YEREL HABERLER - 04 Ocak 2012 Çarşamba 10:06

IĞDIR İL ÖZEL İDARESİ`NİN 2011 YILI DEĞERLENDİRME TOPLANTISI

A
A
A
IĞDIR İL ÖZEL İDARESİ`NİN 2011 YILI DEĞERLENDİRME TOPLANTISI

Iğdır İl Özel İdaresi’nde düzenlenen toplantıda, 2011 yılı faaliyetleri değerlendirilip 2012 yılı yatırım hedefleri konuşuldu.
Iğdır İl Özel İdaresi Toplantı Salonu’nda düzenlenen toplantıya; Iğdır Valisi Amir Çiçek, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Ferhat Akkuş ve ilgili kurum amirleri katıldı.
Iğdır Valisi Amir Çiçek, Özel İdare’nin yerel yönetimler alanında hizmet veren en önemli kurum olduğunu, yatırımların ve projelerin merkezi olduğunu, 2012 yılında da kamu hizmeti alanında yapılan yatırımların devamını beklediğini söyledi. Çiçek, Köylere Hizmet Götürme Birliği (KÖYDES) projelerinde de 2011 yılında başarı elde edildiğini belirterek, "Genel bütçeye gelen ödemeler çok iyi değerlendirilmeli, ödenekler iyi kullanmalı ve Iğdır’a bağlı köylerimizde altyapı, ulaşım, su, eğitim konusunda gereken
yapılmalı" dedi.
Iğdır İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Ferhat Akkuş ise, 2011 yılı içerisinde 36 kez meclis toplantısı yapılarak 116 karar alındığını belirtti. İl Özel İdaresi’nce birimlere ve personele çeşitli eğitimler ve kurslar verildiğini kaydeden Akkuş, "Gelir ve gider bütçe denkliği tahmini 14 milyon TL, 2011 yılı bütçesi 17 milyon TL, genel bütçeye gelen para aralık-ocak ayı gelir gerçekleşmesi 57 milyon öz gelir olarak 41 milyon 867 bin 117 TL gelir toplamı olmuştur. Yüzde olarak yüzde 92.79 olarak gerçekleşmiş.
Mali yıl itibarıyla gönderilen ödenek 35 milyon 901 bin 910 olmuştur. Maddi durumu iyi olmayan asker ailelerinin başvurusu üzerine 65 Aileye 63 bin 500 TL ödeme yapılmış aile başı 300 TL ödeme yapılmıştır. İl Özel İdaresi’nce köylere hizmet götürme çalışmalarımız devam etmektedir. Birçok okulumuzun bakım ve onarımı yapılmış; köylere, yol, su, ulaşım sorunları giderilmeye çalışılmış, birçoğu bitirilmiştir. Geri kalan yatırım projelerimiz ihale aşamasındadır" dedi.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Karabük Karabük’te afetlere hazırlık toplantısı yapıldı Karabük İl Afet ve Acil Durum Koordinasyon Kurulu ve Hidro Meteorolojik Afetlere Hazırlık Koordinasyon Toplantısı, Vali Mustafa Yavuz’un başkanlığında gerçekleştirildi. Valilik Toplantı Salonu’nda düzenlenen toplantıda, afetlere etkin ve süratli bir şekilde müdahale edebilmek amacıyla oluşturulan Türkiye Afet Müdahale Planı kapsamında afet ve acil durum hazırlıkları ele alındı. Toplantıda; muhtemel afet ve acil durumlara karşı planlama süreci, aşamaları, hizmet gruplarının sorumlulukları, ana çözüm ortağı ile destek çözüm ortağı kuruluşların görevleri, afet ve acil durum sonrasında yürütülecek işlemler ve yapılacak eğitim çalışmaları konusunda İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü görevlileri tarafından sunum yapıldı. Kurumların imkan, kabiliyet ve hazırlık çalışmaları hakkında değerlendirmelerde bulunulan toplantıda Vali Yavuz, afet öncesi hazırlık ve risk azaltma çalışmalarının çok önemli olduğunu, tüm kurumların öncelikle kapasite ve eksikliklerini belirleyerek hazırlıklarını tamamlamaları gerektiğini kaydetti. Toplantıya, Vali Yavuz’un yanı sıra; Vali Yardımcısı Muhittin Gürel, Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, ilçe kaymakamları, ilçe belediye başkanları, İl Emniyet Müdürü Mehmet Ali Hasan Köse, İl Jandarma Komutan Vekili Ercan Özkan, Bölge Müdürleri, İl Afet ve Acil Durum Müdürü Gazanfer Erbay ile daire amirleri ve diğer yetkililer de katıldı.