını Ankara’ya taşıdıklarını söyledi. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nin (TOBB) 80. Mali Genel Kurulu, TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi’nde (ETÜ) gerçekleştirildi. Toplantıda, Hesapları İnceleme Komisyonu, Mevzuat Komisyonu, Ekonomik Raporu İnceleme Komisyonu, Dilekleri İnceleme Komisyonu, Avrupa Birliği Uyum Komisyonu, Dış İlişkiler Komisyonu, Vergi Komisyonu, Ekonomi Politikası Komisyonu ve Basın ve Yayın Komisyonu sunuşları gerçekleştirildi. MATSO Başkanı Seydi Tahsin Güngör, 80. Mali Genel Kurul ile ilgili değerlendirmelerde bulunarak, "Ülkemiz ve iş dünyamız için birbirinden değerli çalışmalar gerçekleştiren üst kuruluşumuz olan TOBB’un 80. Genel Kurulu hayırlı olsun” dedi. “Aynı heyecan ve ruhla iş dünyamıza hizmet etmeye devam edeceğiz” Genel Kurulda Manavgat iş dünyasının ve üyelerin talep ve sorunlarını dile getirdiklerini kaydeden Başkan Güngör, “Çok güzel bir genel kurul geçirdik. Genel Kurulumuzda iş dünyasının ve üyelerimizin yaşadığı sorunları dile getirdik” diye konuştu. TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu’nun her zaman ve her konuda kendilerine büyük destek olduğunu belirten Başkan Güngör, “TOBB Başkanımız Sayın Başkanımızın liderliğinde aynı heyecan ve ruhla üyelerimizin sıkıntılarını takip etmeye, dile getirmeye ve çözüm üretmeye devam edeceğiz. Dün olduğu gibi bugün ve yarın da; emek verecek, çalışacak ve üreteceğiz. 80. Genel Kurulun ülkemize ve iş dünyamıza hayırlı olmasını temenni ediyorum” dedi. Genel Kurula; TOBB Başkanı M. Rifat Hisarcıklıoğlu, TOBB Yönetim Kurulu Üyeleri, TOBB Konsey Başkanları, TOBB Delegeleri, Oda ve Borsa Başkanları, Manavgat Ticaret ve Sanayi Odası (MATSO) Başkanı Seydi Tahsin Güngör, Meclis Başkanı Sedat Öz, TOBB MATSO Delegeleri Bülent Sarı, Nihat Vural, Mehmet Yıldız, Mehmet Cen ve Genel Sekreter Halil İbrahim Altıparmak ile birlikte katıldı.
Polonya, Hollanda ve İngiltere’den Antalya’ya özel ilgi
17 Mayıs 2024 Cuma - 12:12 Polonya, Hollanda ve İngiltere’den Antalya’ya özel ilgi POYD Başkanı Hakan Saatçioğlu, Antalya’ya gelen turist sayısında geçtiğimiz yıllara göre artış yaşandığının altını çizerek; Polonya, Hollanda ve İngiltere’den gelen turist oranında artış olduğuna dikkat çekti. Saatçioğlu, "Geçen sene 15 milyon 600 bin turist ağırladık, bu seneki hedefimiz 17 milyon. Şu anda çok iyi gidiyoruz, geçen seneye göre bakarsanız yurt dışından giriş yapmış olan misafirde yüzde yirmilik bir artış var" dedi. Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Başkanı Hakan Saatçioğlu, bir turistin 5 yıldızlı otele maliyetini, Antalya’da 2024 yılı için turizm sektörünün beklentilerini ve yeni pazar girişimlerini anlattı. Turizmcilerin gelirlerini euro bazında hesapladığını ve bütçelediğini, giderlerini ise TL bazında planladığını söyleyen Hakan Saatçioğlu, dövizin sabitlenmesinin kar marjının önüne geçtiğini kaydetti. "Mağdur durumdayız" POYD Başkanı Hakan Saatçioğlu, şöyle konuştu: "Bir turistin, beş yıldızlı otele maliyeti değişkenlik gösterebiliyor, 50 eurodan başlayıp kişi başı 120 eurolara kadar çıkabiliyor. Bu otellerin vermiş olduğu hizmet kalitesi ile alakalı bir konu ve ağırlıklı olarak 50 euroyla 60-70 euro civarında ama bu bölgede maliyeti 120 euroya çıkan tesislerimiz de var. Bu sene çok güzel bir turist akışı olmasına rağmen maliyetlerde