SPOR - 21 Eylül 2017 Perşembe 12:51

Kazım Karabekir’de passolig çalışması başladı

A
A
A
Kazım Karabekir’de passolig çalışması başladı

Erzurum taraftarının beklediği passolig sistemi, Kazım Karabekir Stadı’na kurulmaya başladı.

Erzurum taraftarının beklediği passolig sistemi, Kazım Karabekir Stadı’na kurulmaya başladı. Yetkililer, Erzurumluları maçlardan mahrum bırakmamak için var güçleri ile çalışacaklarını söyledi.


Ligde geride kalan 5 haftada evinde oynaması gereken Balıkesir ve Samsunspor maçlarını Elazığ ile Rize’de oynamak zorunda kalan BB Erzurumspor, 6. Haftada oynayacağı Boluspor müsabakasını da Elazığ Atatürk Stadı’nda oynayacak.


Mavi-beyazlı takım, kura gereği Altay ile yaptığı ve seri penaltılarla 7-6 kazanarak tur atladığı Ziraat Türkiye Kupası 3. Eleme turu müsabakasını da İzmir Atatürk Stadı’nda oynadı.


BB Erzurumspor taraftarlarının haftalardır beklediği passolig sistemi ile ilgili malzemeler şehre gelmeye başladı. TFF, Passolig,ve ihaleyi alan firmanın yetkilileri de Kazım Karabekir Stadı’nda Passolig Sistemi Kurma çalışmalarına resmen start verdi.


Passolig malzemeleri TIR’larla Erzurum’a getirildi. Yakutiye Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürü Suat Yılmaz, Kazım Karabekir Stadı Müdürü Yakup Çiltaş ile Büyükşehir Belediyesi’nden Muhyettin Güngen’in de hazır bulunduğu ortamda malzemeler TIR’lardan indirildi.


Stada indirilen malzemeler Pasolig Gişelerine monte edilmeye başladı. Passolig gişelerinin yanı sıra Passolig elektronik sistemi kurum çalışmalarına da start verildi.


Kazım Karabekir Stadı’nda kurumuna başlanan sistemin ne zaman bitirileceği sorusu ile karşılaşan yetkililer, “Tam tarih vermiyoruz, en kısa sürede Erzurumluların Kazım Karabekir Stadı’nda maç oynayabilmesi için çalışacağız. Biz şu ana kadar Türkiye’nin hiçbir yerinde olmayan çalışmayı ve fedakarlığı yapacağız. Erzurum’un İstanbul ya da Denizli ile oynayacağı maçları Kazım Karabekir Stadı’nda oynama garantisi vermiyoruz. Ama statta en azından yeterli kapı oluşturmak ve maçların oynanmasını sağlamak için var gücümüzle çalışacağız. Burada bize Erzurumlu yetkililerini de tam anlamı ile destek vermesini istiyoruz. Zaten burada gerek Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü, gerek Büyükşehir Belediyesi, gerekse Türk Telekom Yetkilileri bize tam destek olmuş durumdalar. Bizde bunun için seferber olduk. Tarih vermiyoruz, ama her statta yapılan çalışmadan daha erken sürede Erzurum’daki passolig sistemi çalışmasını bitireceğiz. Bunun için de en kısa süre diyoruz. Passolig turnikelerini sadece turnike gözü ile bakarsak, yanılırız, turnikelerin dışında yapacağımız çalışma turnikenin 5 katı daha büyük bir maliyet isteyen çalışma” diye konuştular.


