GÜNDEM - 27 Ağustos 2022 Cumartesi 09:26

Kazada hayatını kaybeden İHA muhabirleri için aşure hayrı yapıldı

A
A
A
Kazada hayatını kaybeden İHA muhabirleri için aşure hayrı yapıldı

Uşak Gazeteciler Derneği, geçtiğimiz günlerde Gaziantep’te meydana gelen kaza sonucunda hayatını kaybeden İhlas Haber Ajansı (İHA) muhabirleri Umut Yakup Tanrıöver ve Muhammet Abdulkadir Esen için aşure hayrı yaptı.

Düzenlenen etkinliğe, Vali Yardımcısı ve Banaz Kaymakamı Musa Aydemir, Uşak İl Müftüsü Kazım Güzel, Uşak Gazeteciler Derneği Başkanı Elif Şentürk, çok sayıda gazeteci ve bazı siyasi parti temsilcileri katıldı. Müftü Kazım Güzel’in ettiği duaların ardından aşure dağıtımı yapıldı.

Gazeteciler Derneği Başkanı Elif Şentürk, gazeteciliğin zor bir meslek olduğunu, olay yerinde gazetecilik mi yoksa insanlık yapılacağının arasında kalındığını söyledi. Şentürk, “Gaziantep - Nizip arasında meydana gelen kazada da bası mensubu meslektaşlarımız görevleri olmadığı halde orada insanlık görevlerini yerine getirmeye çalışmış ve hayatlarını kaybetmişlerdir. Onlar bizim basın şehidimizdir. Basın şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyor ailelerine sabır diliyorum. Uşak Gazeteciler Derneği olarak onların ruhlarına düzenlediğimiz aşure etkinliği ile ailelerinin acılarını paylaşmak ve Uşak’ta gazetecilik yapmış, ebediyete intikal etmiş meslektaşlarımızı rahmetle anmak istedik” şeklinde konuştu.

Köksal Kılınç
 

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Antalya Halkçı projeler Antalyalıların ekonomisine katkı sunuyor Halk Süt ve Halk Mama ile ihtiyaç sahibi ailelerin çocuklarına destek veren Antalya Büyükşehir Belediyesi; Halk Et, Halk Ekmek ve Antsu Projeleri ile de vatandaşların mutfak bütçesine katkı sunuyor. 19 ilçede sosyal belediyecilik anlayışıyla sürdürülen projeler kapsamında, Nisan ayında 19 ilçede 367 ihtiyaç sahibi ailenin 6-24 aylık 377 çocuğuna 2 bin 262 adet ücretsiz Halk Mama desteği verildi. Nisan ayında 19 ilçede 2-5 yaş arasındaki 7 bin 928 çocuk Halk Süt ile buluşturuldu. Halk Süt Projesi kapsamında Nisan ayında 63 bin 424 ton süt paketlenerek dağıtımı gerçekleştirildi. Mutfak ekonomisine katkı sağlıyor Antalya Büyükşehir Belediyesi Kepez, Alanya, Manavgat ve Serik’te bulunan Halk Et satış mağazalarının yanı sıra ilçe ilçe gezen 1 mobil tır ile de sağlıklı ve kaliteli et ve et ürünleri uygun fiyatla halkla buluşturuluyor. Nisan ayında 13 bin 420 kişi Halk Et mağazalarından alışveriş yaptı. Nisan ayında Halk Et mağazalarında 27 bin 278 ton et ve et ürününün satışı gerçekleştirildi. Girdi fiyatlarındaki tüm artışa rağmen vatandaş ucuz ekmek yiyebilsin diye ekmek fiyatının 4,5 TL olduğu Halk Ekmek büfelerinde Nisan ayında 618 bin 402 adet ekmeğin satışı gerçekleştirildi. ANTSU yoğun ilgi görüyor Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından vatandaşın kaliteli içme suyuna uygun fiyatla ulaşabilmesi amacıyla hayata geçirdiği ANTSU’da yoğun ilgi görüyor. Piyasada 19 litrelik damacanalar 90-100 lirayı bulan fiyatlarla satılırken ANTSU 25 TL’lik fiyatıyla vatandaşın tercihi oluyor. Torosların doğal kaynak suyu ANTSU Halk Ekmek büfeleri ve Halk Et mağazalarının yanı sıra 11 farklı ilçede de farklı noktalarda gel-al, eve servis ve toptan satış seçenekleriyle Antalyalılar ile buluşuyor. Yakın zamanda hayata geçirilmesi planlanan Halk Bakkal, başta öğrenci ve ihtiyaç sahiplerinin lezzetli yemekleri uygun fiyatla yiyebilmelerine imkan sağlayacak Kent Lokantaları ile de Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalyalıların bütçesine katkı sunmaya devam edecek.
İstanbul Yemeksepeti’ne ‘Yemek Sipariş Platformu Kategorisi’nde birincilik ödülü Müşteri memnuniyeti odağında yenilikçi yaklaşımıyla pek çok projeyi hayata geçiren Yemeksepeti, bu yıl 6’ncısı düzenlenen ECHO Awards’ta, Türkiye çapında yapılan bir araştırmayla, ‘Yemek Siparişi Platformu’ kategorisinde birinci olarak ödül almaya hak kazandı. Yemeksepeti, geçen sene olduğu gibi bu yıl da ’Yemek Sipariş Platformu’ kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü. Marketing Türkiye’nin Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğinde bu yıl 6’ncı kez gerçekleştirdiği ECHO Awards’ta, yıl boyunca müşterilerine en iyi e-ticaret deneyimini sunarak sektörlerinde öne çıkan markaların başarısı, İstanbul’da düzenlenen Commerce Head Organization Summit’in (ECHO) hemen ardından gerçekleştirilen törenle ödüllendirildi. Araştırma Türkiye genelinde gerçekleştirildi Yapılan açıklamaya göre, Türkiye genelinde 12 ilde 1200 kişiyle yapılan araştırma sonuçlarına dayanan ECHO Awards, her yıl sektördeki öncü markaların başarılarını kutlayan ve en iyi uygulamaları ödüllendiren prestijli bir etkinlik olarak kabul görüyor. Bu yılki araştırma sonucunda Türkiye’de hızlı ticaretin öncülerinden Yemeksepeti’nin, sektöre yön veren inovatif projeleri ve başarılarıyla ‘Yemek Sipariş Platformu’ kategorisinde birinci seçilmesi, şirketin önemli konumunu bir kez daha teyit etti ve müşterilerine sunduğu e-ticaret deneyimini taçlandırdı.