çok ciddi bir şekilde mağdur durumdayız. Bir de takdir edersiniz ki, şu an euronun ve doların olması gereken yerde olmadığından dolayı çok ciddi şekilde bir mağduriyeti turizmciler olarak yaşamaktayız." Türkiye, artık ucuz ülke değil Türkiye’nin beş yıldızlı otellerde uygulanan her şey dahil sistemini dünyada en iyi uygulayan ülke olduğuna dikkat çeken Hakan Saatçioğlu, turistlere sistem içinde gün boyu animasyon, Wellness, mini club programları, özel şov ve parti hizmetlerinin sunulduğunu söyledi. Geçtiğimiz yıllarda Türkiye hakkında ucuz ülke olduğuna dair çizilen imajın artan maliyetlerde sona erdiğini açıklayan Saatçioğlu, sözlerini şu şekilde sürdürdü: "Daha önce Türkiye ucuz olarak gözüküyordu ama özellikle pandemiden sonra çok ciddi bir şekilde geceleme fiyatlarımız konusunda artış oldu. 67 dolar olan geceleme maliyetimiz şu an 100 dolara kadar çıkmış bulunmaktadır. Avrupa standartlarını neredeyse yakaladık diyebiliriz, özellikle bu yıl şu anda otel dışındaki fiyatlara baktığımızda gelen zamlar bu şekilde devam ederse Avrupa’da çok pahalı bir duruma düşme durumumuz var. Antalya’nın, bu yıl 17 milyon üzerinde turist ağırlamasını bekliyoruz ama bu gidişatta gelecek sene bu pahalılıkta bu turistleri yakalamamız çok zor olacak." Polonya, Hollanda ve İngiltere’den Antalya’ya özel ilgi Antalya’ya gelen turist sayısında geçtiğimiz yıllara göre artış yaşandığının altını çizen Hakan Saatçioğlu, Polonya, Hollanda ve İngiltere’den gelen turist oranında artış olduğuna dikkat çekti. Saatçioğlu, "Geçen sene 15 milyon 600 bin turist ağırladık, bu seneki hedefimiz 17 milyon. Şu anda çok iyi gidiyoruz, geçen seneye göre bakarsanız yurt dışından giriş yapmış olan misafirde yüzde yirmilik bir artış var. Bu çok güzel bir artış, bu şekilde giderse 17 milyon ve hatta üstüne çıkma ihtimalimiz çok yüksek diye düşünüyorum. Pazar olarak bakarsak, geçen sene Ruslar birinci sıradaydı, Antalya çok ciddi bir Rus misafiri ağırladı. İkinci sırada Almanlar, üçüncü sırada İngilizler, dördüncü sırada Polonya yer aldı. Özellikle İngiltere ve Polonya’da geçen sene ciddi bir artış yaşadık. Polonya’da yüzde 35’e kadar bir artış yaşandı, bu sene de Polonya, Hollanda ve İngiltere’den bu artış devam ediyor. Almanlardan da çok güzel bir rezervasyon alıyoruz. ITB fuarında da şahit olduk. Diğer rakip ülkelerimize göre bir tık öndeyiz diye düşünüyorum" dedi. TGA, yeni pazarlarla turizmcileri buluşturuyor Hakan Saatçioğlu, Kültür ve Turizm Bakanlığı’na bağlı Turizm Geliştirme Ajansı’nın (TGA) turizmde yeni pazarlar oluşması için çok ciddi yatırımlar yaptığını dile getirdi. Saatçioğlu, TGA’nın gelen turist sayısının artışına yönelik ülke sayısının artışına dair yaptığı çalışmaları şu şekilde aktardı: "TGA, pandemiden sonra çok ciddi yatırımlar yaptı. Kanada, Amerika, Çin, Orta Doğu, bu pazarlarda çok ciddi reklam faaliyetlerinde bulunuyorlar. Özellikle Orta Doğu’dan çok ciddi rezervasyon almaya başladı, hem İstanbul hem Trabzon hem Antalya olsun çok ciddi bir rezervasyon almaya başladık. Bu sene İsrail’le savaştan dolayı çok ciddi bir sıkıntımız var, Rusya’dan yavaş bir rezervasyon akışı oluyor ama Çin’den Antalya’ya gelmese bile İstanbul’a Kapadokya’ya çok ciddi şekilde bir akış olacağını düşünüyoruz. Bunun sebebi, TGA’nın yapmış olduğu akıllıca rasyonel reklam pazarlama faaliyetleridir."
