EKONOMİ - 28 Eylül 2018 Cuma 11:17

Abu Dabi Kültür ve Turizm Bakanlığı ile ADARA ile iş ortaklığı yaptı

A
A
A
Abu Dabi Kültür ve Turizm Bakanlığı ile ADARA ile iş ortaklığı yaptı

Abu Dabi Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın, Spark Foundry dijital pazarlamanın etkisini ölçmek için ADARA ile iş ortaklığı yaptığını açıklandı.

Dünyanın önde gelen seyahat verileri kooperatiflerinden ADARA, dijital pazarlama çabalarının etkisini ölçmek amacıyla ölçüm ve analiz platformu ADARA Impact'i kullanacak özel bir veri kooperatifi oluşturmak için Abu Dabi Kültür ve Turizm Bakanlığı (DCT) ile bir iş ortaklığı kurduğunu açıkladı. Şirketin, farklı ama ilişkili seyahat veri kümelerini birbirlerine bağlayarak DCT için bölgeye giren ve çıkan turistlerin seyahat davranışlarının haritasını çıkaran bir 'Yolculuk Grafiği' oluşturabileceği aktarıldı. 

DCT'de Pazarlama ve İletişim İcra Direktörü Steve Copestake konu hakkında şu açıklamayı yaptı: "ADARA'nın Impact platformu DCT'ye pazarlama girişimlerimizin gerçek ekonomik etkisini ölçmek için ihtiyaç duyduğumuz şeffaflığı kazandıracak. Geleneksel medya ölçümlerinin ötesine geçmeyi ortalama günlük fiyatlar ve konaklama süresi gibi kilit performans göstergelerine göre optimize etmeyi hedefliyoruz. DCT'nin kendi özel ekosistemini kurup ADARA'nın gezginin bağlantılı görünüşüyle eşleştirmekle Abu Dabi'ye seyahat eğilimleri ve davranışları konusunda daha önce hiç görmediğimiz bir erişime sahip oluyoruz''.
ADARA CEO'su Layton Han, şu bilgileri verdi: "İleri düşünceli bir destinasyon pazarlama organizasyonuyla bir dijital ajansın bu ortaklığı, bölgeye gerçek ekonomik etki yapacak veri derleme alanında harika bir örnektir. DCT ve Spark Foundry gibi yenilikçilerle işbirliğinden heyecan duyuyor ve Ortadoğu'da sürekli başarı ve büyüme için sabırsızlanıyoruz''.

Konu hakkında görüş bildiren Spark Foundry CEO'su Alain Brahamcha, "Şirketin verilerini kullanıma sunan ve bunları DCT için büyüme sağlayacak işlenebilir iç görülere dönüştürmemize imkan veren bu yenilikçi iş ortaklığından gurur duyuyoruz. Bu dönemlerde seyahat tüketicisinin yolculuğunun ne denli dijital olduğu hesaba katılınca, bu üçlü ortaklık şirketin verilerinin gücünü kullanmamıza, DCT için etkili ve verimli sonuçlar oluşturacak yatırımlar tasarlayıp optimize etmemize ve Abu Dabi için uluslararası ziyaretçi sayısının artmasına katkı sunmamıza izin veriyor'' şeklinde konuştu.  

Bunlar Da İlginizi Çekebilir