SPOR - 13 Aralık 2017 Çarşamba 15:41

Amed Sportif Faaliyetler taraftarlarından teşekkür

A
A
A
Amed Sportif Faaliyetler taraftarlarından teşekkür

Geçen hafta şampiyonluk hesapları yapan Hatayspor’a deplasmanda 1-0 mağlup olan Amed Sportif Faaliyetler’e ev sahibi takımın taraftarlarının göstermiş olduğu centilmenlik unutulmadı.

Geçen hafta şampiyonluk hesapları yapan Hatayspor’a deplasmanda 1-0 mağlup olan Amed Sportif Faaliyetler’e ev sahibi takımın taraftarlarının göstermiş olduğu centilmenlik unutulmadı.


Amed Sportif Faaliyetlerin tribünlerdeki destekçisi Direniş Taraftarlar Grubu, Hayatspor’a ve Hatayspor Taraftarlar derneği için teşekkür mesajı yayımladı. Direniş Taraftarlar Grubundan yapılan açıklamada,


“Hatay’a varmamızdan ayrılmamıza kadar bizlere son derece sıcak ve misafirperver davranan başta Hatay Taraftarlar Dernek Başkanı Sadullah Ergin, yöneticiler Mehmet Deviren ve Hasan Türker olmak üzere tüm Hatay halkına teşekkürlerimizi borç biliriz. Uzun bir aradan sonra gittiğimiz bir deplasman maçında bu denli güzel ve içten karşılanmak ve ağırlanmak bizleri son derece mutlu etmiştir. Futbolun sadece bir oyundan ibaret olmadığını, futbolun gönül köprüsü oluşturduğunun en iyi örneğine bir kez daha şahit olduk” denildi.