Büyükşehir’den emeklilere destek çeki
17 Mayıs 2024 Cuma - 12:11 Büyükşehir’den emeklilere destek çeki Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, emeklilerin bütçesine katkı sunmak, harcamalarına destek olmak için çalışmaları sürdürdüklerini belirterek, “Bu kapsamda, ihtiyaç sahibi emeklilerimize 2000 TL değerinde destek çeki dağıtımına başlıyoruz” dedi. Bursalılarla bir müjdesini daha paylaşan Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Bursa’yı sosyal belediyecilikle buluşturmanın ve verilen sözleri bir bir tutmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı öncesinde sadece gençleri değil, olgun gençleri de unutmadıklarını dile getiren Başkan Bozbey, “Emekli hemşehrilerimizin bütçesine katkı sunmak, bir nebze de olsa harcamalarına destek olmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu kapsamda, ilk olarak ihtiyaç sahibi emeklilerimize 2000 TL değerinde destek çeki dağıtımına başlıyoruz. Kurban Bayramı’nda dağıtımına başlanacak olan destek çekleri için 16-26 Mayıs tarihleri arasında bbbsosyalyardimlar.bursa.bel.tr web sayfamız ya da Sosyal Hizmet Daire Başkanlığı’na gelerek dilekçeyle başvuruda bulunabilirsiniz. Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak dayanışma ağıyla tüm kenti saracak, ihtiyaç sahibi tüm hemşehrilerimize ulaşacağız. Vatandaşımızın hayatına dokunan, yaşanan ekonomik krizin etkilerini azaltacak sosyal projelerle Bursa’mıza hizmet etmeye devam edeceğiz. Tüm büyüklerimi sevgiyle, saygıyla selamlıyorum” dedi.
Turkcell 30’uncu yılını iş ortaklarıyla kutladı
17 Mayıs 2024 Cuma - 11:59 Turkcell 30’uncu yılını iş ortaklarıyla kutladı Türkiye’nin önde gelen iletişim ve teknoloji şirketlerinden Turkcell, 30’uncu kuruluş yıldönümünde iş ortaklarıyla Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde (KKTC) bir araya geldi. Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç ve genel müdür yardımcılarının şirketin kilometre taşlarını değerlendirdiği etkinlikte yeni stratejiler ve şirketin geleceğine yönelik paylaşımlarda bulunuldu. 1994 yılında cep telefonundan ilk ‘Alo’ ile iletişim teknolojilerinde yeni bir dönem başlatan Turkcell, 30’uncu kuruluş yılında iş ortaklarıyla KKTC’de buluştu. 14-16 Mayıs tarihleri arasında “Bir Olmak Tek Olmak” temasıyla gerçekleşen etkinliğe, yaklaşık 6000 çalışanı olan 616 iş ortağı katıldı. Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç ve genel müdür yardımcıları iş ortaklarıyla bir araya gelerek, 30 yılda imza atılan ilkleri değerlendirmenin yanı sıra şirketin önümüzdeki döneme ilişkin strateji ve hedeflerini de paylaştı. “30 yıldır müşterilerimizle kurduğumuz gönül bağını iş ortaklarımızla birlikte daha da güçlendireceğiz” Geniş bir katılımın sağlandığı toplantıda konuşma yapan Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç, şirketin iş ortaklarıyla 30 yıldır tek ve bir olarak hareket ettiğini belirterek, şunları söyledi: “Turkcell’in başarısının formülü tek vücut olmak, birlikte aynı duyguları hissetmek ve aynı hedefe hep beraber koşmak. En büyük kazancımız mağazalarımıza giren 41 milyon müşterimizle 30 yıldır kurduğumuz gönül bağı. Bu bağı kuran ve büyüten tüm iş ortaklarımıza gönülden teşekkür ediyorum. Şirketimiz bugün sadece bir ses ve data operatörü değil, aynı zamanda Türkiye’nin dijital dönüşümünün lokomotifi ve dönüştürücü gücü. Ekosistemimizde çok değerli şirketler barındırıyoruz. Paycell, TV+, BiP, fizy, lifebox, GAME+, Turkcell Global Bilgi, Turkcell Superonline, veri merkezlerimiz, enerji santrallerimiz ve daha pek çok şirketimizle kişilere ve endüstrilere yenilikçi çözümler sunuyoruz. Milyonlarca insan gibi yüzbinlerce şirket de Turkcell’in güçlü altyapısı ve teknolojisiyle çalışıyor. Teknolojinin olduğu her yerde Turkcell var, her şey Turkcell’le çalışıyor, Turkcell herkesle çalışıyor. Önümüzdeki dönemde yapay zeka teknolojileri, siber güvenlik, veri ve enerji alanlarında müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmaya devam edeceğiz. En önemli hedefimiz Turkcell’den en az bir Turkcell daha çıkarmak. Bu hedefe de tüm paydaşlarımızla birlikte ulaşacağız. Türkiye’nin Turkcell’i olarak küresel rekabetin iddialı oyuncusu olmaya devam edeceğiz.” Turkcell iş ortaklarıyla birlikte sektöre yön vermeye devam edecek Toplantının kapanış konuşmasında iş ortaklarına seslenen Turkcell Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, “Önümüzdeki yıllarda hayatımızda yapay zeka, nesnelerin interneti, akıllı ev, 5G/6G, kurumsal teknolojiler, data gücü, siber güvenlik ve yenilenebilir enerji gibi teknolojiler daha çok rol alacak. Bugün nasıl su içip yemek yiyorsak, sosyal medyada dolaşıyorsak, yarının dünyasında da bir yapay zeka içerikli robotla sohbet etmek, evinizi başka bir kıtadan yönetmek yeni normal olacak. Biz şirket olarak yatırımlarımızı geleceğin teknolojilerine yapıyor ve iş ortaklarımızla birlikte takım olarak sektöre öncülük etmeye devam ediyoruz” dedi.
