EKONOMİ - 12 Temmuz 2019 Cuma 11:51

Sigortacılık sektörü de dijitalleşiyor

A
A
A
Sigortacılık sektörü de dijitalleşiyor

Generali Sigorta özel olarak geliştirdiği 'Generali Hesabım' mobil uygulamasını hayata geçirdi. Mobil uygulamayı telefonuna indiren kullanıcılar, birçok sigortacılık işlemini mobil telefon üzerinden gerçekleştirebilecek.

Teknoloji hayatın her alanında olduğu gibi sigortacılık sektöründe de gelişmeye devam ediyor. Dijitalleşen dünyaya ayak uyduran sigorta şirketi Generali Sigorta özel olarak geliştirdiği 'Generali Hesabım' mobil uygulamasını hayata geçirdi. Yeni mobil uygulamayla birlikte birçok sigortacılık işlemi mobil telefonla gerçekleştirilecek. 'Generali Hesabım' uygulaması kullanıcılarına hasar işlemlerini takip etme, poliçe detaylarına kolayca ulaşabilme, acenteler ve çağrı merkezi ile iletişime geçebilme, acil durumlarda kolay iletişim sağlama ve kazandığı ödülleri kullanabilme gibi birçok sigortacılık işlemini yapma olanağı sunacak. Ayrıca mobil uygulamayı indiren Generali Sigorta müşterileri, ilk girişe özel bir sürpriz ödülden yararlanma imkanına da sahip olacağı aktarıldı. 

"Müşterilerimizin ve acentelerimizin hayatlarını kolaylaştırmaya devam edeceğiz" 

Sigortacılık işlemlerini kolaylaştıran yeni mobil uygulamayla ilgili açıklamada bulunan Generali Sigorta Direkt Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kerem Ölmez, "Dijitalleşen çalışma kültürümüz ve dijital alanda sunduğumuz yenilikçi ürün ve hizmetlerimizle sektördeki ezberleri bozmaya devam ediyoruz. Son yıllarda şirketimizin yaşadığı dijital gelişimin ve yenilenmenin ürünlerinden olan 'Generali Hesabım' mobil uygulaması sigortacılık hizmetlerine yeni bir soluk getiriyor. Yeni nesil uygulamamız sayesinde tüm sigortacılık işlemlerine tek bir alandan, tek tuşla, hızlı ve zahmetsizce ulaşma imkanı sağlıyoruz. Sektörü, acentelerimizi ve müşterilerimizi dijital yeni uygulamalarla buluşturmaya devam edeceğiz" dedi.

Gurur duyulacak bir gelişmeyi de kamuoyuyla paylaşmak istediğini ifade eden Kerem Ölmez, "Generali Grubu’nun küresel mobil uygulama çözümünü kullanmaya ve geliştirmeye grup içerisinde İtalya, Almanya, Fransa gibi büyük pazarlarla birlikte ilk başlayan ülkelerden biri de Türkiye oldu. Bu gurur verici gelişme, ülkemizin potansiyeli ve Generali Türkiye’nin dijitalleşme ve inovasyonda öncü duruşunun bir sonucu" ifadelerini kullandı.  