Açıklamada, Hatay’da daha önce gidilen deplasmanlarda karşılaşılan tablonun tam tersi bir tablonun yaşandığı vurgulandı. Açıklamada, “Taraftarından, futbolcusundan, teknik heyet ve yönetimine kadar en ufak bir kötü tablo ile karşılaşmadık aksine futbolcularımız ve bizler alkışla karşılanıp alkışlarla uğurlandık. Hatayspor taraftarlarının göstermiş olduğu bu misafirperverliğin tüm Türkiye’ye örnek olmasını diliyor, bizlere deplasman yasağı verenlere güzel bir ders verdiğimizi düşünüyoruz. Ligin 2. yarısında Diyarbakır’da oynanacak olan karşılaşmada tüm Hatayspor taraftarlarını Diyarbakır’da ağırlamaktan gurur duyacağımızı da bildirmek isteriz” ifadelerinde bulundu.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Bursa Osmangazi çağrı merkezi 24 saat hizmette Osmangazi Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde 24 saat hizmet veren çağrı merkezi, vatandaşlardan gelen talep öneri ve şikayetleri en hızlı şekilde çözüme kavuşturuyor. Vatandaş ile belediye arasında iletişim köprüsü olan Osmangazi çağrı merkezi, belediyecilik hizmetleri ile ilgili yaşanan sorunlara hızlı çözümler üretmek, talep ve önerilerini değerlendirmek için 7 gün 24 saat hizmet veriyor. Vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek adına kurulan çağrı merkezini arayan vatandaşlar, 5 saniye gibi kısa bir süre içerisinde görevli personele bağlanıyor. Alanında uzman personellerin yer aldığı çağrı merkezi, vatandaşlardan gelen her türlü talep, öneri ve şikayetleri kayıt altına alarak gerekli birimlere iletiyor. Aynı zamanda geri dönüş sağlayarak, bilgi paylaşımı yapan ekiplere ulaşmak isteyenler, 444 16 01’i aramaları yeterli olduğunu belirten Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, vatandaşların her türlü sorununu ve sıkıntısını en hızlı şekilde çözüme kavuşturmayı öncelikli görev edindiklerini ifade ederek, “Çağrı merkezindeki arkadaşlarımız, vatandaştan gelen ihbarları belediyemizin ilgili birimlerine iletip birim sorumluları ile vatandaş arasında koordinasyonu sağlıyor. Belediyemizin yetki ve görev alanına giren talepler tek tek çözüme kavuşturuluyor. Çözüme kavuşturulduktan sonra da yetkili birimimiz vatandaşlarımıza telefonla ulaşarak ilgili talebin giderildiğini ya da çözüme kavuşturulduğunu bildiriyor” dedi.
Denizli PAÜ Dış Ticaret Bölümü kariyer sohbetlerinin 4’üncüsü düzenlendi Denizli Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dış Ticaret bölümü tarafından Kariyer Planlama dersi kapsamında düzenlenen “Kariyer Sohbetleri” etkinliğinin 4’üncüsü düzenlendi. Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dış Ticaret bölümü tarafından Kariyer Planlama dersi kapsamında Kariyer adımlarından bahseden Ömer Yaşar, gümrükler başmüdürlüğüne muayene memuru olarak başlandığı, şu anda Denizli gümrük müdürlüğünü yürüttüğünü belirterek, mezun olduğu üniversitede gümrük mevzuatı, gümrük tarifeleri, dahilde işleme rejimi, kaçakçılık mevzuatı ve idari hukuk alanlarında ders verdiği ifadesinde bulundu. Konuşmasının devamında Dünya Gümrük Örgütü, Dünya Gümrük İşbirliği Teşkilatı ve Türkiye dahil olduğu sözleşmeler hakkında bilgiler aktardı. Ayrıca bakanlık ve gümrük idarelerinin, insan, hayvan, bitki sağlığı ve varlığının korunması sanatsal, tarihi veya arkeolojik değeri olan ulusal hazinenin korunması, çevrenin korunması, dış ticaret rejimi hükümlerinin uygulanması gümrük vergilerinin tarh, tahakkuk, tebliği, tahsili vb. birçok misyonu yüklendiğini belirterek, kaçakçılıkla mücadelede misyonuna da değindi. Gümrük işlemlerine ve teşkilat yapısına ilişkin işleyişi anlatan Müdür Yaşar, öğrencilerimize dış ticaret bölümü öğrencileri olarak süreçlere dahil olup, katkı sağlayabileceklerini ifade ederek iş ve staj süreçlerine ilişkin bilgilendirmelerde bulundu. Gümrük Muhafaza Kaçakçılık İstihbarat Bölge Amiri Emrah Turan ise elektronik öğretmenliği mezunu olmasına rağmen bu mesleğe başladığını ve her zaman severek mesleğini icra ettiğini belirterek sözlerine başladı. Yapılan işi severek yapmanın hayatta mutlu olmanın önemli bir kriteri olduğunu dile getiren Turan, Türkiye’deki adli kolluk kuvvetlerinden biri olan Gümrük Muhafaza Kaçakçılık İstihbarat Müdürlüklerinin yapılanmasına ilişkin bilgiler verdi. Gümrük muhafaza genel müdürlüğü içinde uzmanlaşılmış birimler ve ekipler, bot devriye ekipleri, X-ray operatörleri, dedektör köpek idarecileri, narkotik personelleri ve komuta kontrol merkezleri hakkında bilgilendirmelerde bulundu. Görev sahası hakkında da tanımlamalarda bulunan Turan, deneyim ve hatıralarını öğrencilerle paylaşarak ALO 136 kaçakçılık hattı hakkında da bilgiler verdi. Soru cevap bölümü ile tamamlanan söyleşide tecrübelerini ve hatıralarını öğrencilerle paylaşarak güzel ve eğlenceli bir kariyer sohbeti gerçekleştiren Ömer Yaşar ve Emrah Turan’a, Dış Ticaret Bölüm Başkanı Doç. Dr. Bahar Türk tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.