Bu arada Büyükşehir Belediyesi Kazım Karabekir Stadı’ndaki Passolig güvenlik bariyerlerinin yanı sıra üç ayrı noktaya passolig işlem bürosu kurdu. Yakutiye Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürü Suat Yılmaz, “Muhyettin Güngen’in burada emekleri çok büyük Başta bize destek olan Büyükşehir Belediyemize ve Muhyettin beye teşekkür ediyoruz” dedi.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Gaziantep Op. Dr. Kamacı Gazze’deki vahşeti öğrencilere anlattı Uluslararası bir insanı yardım derneği ve Avrupa Filistinli Hekimler Derneği aracılığıyla Gazze’ye gönüllü olarak giden Op. Dr. Taner Kamacı, Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) öğrencileriyle bir araya gelerek, Gazze’de yaşadıklarını öğrencilere aktardı. GAÜN İlahiyat Fakültesi Konferans Salonunda gerçekleşen etkinlikte konuşan Op. Dr. Taner Kamacı, Gazze’de yaşanan vahşetin dışarıdan bakıldığından daha ağır olduğunu dile getirerek, acil tıbbi malzemeye ihtiyaç duyulduğunu belirtti. Op. Dr. Taner Kamacı, zor şartlar altında çalıştığını ifade ederek, “İsrail uçakları sürekli tepeden bombalar atıp gidiyorlar. Uçağa karşı kendilerini savunma şansları da yok. Şehit olanlar oluyor, enkazların altından canlı çıkarılanlar da ayakta kalan birkaç sağlık kuruluşlarından birisine gönderiliyor. Bizler de elimizden geldiğince yaralıların tedavilerini yapmaya çalıyorduk. Çok zor şartlar altında çalışıyorduk. Bazen bombalar çalıştığımız yerin çok yakınına düşüyordu. O kadar yakındı ki bombanın basınç etkilisiyle hastane bile bazen sallanıyordu. Ayakta kalan hastanelerin hepsi yaralılarla doluydu” dedi. Etkinliğin açılış konuşmasını yapan GAÜN Afrin Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mahmut Çınar, Gazze’de katliam ve soykırımın devam ettiğini belirterek, “Bebekler, kadınlar, yaşlılar, masum insanlar hunharca devlet eliyle öldürülüp, sindirilmeye çalışılıyor. Uygar olduğunu iddia eden bir dünyanın gözü önünde bütün bunlar gerçekleşirken sadece vicdan sahibi bir takım gençlerin ve bazı çevrelerin buna ‘hayır’ dediklerini ancak bir yere sesleri ulaşamadıkları için zalim İsrail’i özellikle de Netanyahu’yu durduramadıklarını görüyoruz. İsrail’in yaptığı bu zulmün gündemde tutulması Gazzeli mazlumların hatırlanması adına bu tür programların önemli olduğunu düşünüyorum” diye konuştu. Etkinlik sonunda, GAÜN Genel Sekreteri Dr. Muhammet Musa Budak tarafından konuşmacı Op. Dr. Taner Kamacı’ya günün anısına plaket takdim edildi.
Bursa Osmangazi çağrı merkezi 24 saat hizmette Osmangazi Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde 24 saat hizmet veren çağrı merkezi, vatandaşlardan gelen talep öneri ve şikayetleri en hızlı şekilde çözüme kavuşturuyor. Vatandaş ile belediye arasında iletişim köprüsü olan Osmangazi çağrı merkezi, belediyecilik hizmetleri ile ilgili yaşanan sorunlara hızlı çözümler üretmek, talep ve önerilerini değerlendirmek için 7 gün 24 saat hizmet veriyor. Vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek adına kurulan çağrı merkezini arayan vatandaşlar, 5 saniye gibi kısa bir süre içerisinde görevli personele bağlanıyor. Alanında uzman personellerin yer aldığı çağrı merkezi, vatandaşlardan gelen her türlü talep, öneri ve şikayetleri kayıt altına alarak gerekli birimlere iletiyor. Aynı zamanda geri dönüş sağlayarak, bilgi paylaşımı yapan ekiplere ulaşmak isteyenler, 444 16 01’i aramaları yeterli olduğunu belirten Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, vatandaşların her türlü sorununu ve sıkıntısını en hızlı şekilde çözüme kavuşturmayı öncelikli görev edindiklerini ifade ederek, “Çağrı merkezindeki arkadaşlarımız, vatandaştan gelen ihbarları belediyemizin ilgili birimlerine iletip birim sorumluları ile vatandaş arasında koordinasyonu sağlıyor. Belediyemizin yetki ve görev alanına giren talepler tek tek çözüme kavuşturuluyor. Çözüme kavuşturulduktan sonra da yetkili birimimiz vatandaşlarımıza telefonla ulaşarak ilgili talebin giderildiğini ya da çözüme kavuşturulduğunu bildiriyor” dedi.