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Antalya Antalya’da Saat Kulesi’ne dikilen bayrağa yapılan itiraza Vali Şahin son noktayı koydu Antalya’nın simgelerinden Saat Kulesi’ne dikilen gönder ve Türk bayrağı, tartışmaları da beraberinde getirdi. Yapıya zarar verebileceğine dair yazı hazırlayan Antalya Vakıflar Bölge Müdürlüğü konuyu Koruma Bölge Kurulu’na iletirken, Antalya Valisi Hulusi Şahin, “Bilimin çözemeyeceği şey yoktur, bayrak direğimiz orada konumlanacak ve hep kalacak” ifadelerine yer verdi. Tarihi Kaleiçi’nin girişi Kalekapısı bölgesinde yer alan, Roma, Selçuklu, Osmanlı ve Cumhuriyet döneminin izlerini taşıyan Saat Kulesi’ne dikilen Türk bayrağı, tartışmalara neden oldu. 2021’den bu yana süren restorasyon çalışmalarının tamamlanmasının ardından, geçtiğimiz Şubat ayında orijinal olmayan saat mekanizmasının yerine aslına uygun olarak hazırlanan saatin yerleştirildiği sırada, kulenin 1990’lı yıllarda çekilen fotoğrafında gönderde dalgalanan Türk bayrağını gören Antalya Valisi Hulusi Şahin, Saat Kulesi’ne Türk bayrağı asılması talimatını verdi. Bayrak talimatını Antalya Valisi verdi Antalya Valiliği Kültür Varlıkları Birim Müdürü Cemil Karabayram, bir sabah çok erken saatlerde Vali Hulusi Şahin’den gelen talimatla, kuleye bayrak yerleştirilmesi için çalışmalara başladıklarını açıkladı. Karabayram, “Saat kulemizi tamamladık ve hizmete açtık. Kulemizle ilgili 1990’lı yıllardan bugüne dair dalgalanan bir Türk bayrağımız vardı zaten, kurula restorasyon projesi gittiği zaman bayrak bırakılmıyor. Sayın Valimiz, bu konuyu inceletmiş ve durumu tespit ettirmiş. Sabahın erken bir vaktinde kendisinden talimat geldi, Türk bayrağının eski yerine konumlandırılması şeklinde. Emri almamızla birlikte hummalı bir çalışmaya başladık. Bayrağımızın 1990’lı yıllarda kulemizde dalgalandığı yere konumlandırma işlemi yapıldı” ifadelerine yer verdi. Vakıflar Bölge Müdürlüğü yazısı Gönder ve Türk bayrağının konumlandırılmasından sonra Koruma Bölge Kurulu ile yazışmaya başladıklarını açıklayan Cemil Karabayram, Vakıflar Bölge Müdürlüğü’nün yazışma sırasında yapının zarar göreceğine dair bir yazı hazırladığını kaydetti. Karabayram, “Bayrağı yerleştirmemizle birlikte Koruma Bölge Kurulu ile yazışmalarımızı yaptık, o sırada Vakıflar Bölge Müdürlüğü’nden bir yazı geldi. Yapının zarar göreceği, taş düşme tehlikesinin doğabileceği, derzlerde sıkıntı olabileceği, rüzgarın etkisinin vb. oluşturacağı sorunları gündeme alan bir yazı düzenlendi ve o yazı Koruma Bölge Kurulu’na iletiliyor. Konuyu hemen bölge kuruluna incelettik ve konuyu irdelemeye başladık. Koruma Bölge Kurulu toplantısında Vakıflar Bölge Müdürlüğü’nün temsilcisi karara itiraz etti. Derzlerin sıkıntı görebileceği, taşların aşağıya düşebileceği, bayrak direğinin yapıya zarar vereceği, başka bir yere konumlanması gerektiğinden ve rüzgar eğilimini anlattı. Bu söz konusu tereddütleri bildiğimizden, borunun içerisinden çelik halat sistemi gererek, o çelik halat sisteminden de ileride olabilecek rüzgara karşı gerekli önlemleri aldığımızı aktardık. Valimize bu konu iletildiği zaman, ‘O bayrağı oraya dikeceksiniz ve orada dalgalanacak” diye konuştu. “Sayın Valimiz, bayrak konusunda gerekeni yaptı” Cemil Karabayram, Antalya Valisi Hulusi Şahin’in bayrağın yerinde kalması gerektiği konusunda kararlı olduğuna dikkat çekerek, bayrak direğinin yapıya zarar vermediğine dair rapor hazırlandığını dile getirdi. Karabayram, “Sayın Valimiz bayrak konusunda gereğini yapmıştır. Biz de bayrak direğinin yapıya zarar vermediğini ispatladık, rapor haline getirdik. Valimizin de bize ilk talimatı; ‘Bilimin çözemeyeceği şey yoktur, bayrak direğimiz orada konumlanacak ve hep kalacak’ şeklinde oldu” dedi.