- 27 Aralık 2022 Salı 10:25

(Düzeltme) Teknosa, İstinyePark mağazasını müşteri odaklı yeni konsepte dönüştürdü

A
A
A
(Düzeltme) Teknosa, İstinyePark mağazasını müşteri odaklı yeni konsepte dönüştürdü

Teknosa, İstinyePark AVM’deki mağazasını müşteri odaklı yeni konsepte dönüştürdü.

Teknosa, İstinyePark AVM’deki mağazasını müşteri odaklı yeni konsepte dönüştürdü. Teknosa, müşterilerin ihtiyaç duyduğu dijital yetkinliklerle zenginleştirdiği yeni konsept mağazada, içerik karmaşasından uzak konforlu bir alışveriş deneyimi sunuyor.


Çoklu kanal stratejisi çerçevesinde mağaza ağını deneyimle güçlendirmeyi sürdüren Teknosa, City’s İstanbul, Ankara Nata Vega ve Forum Trabzon AVM’nin ardından müşteriyi odağa alan yeni konsept mağazasını Sabancı Holding CEO’su Cenk Alper, Teknosa Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Timur ve Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin’in ev sahipliğinde iş ortaklarının da katılımıyla İstinyePark AVM’de açtı. Exxtra formatıyla hizmet verecek mağaza, dijitalleşme, sürdürülebilirlik ve erişilebilirlik odağıyla tasarlandı. Müşteriler yeni konseptte, ürün bilgilendirme ekranları ve birçok ürün grubu için oluşturulan deneyim alanları ile aradıkları ürünlere daha kolay ulaşıp, ev konforunda deneyimleme fırsatına sahip olacak.


Engelli müşteriler için erişilebilir bir mağaza


Ödeme noktası ile Tekno Hizmet alanlarının daha görünür ve dijital hale geldiği mağazada, pazaryeri ürünleri de müşterilerle buluşacak. Mağazada görme engelli müşteriler için tasarlanan yürüyüş alanları ile satış danışmanlarına kolayca ulaşabilecekleri butonlar yer alıyor. Fiziksel engelli müşteriler için ise kasada ve Tekno Hizmet alanında özel bölümler oluşturuldu. Sürdürülebilirlik duvarının da yer aldığı mağazada tüketiciler hem enerji tasarrufu, karbon ayak izi gibi birçok konuda bilgi sahibi olabilecek hem de elektronik atıklarını geri dönüşüm kutularına bırakabilecek.


“Müşteri deneyimi, yeniliklerimizin merkezinde”


Açılışa katılan Teknosa Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Timur, müşteri odaklı konsepte sahip mağazalarına bir yenisini daha eklemekten büyük mutluluk duyduklarını belirterek, şunları söyledi:


“Mağazaları olan dijital bir platforma dönüşme yolculuğumuzda, müşteri deneyimi bakış açısını tüm yeniliklerimizin merkezine koyuyoruz. Yeni mağaza konseptimizi de bu bakış açısıyla tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Yeni konsept mağazalarımız müşterilerimiz için çok daha dijital, sürdürülebilir ve erişilebilir imkanlar sağlıyor. Dijital yetkinliklerle zenginleştirdiğimiz mağaza konseptimizde farklı deneyim alanlarımız, engelli müşterilerimize özel tasarımlarımız ve sürdürülebilirlik yaklaşımımızla benzersiz bir alışveriş deneyimi yaşatmak istiyoruz. 2023 yılında da yeni konseptli mağazalarımızın sayısını artırmaya devam edeceğiz.”


“Benzersiz müşteri deneyimi için çalışıyoruz”


Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin de müşteri beklenti ve ihtiyaçlarına paralel bir biçimde sektörde yenilikleri hayata geçirdiklerini belirterek, şöyle konuştu: “Yeni konsept mağazalarımız benzersiz müşteri deneyimi için attığımız çok önemli bir adımı oluşturuyor. Müşterilerimize ev konforunda bir deneyim yaşatmayı hedefliyoruz. Alışveriş öncesi ve sonrası yaşadıkları deneyime odaklanan, içerik karmaşasından uzak, sade bir yapıyla hizmet veriyoruz. Ürün bilgilendirme ekranları, deneyim alanları, pazaryeri köşesi ve sürdürülebilirlik duvarı gibi yeniliklerimizle müşterilerimizin yanındayız. Yıl bitmeden İzmir Agora Extra mağazamızı da yeni konseptte tüketicilerimizle buluşturacağız. Müşteri davranış ve beklentilerine göre mağaza ağımızı, konseptimizi, ürün çeşitliliğimizi geliştirmeye, mağazalarımızı dijital kanallarımızla pürüzsüz bir şekilde entegre etmeye devam edeceğiz.”

