GENEL - 19 Temmuz 2018 Perşembe 12:32

Tortum Gölü Cam Teras Projesi bölge turizmine önemli katkılar sunacak

A
A
A
Tortum Gölü Cam Teras Projesi bölge turizmine önemli katkılar sunacak

Kuzeydoğu Anadolu Kalkınma Ajansı (KUDAKA) tarafından finanse edilen Tortum Gölü Cam Teras Projesi hızla devam ediyor.

Kuzeydoğu Anadolu Kalkınma Ajansı (KUDAKA) tarafından finanse edilen Tortum Gölü Cam Teras Projesi hızla devam ediyor.


2018 yılı sonunda tamamlanması planlanan ve toplam 3 milyon 181 bin 897 TL bütçeye sahip olan projenin 1milyon 500 bin TL’lik bölümü Kuzeydoğu Anadolu Kalkınma Ajansı (KUDAKA) tarafından finanse edilmektedir. Bu proje ile Tortum Gölü üzerine toplam 12,3 metre uzunluğunda Türkiye’nin en uzun ve geniş alanlı cam seyir terası ve bin metrekare alana sahip kafeterya kurulacak. Ayrıca proje kapsamında Tortum Gölü etrafında ziyaretçiler için bisiklet ve yürüyüş yolları ile otopark oluşturulacak.


Ajans Genel Sekreteri Prof. Dr. Osman Demirdöğen’in yanı sıra Uzundere Belediyesi, Atatürk Üniversitesi ve yüklenici firma yetkililerinin de katıldığı ziyarette, Demirdöğen Tortum Gölü Fiyortpark Projesi’nin bölge turizmine önemli katkılar sunacağını, ayrıca devam eden Tortum Gölü Rekreasyon projesinin de tamamlanmasıyla birlikte Uzundere’nin önemli bir turizm destinasyonu haline geleceğini ve bölgede kafeterya, restoran, rekreasyon alanı gibi özel sektör yatırımlarının da artacağını ifade etti.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Gaziantep Op. Dr. Kamacı Gazze’deki vahşeti öğrencilere anlattı Uluslararası bir insanı yardım derneği ve Avrupa Filistinli Hekimler Derneği aracılığıyla Gazze’ye gönüllü olarak giden Op. Dr. Taner Kamacı, Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) öğrencileriyle bir araya gelerek, Gazze’de yaşadıklarını öğrencilere aktardı. GAÜN İlahiyat Fakültesi Konferans Salonunda gerçekleşen etkinlikte konuşan Op. Dr. Taner Kamacı, Gazze’de yaşanan vahşetin dışarıdan bakıldığından daha ağır olduğunu dile getirerek, acil tıbbi malzemeye ihtiyaç duyulduğunu belirtti. Op. Dr. Taner Kamacı, zor şartlar altında çalıştığını ifade ederek, “İsrail uçakları sürekli tepeden bombalar atıp gidiyorlar. Uçağa karşı kendilerini savunma şansları da yok. Şehit olanlar oluyor, enkazların altından canlı çıkarılanlar da ayakta kalan birkaç sağlık kuruluşlarından birisine gönderiliyor. Bizler de elimizden geldiğince yaralıların tedavilerini yapmaya çalıyorduk. Çok zor şartlar altında çalışıyorduk. Bazen bombalar çalıştığımız yerin çok yakınına düşüyordu. O kadar yakındı ki bombanın basınç etkilisiyle hastane bile bazen sallanıyordu. Ayakta kalan hastanelerin hepsi yaralılarla doluydu” dedi. Etkinliğin açılış konuşmasını yapan GAÜN Afrin Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mahmut Çınar, Gazze’de katliam ve soykırımın devam ettiğini belirterek, “Bebekler, kadınlar, yaşlılar, masum insanlar hunharca devlet eliyle öldürülüp, sindirilmeye çalışılıyor. Uygar olduğunu iddia eden bir dünyanın gözü önünde bütün bunlar gerçekleşirken sadece vicdan sahibi bir takım gençlerin ve bazı çevrelerin buna ‘hayır’ dediklerini ancak bir yere sesleri ulaşamadıkları için zalim İsrail’i özellikle de Netanyahu’yu durduramadıklarını görüyoruz. İsrail’in yaptığı bu zulmün gündemde tutulması Gazzeli mazlumların hatırlanması adına bu tür programların önemli olduğunu düşünüyorum” diye konuştu. Etkinlik sonunda, GAÜN Genel Sekreteri Dr. Muhammet Musa Budak tarafından konuşmacı Op. Dr. Taner Kamacı’ya günün anısına plaket takdim edildi.
Bursa Osmangazi çağrı merkezi 24 saat hizmette Osmangazi Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde 24 saat hizmet veren çağrı merkezi, vatandaşlardan gelen talep öneri ve şikayetleri en hızlı şekilde çözüme kavuşturuyor. Vatandaş ile belediye arasında iletişim köprüsü olan Osmangazi çağrı merkezi, belediyecilik hizmetleri ile ilgili yaşanan sorunlara hızlı çözümler üretmek, talep ve önerilerini değerlendirmek için 7 gün 24 saat hizmet veriyor. Vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek adına kurulan çağrı merkezini arayan vatandaşlar, 5 saniye gibi kısa bir süre içerisinde görevli personele bağlanıyor. Alanında uzman personellerin yer aldığı çağrı merkezi, vatandaşlardan gelen her türlü talep, öneri ve şikayetleri kayıt altına alarak gerekli birimlere iletiyor. Aynı zamanda geri dönüş sağlayarak, bilgi paylaşımı yapan ekiplere ulaşmak isteyenler, 444 16 01’i aramaları yeterli olduğunu belirten Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, vatandaşların her türlü sorununu ve sıkıntısını en hızlı şekilde çözüme kavuşturmayı öncelikli görev edindiklerini ifade ederek, “Çağrı merkezindeki arkadaşlarımız, vatandaştan gelen ihbarları belediyemizin ilgili birimlerine iletip birim sorumluları ile vatandaş arasında koordinasyonu sağlıyor. Belediyemizin yetki ve görev alanına giren talepler tek tek çözüme kavuşturuluyor. Çözüme kavuşturulduktan sonra da yetkili birimimiz vatandaşlarımıza telefonla ulaşarak ilgili talebin giderildiğini ya da çözüme kavuşturulduğunu bildiriyor” dedi.