EKONOMİ - 17 Ekim 2018 Çarşamba 14:39

Tukcell’e 3 ödül

A
A
A
Tukcell’e 3 ödül

Turkcell, Engel Tanımayan Tango-Dansla Diyalog ve 61Cell ile dijital dünyanın en prestijli ödülleri arasında gösterilen Digital Impact Awards’tan üç ödül kazandı.

Biri görme, diğeri ise işitme engelli çiftlerden oluşan Turkcell’in Tango Projesi, Londra’da düzenlenen ve dijital dünyanın en prestijli ödülleri arasında gösterilen ‘Digital Impact Awards’tan iki ödüle layık görüldü. Yapılan şirket açıklamasına göre dijital dünyanın ve sosyal medyanın en başarılı projelerini ödüllendiren ve bu yıl 9. kez düzenlenen Digital Impact Awards, Turkcell’i ‘Dijitalin En İyi Kullanıldığı Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi’ (Best Use Of Digital To Aid a CSR Campaing) dalında Altın Ödül’e ve ‘En İyi Kurumsal Viral Kampanya’ (Best Corporate Viral Campaign) dalında da Gümüş Ödül’e layık gördü. Görme ve işitme engelli bireylerin dünyalarına kısa bir yolculuk yapmayı sağlayan 2Turkcell Diyalog Müzesi’nde yer alan Karanlıkta Diyalog ve Sessizlikte Diyalog deneyiminden yola çıkarak oluşturulan ‘Dansla Diyalog’, dünyada bir ilk olmasının yanı sıra, engel tanımayanların her türlü zorluğu aşabileceklerini ortaya koyması açısından dikkat çekmişti. 

‘Bu Kalp Senin için 61 Kere’
Turkcell ayrıca Trabzonspor taraftarının telefon hattı 61Cell’e yönelik reklam filmi ‘Bu Kalp Senin İçin 61 Kere’ ile ‘Dijitalin En İyi Kullanıldığı Teknoloji, Medya ve Telekomünikasyon Projesi’ (Best Use of Digital from the Technology, Media and Telecommunications Sector) kategorisinde Gümüş Ödül’ü kazandı.

“Dünyada benzeri yok”
Dünyada bir eşi bulunmayan projelere imza atmaktan dolayı mutluluk duyduklarını açıklayan Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün, elde ettikleri uluslararası başarıyla ilgili olarak “Türkiye’de görme, işitme, ortopedik ve zihinsel engellilerden oluşan 5 milyon birey yaşıyor. Biz Turkcell olarak bu 5 milyona odaklanıyoruz. Onların sosyal hayata eşit katılımları için teknolojimizi seferber ediyoruz. Bu kapsamda “Engel Tanımayanlar” çatısı altında ilham verici projelere imza attık. Hayat için yatırım yapmaya inanıyoruz. Amacımız engelleri kaldırarak, mobil teknolojilerimizin de yardımıyla fayda sağlamak ve engelli vatandaşlarımızın topluma katılımları konusunda en önemli destekçileri olmak. Bu kapsamda, her kesimden insanın hayatına dokunmak ve onları hayata bağlamak için çalışıyoruz. “Dansla Diyalog” projemiz ve Trabzonspor taraftarımızı anlatan 61CELL kampanyamız işte bu amaç doğrultusunda ortaya çıktı. Bu tür projelerde yer almaya ve ses getiren projelerimizle var olmaya devam edeceğiz” dedi.  

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Muğla Bu fuarda lüks tekneler sergilenecek Göcek’te Tüm Yat İşletmecileri, Yatırımcıları, Broker ve Acenteleri Derneği (TYBA) ile D-Marin Göcek Marina işbirliğinde düzenlenen "5. TYBA Yacht Charter Show D-Marin Göcek" başladı. Lüks tekneler sergilenerek, yerli ve yabancı acentelere tanıtılıyor. Fethiye’nin Göcek Mahallesinde denizcilik sektörüne yeni soluklar kazandırmak amacı ile "5. TYBA Yacht Charter Show D-Marin Göcek" fuarı başladı. Ege ve Akdeniz’in deniz turizmini canlandırmak ve deniz yat turizmini öne çıkarmak için önemli organizasyonlarından kabul edilen etkinliğe farklı boylarda 52 lüks tekne katılıyor. Uluslararası yat kiralama firmalarının ve Türk firmalarının, yerli ve yabancı tekneyle bir araya gelerek oluşturulan fuarda, farklı su sporlarında kullanılan teknolojik aletlerde yer aldı. Fuarın açılış törenine İMEAK Deniz Ticaret Odası Fethiye Şubesi Başkanı İlkay Tugay, TYBA Başkanı Güneş Aysun, D Marin Genel Müdürü Bora Ergezgin ile yerli ve yabancı misafirler katıldı. TYBA Başkanı Güneş Aysun, yat turizmini geliştirerek ülke ekonomisine katkıda bulunmak istediklerini söyledi. “Yabancı bayraklı teknelere ev sahipliği yapıyoruz” D Marin Genel Müdürü Bora Ergezgin, “Türk deniz turizm filosunun teknelerinin sergilenmesiyle birlikte farklı ülkelerden gelen brokırlarla beraber yabancı bayraklı teknelere ve mürettebatlarına ev sahipliği yapıyoruz. Bu projede emeği geçen herkesi yürekten kutluyorum” şeklinde konuştu. “Türkiye Turizminin Tanıtımına Katıda Bulunuyoruz” Tüm Yat İşletmecileri Yatırımcıları Broker ve Acenteleri Derneği’nin (TYBA) kurulması ve gelişim sürecini anlatan TYBA Başkanı Güneş Aysun, "Türkiye’de deniz ve yat turizminin gelişmesi için çalışmalarda bulunuyoruz. Ticari yat sektöründe farklı taraflar arasında ilişkiyi arttırarak sektörün sorunları ve bunların çözümleri için projeler üretiyoruz” diye konuştu. "Fethiye ve Göcek bir çekim gücü haline geldi" Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca ise, "Yerelde birçok oda ve derneklerimizle birlikte beraber hareket ediyoruz. Fethiye ve Göcek bir çekim gücü haline geldi. Uluslar arası prestijli dergilerde Fethiye turizm destinasyonlarında Türkiye’de birinci sıraya geldi. Fethiye’de bu yıl 2 milyon 200 bin turist hedefimiz var. Fethiye’de turizmi 12 aya çıkarabilmek için de Çin’de çalışmalarımıza başladık” ifadelerini kullandı.