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Ankara Uçağın düştüğü gören vatandaşlar, o anları anlattı Libya Genelkurmay Başkanı Al-Haddad’ı taşıyan uçağın düşmesin ardından vatandaşlar o anları anlattı. Libya Genelkurmay Başkanı Orgeneral Muhammed Ali Ahmed Al-Haddad’ı taşıyan 9H-DFJ kuyruk numaralı Falcon 50 tipi uçağın Haymana ilçesi Kesikkavak köyü yakınlarında düşmesi sonrası köylüler gördüklerini anlattı. Evinde istirahat ettiği sırada bir patlama sesi geldiğini ifade eden vatandaş, "İkinci patlama sesi gelince herkes sokağa döküldü. Biri trafo patlamış dedi. Sonradan uçağın düştüğünü durduk. Zaten parçaları hep görünüyordu. Sonra Jandarma ekipleri gelince bizleri oradan çıkarttılar. Oradan sağ çıkma ihtimalleri yok, kötü bir patlama oldu. Herkese geçmiş olsun" dedi. Gazi Özgür’se saat 20.00-21.00 sıralarında yüksek bir patlama sesi duyduğunu ifade ederek, "Bir de yoğun bir sis ve hafif bir yağmur vardı. Patlamanın neticesini bilemediğimizden dolayı anlık haberler yayılmaya başladı. Haberler yayılmaya başlayınca arabaya bindim. Bölgede Jandarma ekipleri dronlarla arama yapıyorlardı. Deprem oluyor ve depremden önce gelen patlama sesi gibi bir ses geldi. Kalıntıları ilk gençler görünce Jandarmaya haber vermişler. Jandarma da olay yerine geldi ve herkesi uzaklaştırdı. Uçağın enkazı bulundu" diye konuştu. Olayı anlatan Gökhan Tekin ise, "Otelde teknik servis olarak çalışıyorum. Bir patlama sesi duydum. Otelde doğalgaz patlaması oldu diye bizim otelin ismini verdiler. Bizim otelde öyle bir patlama olmadı. Sonra uçak düştüğünü söylediler. Uçak parçaları vardı, ceset vardı jandarma sokmadı bizi oraya. Ses büyüktü, deprem oldu ya da bomba patladı sandık ama sonradan uçağın düştüğünü öğrendik" şeklinde konuştu.
Ankara İletişin Başkanı Duran’dan düşen uçakla ilgili açıklama İletişim Başkanı Burhanettin Duran, Libya Genelkurmay Başkanını taşıyan uçağın düşmesi ile ilgili sosyal medya hesabından açıklama yaptı. İletişim Başkanı Duran, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, uçağın elektrik arızası nedeniyle acil durum bildirdiğini belirterek, "23 Aralık 2025 günü Libya Genelkurmay Başkanı Orgeneral Muhammed Ali Ahmed Al Haddad ve maiyetindeki dört kişi ile üç mürettabatı taşıyan bir özel jet, 20:17’de Esenboğa havalimanından kalktıktan sonra 20:33’te hava kontrol merkezine elektrik arızasından kaynaklı acil durum bildirmiş ve acil iniş talebinde bulunmuştur. Uçak hava kontrol merkezi tarafından tekrar Esenboğa havalimanına yönlendirilmiş ve havalimanında gerekli önlemler alınmaya başlamıştır. Acil iniş için alçalmaya başlayan uçak 20:36’da radar ekranından kaybolmuş ve sonrasında irtibat kurulamamıştır" ifadelerine yer verdi. Olay yerinde gerekli çalışmaların devam ettiğini ve sadece resmi makamlar tarafından yapılan açıklamalara itibar edilmesi gerektiğini vurgulayan Duran, "İçişleri Bakanlığımıza bağlı ekiplerce