Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.

AVM’lerde harita uygulamaları dönemi

Harita uygulamaları, alışveriş merkezlerinde de kullanılacak. Akkök Holding’in gayrimenkul sektöründeki ilk yatırımı Akmerkez ile Akkök Holding iştiraki Akiş GYO A.Ş. tarafından hayata geçirilen Akbatı ve Akasya’nın Venuex ile gerçekleştirdiği iş birliği sayesinde ziyaretçiler, alışveriş merkezlerinde aradıklarını daha kolay bir şekilde bulabilecek.

AVMlerde harita uygulamaları dönemi

09 Temmuz 2018 14:41

Gelişen perakende sektörü ve hedef kitlenin taleplerindeki bu artışla bağlantılı olarak alışveriş merkezleri mağaza çeşitliliğini arttırmak amacıyla çalışmalar yürütüyor. Gerçekleşen büyümenin ardından alışveriş merkezleri, ziyaretçileri için erişilebilirliğinin artırılması amacıyla, farklı çözümler sunmaya odaklanıyor. 

Bu çerçevede, Akkök Holding’in gayrimenkul sektöründeki ilk yatırımı Akmerkez ile Akkök Holding iştiraki Akiş GYO tarafından hayata geçirilen Akbatı ve Akasya, bu amaçla Venuex ile bir iş birliği gerçekleştirdi. Yapılan iş birliği ile işletmelere ait kat planları ve tüm diğer izinli bilgiler harita uygulamalarına taşınacak. Böylece dış mekandan iç mekana geçilirken, günlük hayatta en yakın eczaneyi bulmak için ya da en kısa yol tarifini almak için kullanılan harita uygulamaları, alışveriş merkezi içinde hatasız bir şekilde çalışabilme imkânına sahip olacak. Bu entegrasyon sayesinde alışveriş merkezi ziyaretçileri harita uygulamalarını kullanarak bina içerisinde bulundukları yeri görebilecek, aradıkları noktaya yol tarifi alarak istedikleri mağaza veya servise sorunsuz bir şekilde ulaşabilecek.

Akmerkez, Akbatı ve Akasya alışveriş merkezleri artık arama motoru sonuçlarında da daha detaylı olarak yer alacak. Arama motoru sonuçları lokasyon bazlı çözümler sunacak. Örneğin Akmerkez, Akbatı ve Akasya yakınlarında ‘gömlek’ kelimesinin aratılması, alışveriş merkezlerinde gömlek bulunabilecek mağazalar ile eşleştirilecek ve kullanıcıya özel sonuçlar sıralanacak. Hem misafirler maksimum erişim fırsatı elde edecek, hem de alışveriş merkezleri ziyaretçilerini daha yakından tanıma fırsatı bularak pazarlama stratejilerine yön verecek.  

 

YORUM YAZ
Lütfen Bekleyiniz ...

Toplam Yorum (0)

Şehir Seç
  • İstanbul

    İstanbul 32°C

  • Ankara

    Ankara 30°C

  • İzmir

    İzmir 35°C

  • Bursa

    Bursa 33°C

  • Trabzon

    Trabzon 28°C

TÜMÜ
Reklamı Geç