POLİTİKA - 28 Mart 2024 Perşembe 12:58

Başkan Yüzügüllü’nün seçim çalışmaları

A
A
A
Başkan Yüzügüllü’nün seçim çalışmaları

Cumhur İttifakı AK Parti Tepebaşı Belediye Başkan Adayı Hamid Yüzügüllü, seçim çalışmaları çerçevesinde Tepebaşı bölgesinde adeta adım atmadık alan bırakmadı.


Yaklaşık 60 gündür sahada olan Başkan Yüzügüllü ve ekibi mahalle mahalle, cadde cadde, sokak sokak gezerek seçim çalışmalarını sürdürüyor. 390 bin nüfusu bulunan, 1 milyon 373 bin 40 kilometrekare yüz ölçümüne sahip 92 mahallesi bulunan Tepebaşı’nda Başkan Yüzügüllü tek tek vatandaşlarla görüşmelerine devam ediyor. Her mahallesine, her caddesine ve her sokağında bulunan hemşerileri ile bir araya gelen Başkan Yüzügüllü, günde ortalama 15 bin adım atarak vatandaşlarla gönül bağı kuruyor. Sahada olduğu süre boyunca adım adım yaklaşık 685 kilometre yol yürüyen ve Tepebaşı’nın tüm sorunlarını yakından görerek vatandaşlarla fikir alışverişi yaparak hizmet için yola çıkan Başkan Hamid Yüzügüllü, seçim çalışmaları çerçevesinde 11 Seçim Koordinasyon Merkezi açılışı, Güçlü Kadın Mutlu aile diyerek 25 kez Kadın buluşması ve 22 otobüs Sivrihisar gezisi düzenledi. Tepebaşı’nda Gençlerin sesi yankılanacak diyen Başkan Yüzügüllü, ayrıca 30 kez gençlik buluşması programına katıldı. Teravih namazları sonunda 50 program düzenleyerek şerbet ikramında bulunulurken, 10 kez sabah namazı sonrası çorba ikramı yapıldı. 70 STK, Oda ve Dernek ziyaretinde bulunan Başkan Hamid Yüzügüllü, 30 kez kıraathane buluşması gerçekleştirdi. Tepebaşı Bölgesinde bulunan 50 ana caddede 7 bin 500 esnaf ziyareti gerçekleştiren Başkan Yüzügüllü Tepebaşı Bölgesinde vatandaşların gönüllerine dokunarak hizmet aşkıyla çalışmalarını sürdürüyor.



Başkan Yüzügüllü’nün seçim çalışmaları

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul En çok kiralama teknoloji ürünlerinde yapılıyor Dünyada ve Türkiye’de elektronik atık sorunu hızla artarken bu soruna çözüm olan ürün kiralama oranları da aynı hızla artıyor. Kiralanan ürünlerin çoğunun teknoloji alanında yapıldığını belirten Kiralabunu Kurucu Ortağı Elif Kapıcı, “En çok kiralanan ve kullanılan ürünler arasında telefonlar, tabletler, bilgisayarlar ve giyilebilir cihazlar gibi teknoloji ürünleri yer alıyor” dedi. Türkiye’de son yıllarda en çok telefon ve giyilebilir cihazlar gibi teknoloji ürünleri kiralanıyor. Dünyada en hızlı büyüyen atık grubu arasında yer alan elektronik atıkların azaltılmasının yolu ise yine ürünlerin kullanım sürelerinin uzatılmasından geçiyor. Elektronik cihazları paylaşım ekonomisi modeliyle kullanıcılara sunarak atık çöplüğünün önüne geçmeyi hedefleyen YTÜ Yıldız Teknopark firmalarından Kiralabunu şirketinin Kurucu Ortağı Elif Kapıcı, “En çok kiralanan ürünler arasında telefonlar, tabletler, bilgisayarlar ve giyilebilir cihazlar gibi teknoloji ürünleri yer alıyor. Mevsimsel olarak da yaz döneminde koşu bandı, scooter, oyun konsolu gibi ürünler öne çıkıyor” diyerek konuyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Kullanıcıların büyük çoğunluğu teknoloji meraklıları Kısa süreli ihtiyaçların kullanıcıların ürün kiralamalarında önemli bir etken olduğunu belirten Kiralabunu Kurucu Ortağı Elif Kapıcı, kullanıcıların önemli bir kısmının son teknolojiyi takip etmek isteyen bireylerden oluştuğunu ifade etti. Bazı tüketicilerin ürünü satın almadan önce deneyimlemek için kiralama yaptığını belirten Kapıcı şöyle devam etti; “Kiralama süreleri genellikle 1 aydan başlayarak 18 aya kadar değişebiliyor. Kısa süreli ihtiyaçlar da kiralamak için önemli bir motivasyon kaynağı. Örneğin, yaz döneminde koşu bandı ya da bir seyahate çıkarken aksiyon kamerası gibi özel eşyaları kiralamak satın almaya kıyasla çok daha mantıklı. Kiralabunu ile geniş ürün seçeneği ve hizmet içeriği ile çok kısa sürede binlerce aboneye ulaşarak bu alanda bir pazar oluşturduk ve liderliğimizi sürdürmekteyiz.” 5 bin adet ürün e-atık olmaktan kurtarıldı Elektronik atıkları azaltmanın tek yolu ürünlerin kullanım ömrünü uzatmak olduğunu söyleyen Kapıcı son olarak “Operasyonlarımızın başladığı 2020 yılından bu yana yaklaşık 40 bin kullanıcı elektronik cihazlarını kiraladı. Bu sayede 5 bin adete yakın ürün e-atık olmaktan kurtarıldı. 15 tona yakın da atığın önüne geçmiş olduk. Dünyamız artık sürdürülebilir tüketim alışkanlıklarına ihtiyaç duyuyor. Tüketici topluluğunun önemli bir kısmını oluşturan Z jenerasyonu bu konuya büyük önem veriyor. Elektronik atık dünyada en hızlı büyüyen atık grubu. Bu anlamda ihtiyaç duyduğumuz ürünleri kullanırken sürdürülebilir yöntemleri önceliklemek durumundayız” şeklinde konuştu.