başlatılan arama faaliyetleri sonucunda düştüğü anlaşılan uçağa ait enkaza ulaşılmış olup, ilgili tüm kurumlarımızca gerekli çalışmalar titizlikle sürdürülmektedir. Bu süreçte başta basın-yayın kuruluşlarımız olmak üzere kamuoyumuzun sadece resmi makamlar tarafından yapılan açıklamalara itibar etmesi; bunun haricinde sosyal medyadaki teyitsiz bilgi, spekülasyon ve komplo teorilerini dikkate almaması, dezenformasyon girişimlerine prim verilmemesi adına oldukça önemlidir" ifadelerini kullandı.
Kars Masalsı yolculuğun son durağı: Turistik Doğu Ekspresi Kars’ta coşkuyla karşılandı Türkiye’nin en prestijli demiryolu rotalarından biri olan ve Ankara’dan yola çıkan Turistik Doğu Ekspresi, kış sezonunun en yoğun seferlerinden birini tamamlayarak son durağı olan Kars’a ulaştı. Yaklaşık bin 300 kilometrelik etkileyici bir parkuru geride bırakan tren, Kars Garı’nda büyük bir coşkuyla karşılandı. Yolcuları Kars Garı’nda karşılayan Vali Ziya Polat, yolculara hoş geldin dileklerini ileterek karanfil takdim etti. Kars’a Ankara’da geldiğini ifade eden İrem Büğrü, "Ankara’da Kars’a turistik tren ile geldik. Her şey çok güzeldi. Çok güzel karşılandık. Kars halkına teşekkür ediyorum" dedi. "Sevgi dolu sıcak bir karşılama ile bu ayazı hiç hissetmedik" Turistik Doğu Ekspresi ile Kars’a gelen TCDD Taşımacılık Genel Müdür Yardımcısı Şems Çakıroğlu, "Biz Kars’a trenimizi dün Ankara’dan 13.55’de yola çıkardık. Yüzlerce kişiyle beraber inanılmaz keyifli, neşeli bir yolculukla buraya kadar geldik. Öncesinde Erzincan’a uğradık. Erzurum’a uğradık. Kars’a geldik, inanılmaz sevgi dolu sıcak bir karşılama ile bu ayazı hiç hissetmedik. Çok teşekkür ediyorum" diye konuştu. Kars’ın marka şehir olduğunu dikkat çeken Vali Ziya Polat, "Kars’ın soğuk gecesinde sıcak bir karşılama ile Turistik Doğu Ekspresi Kars’a, Kars’ta Turistik Doğu Ekspresi’ne kavuştu. Tabi Kars’ın en önemli turizm markalarından biri olan Turistik Doğu Ekspresi buraya yolcu edenlere teşekkür ediyoruz. Gazi Kars’ımız Ani, Çıldır, Sarıkamış, Şehitler diyarı Baltık mimarisi ile bu bölgenin, ülkemizin en önemli turizm destinasyonlarından biri artık, bu turizm merkezi olma yolunda tabi ki Turistik Doğu Ekspresi başlangıç noktası, buraya çok büyük bir marka kattığını hepimiz biliyoruz. Kars’a gelen misafirlerimize hoş geldiniz diyoruz" şeklinde konuştu. Daha sonra gar binasına geçen yolcuları burada aşıklar türküleriyle karşıladı. Yolcular son olarak çıkıştı ateşle yakılan Kars yazısıyla otellerine uğurlandı. Öte yandan, Turistik Doğu Ekspresi’nin şehre gelişiyle birlikte Kars’taki otellerde doluluk oranları yüzde 100 seviyesine ulaştı. Geceyi Kars’ta geçirecek olan yolcular sabahın ışıklarıyla sırasıyla UNESCO Dünya Miras Listesi’ndeki tarihi şehir Ani Ören Yerini gezecek. Donmuş Çıldır Gölü üzerinde atlı kızak keyfi yapacak. Kars Mutfağının olmazsa olmazı Kaz eti ve gibi yöresel lezzetlerin tadına bakacak.