Vodafone’dan Voleybol Milletler Ligi’ne özel hediyeler
17 Mayıs 2024 Cuma - 11:35 Vodafone’dan Voleybol Milletler Ligi’ne özel hediyeler Türkiye Kadın Voleybol Milli Takımlar ana sponsoru ve Sultanlar Ligi isim sponsoru Vodafone, 2024 Voleybol Milletler Ligi süresince müşterilerine çeşitli hediyeler vereceğini duyurdu. Vodafone, Antalya’da düzenlenecek 2024 Voleybol Milletler Ligi süresince dijital kanalları ve mağazaları üzerinden müşterilerine imzalı formadan milli maç biletine kadar çeşitli hediyeler kazanma şansı sağladığını duyurdu. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi: “Ülke olarak, voleybolda, özellikle kadın voleybolunda son derece başarılıyız; uluslararası düzeyde başarılarımız var. Bu başarılarımızı daha geniş kitlelere duyurmamız ve bunu sürdürülebilir bir anlayışla yapmamız gerekiyor. Biz bu bakış açısıyla Türk kadın voleybolunun ve bize büyük gurur yaşatan kadın sporcularımızın yanında duruyoruz. Voleybol dünyasının önemli turnuvalarından Voleybol Milletler Ligi’nde de logomuzu ve ismimizi vermekten gurur duyduğumuz A Milli Kadın Voleybol Takımımızın yanındayız. Turnuva süresince düzenleyeceğimiz kampanyalarla müşterilerimize ve bayilerimize çeşitli hediyeler kazanma şansı sağlayacağız. Hedefimiz, voleybol coşkumuza herkesi ortak etmek. Vodafone olarak, Türk kadın voleybolunun dünyada ve Türkiye’de bilinirliğinin artmasına katkı sağlamaya devam edeceğiz.”
Aydem Perakende ve Gediz Perakende’den çiftçilere destek
17 Mayıs 2024 Cuma - 11:20 Aydem Perakende ve Gediz Perakende’den çiftçilere destek Aydem Perakende ve Gediz Perakende, farklı ödeme seçenekleriyle çiftçileri desteklemeyi sürdürüyor. Denizbank ile yapılan iş birliğiyle çiftçiler, Üretici Kart’la elektrik faturalarını Aydem Perakende ve Gediz Perakende Müşteri İlişkileri Merkezleri’nde dört aya varan vade seçenekleriyle ödeyebilecek, bir ay vadede yüzde sıfır faiz olanağından yararlanabilecek ve geri ödemelerini hasat zamanında yapabilecek. Aydem Perakende ve Gediz Perakende, Denizbank ile çiftçilere destek veren iş birliği anlaşmasına imza attı. Bu kapsamda, bankanın çiftçilere özel sunduğu ve mazot, gübre, tohum gibi tüm tarımsal girdi alımlarında kullanılabilen Üretici Kart’ın avantajları genişletildi. Denizbank Üretici Kart ile Aydem Perakende ve Gediz Perakende Müşteri İlişkileri Merkezleri’nden dört aya varan uygun ödeme avantajlarıyla elektrik faturası ödemeleri yapılabilecek. Üstelik bir ay vadede yüzde sıfır faiz olanağından yararlanılırken, çiftçiler geri ödemelerini ürünlerinin hasat zamanında yapabilecek. Bitkisel üretim ve hayvancılık yapan çiftçilik belgesi sahibi üreticilerin iş birliğinden yararlanmaları için, en yakın Denizbank şubesine gidip Üretici Kart başvurusu yapmalarının yeterli olduğu belirtildi. Kampanya ile ilgili ayrıntılı bilgiye, Aydem Perakende ve Gediz Perakende hizmet noktalarından, web sitelerinden ve 0850 800 0 186 numaralı çağrı merkezinden ulaşmak mümkün.