EKONOMİ - 19 Aralık 2018 Çarşamba 13:29

Yerli ve milli Sestek, dünya müşteri memnuniyeti sıralamasında en yüksek puanı aldı

A
A
A
Yerli ve milli Sestek, dünya müşteri memnuniyeti sıralamasında en yüksek puanı aldı

Sestek, çağrı merkezleri alanında dünyanın önde gelen araştırma ve danışmanlık şirketi DMG Consulting tarafından yayınlanan '2018-2019 Konuşma Analizi Ürün ve Pazar Raporu'nda yer alan müşteri memnuniyeti araştırmasına göre, 'Konuşma Analizi' ürünüyle 10 kategorinin sekizinde rakiplerini geride bırakarak en yüksek puanı elde etti.

Çağrı merkezleri alanında dünyanın önde gelen bağımsız araştırma ve danışmanlık şirketi DMG Consulting, ‘konuşma analizi’ pazarındaki oyuncuları, trendleri ve ürünleri değerlendirdiği “2018-2019 Konuşma Analizi Ürün ve Pazar Raporu”nu (2018-19 Speech Analytics Product and Market Report) yayınladı. Bu sene 13'üncüsü hazırlanan raporda, ‘konuşma analizi’ teknolojisi sunan şirketlerin ürünlerine ilişkin 10 ana kategoride gerçekleştirilen müşteri memnuniyeti araştırma sonuçları da yer aldı. Türkiye’den doğan ve ses teknolojileri alanında dünyanın önemli şirketlerinden biri haline gelen Sestek, müşteri memnuniyeti araştırma sonuçlarına göre 10 kategorinin 8’inde rakiplerini geride bırakarak ilk sırada yer alırken 7 kategoride ise tam puan almayı başardı.

"Müşteri memnuniyeti başarının anahtarıdır"

Müşteri memnuniyeti araştırmalarında elde ettikleri sonuçları değerlendiren Sestek CEO’su Prof. Dr. Levent Arslan şunları kaydetti: "Geliştirdiğimiz ürün ve hizmetlerimizin temelinde maksimum müşteri memnuniyeti arayışımız yer alıyor. Sestek ekibi olarak, müşterilerimizin ihtiyaçlarını tam olarak anlamak ve ‘Sestek Konuşma Analizi’nden en iyi şekilde yararlanabilmelerini sağlamak için, sürekli onlarla iletişimde kalıp ürünümüzü özelleştiriyoruz. Konuşma Analizi ürünümüzde kullandığımız veri madenciliği yöntemleri sayesinde, hem müşteri memnuniyetini, hem de müşteri temsilcisi performansını geliştirmeye yardımcı oluyoruz. Müşteri memnuniyetinin başarının anahtarı olduğunu biliyoruz. DMG’nin araştırmasında müşterilerimizden mükemmel puanlar almış olmamız, onların beklentilerini karşılayabildiğimizi kanıtlıyor".

Rapor sonuçlarına ilişkin görüşlerini paylaşan DMG Consulting Başkanı Donna Fluss ise "Konuşma Analizi, çağrı merkezlerindeki ses etkileşimlerini anlamlandırma konusunda sunduğu benzersiz katkılarından dolayı her zaman ilgi çekici bir ürün. Teknoloji sağlayıcılara ve kullanıcılara büyük faydalar sunan bu yazılıma yatırım yapan şirketler, önemli faydalar elde edebilir" dedi. 

Çağrı merkezlerinde kaydedilmiş tüm telefon görüşmelerini ‘speech-to-text’ teknolojisi ile önce metine dönüştüren, ardından da duygu belirleme (emotion detection) teknolojisi ile müşteri temsilcisi etkileşimlerinin analizini yapan Sestek Konuşma Analizi; kelime grubu, müşteri cinsiyeti, söz kesme oranları gibi sayısız parametreyi baz alarak gerçek zamanlı arama yapılmasına olanak sağlıyor.  

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Antalya Otomobil su kanalına uçtu: Öldüğü düşünülen sürücünün yüzerek kaçtığı ortaya çıktı Antalya’da kontrolden çıkıp su kanalına uçan otomobildeki sürücü, kanaldan yüzerek çıkıp olay yerinden kaçtı. Aracın yaklaşık 1 buçuk ay önce satışını yapıp devrinin henüz alınmadığını belirten ruhsat sahibi kadın ise olay yerine geldiğindeki ilk sözü, “Allah’tan içinde kimse yok” oldu. Kazanın görgü şahidi bir genç ise, “Sürücü çok paniklemişti, yüzerek kanaldan çıktı, ardından kaçtı” dedi. Kaza, saat 22.00 sıralarında Kepez ilçesine bağlı Göksu Mahallesi’ndeki Nene Hatun Caddesi ile İbn-i Sinan Sokak kesişiminde meydana geldi. Henüz sürücüsünün ismi öğrenilemeyen 16 LUB 73 plakalı otomobilin önce kaldırıma çarpıp ardından su kanalına uçtuğunu görenler durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. İhbarın ardından olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Belirtilen adrese gelen itfaiye ekipleri, araçta yaptıkları kontrolde herhangi bir kişinin olmadığını tespit etti. Bunun üzerine görgü şahitlerinin ifadesine başvuran polis, sürücünün araçtan çıktıktan sonra yüzerek kanaldan çıktığını ve ardından panikleyerek kaçtığını belirledi. Trafik polisinin araç plakasından yaptığı sorgulamada, aracın Gülfer Hanedar adına kayıtlı olduğu belirlendi. “Arabayı sattım, parasını aldım ama devrini almadı” Ekiplerin haber vermesiyle kaza yerine gelen Hanedar, aracı Halil isminde bir galerice yaklaşık 1 buçuk ay önce sattığını, parasını almasına rağmen karşı tarafın devrini henüz üzerine almadığını söyledi. Gazetecilere de açıklamada bulunan Hanedar, “Arabayı satmıştım, parasını aldım ancak devrini henüz üzerine almadı. Kaza olunca beni aradılar. Allah’tan içinde kimse yok, ona sevindik. Galericiye satmıştım. Onun sürüp sürmediği de belli değil, ulaşamıyorum da” diye konuştu. Kazayı görenlerden Musa Kont isimli genç ise “Araba aniden fren yaptı ve kanala uçtuktan sonra sürücü yüzerek çıktı. Adam çok panik yapıyordu, sakinleştirmeye çalıştık ama kaçtı gitti” dedi. Polis ekipleri sürücüyü bulmak için çalışma başlatırken, araç çekiciyle su kanalından çıkartılarak otoparka götürüldü.