- 27 Aralık 2022 Salı 10:25

(Düzeltme) Teknosa, İstinyePark mağazasını müşteri odaklı yeni konsepte dönüştürdü

A
A
A
(Düzeltme) Teknosa, İstinyePark mağazasını müşteri odaklı yeni konsepte dönüştürdü

Teknosa, İstinyePark AVM’deki mağazasını müşteri odaklı yeni konsepte dönüştürdü.

Teknosa, İstinyePark AVM’deki mağazasını müşteri odaklı yeni konsepte dönüştürdü. Teknosa, müşterilerin ihtiyaç duyduğu dijital yetkinliklerle zenginleştirdiği yeni konsept mağazada, içerik karmaşasından uzak konforlu bir alışveriş deneyimi sunuyor.


Çoklu kanal stratejisi çerçevesinde mağaza ağını deneyimle güçlendirmeyi sürdüren Teknosa, City’s İstanbul, Ankara Nata Vega ve Forum Trabzon AVM’nin ardından müşteriyi odağa alan yeni konsept mağazasını Sabancı Holding CEO’su Cenk Alper, Teknosa Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Timur ve Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin’in ev sahipliğinde iş ortaklarının da katılımıyla İstinyePark AVM’de açtı. Exxtra formatıyla hizmet verecek mağaza, dijitalleşme, sürdürülebilirlik ve erişilebilirlik odağıyla tasarlandı. Müşteriler yeni konseptte, ürün bilgilendirme ekranları ve birçok ürün grubu için oluşturulan deneyim alanları ile aradıkları ürünlere daha kolay ulaşıp, ev konforunda deneyimleme fırsatına sahip olacak.


Engelli müşteriler için erişilebilir bir mağaza


Ödeme noktası ile Tekno Hizmet alanlarının daha görünür ve dijital hale geldiği mağazada, pazaryeri ürünleri de müşterilerle buluşacak. Mağazada görme engelli müşteriler için tasarlanan yürüyüş alanları ile satış danışmanlarına kolayca ulaşabilecekleri butonlar yer alıyor. Fiziksel engelli müşteriler için ise kasada ve Tekno Hizmet alanında özel bölümler oluşturuldu. Sürdürülebilirlik duvarının da yer aldığı mağazada tüketiciler hem enerji tasarrufu, karbon ayak izi gibi birçok konuda bilgi sahibi olabilecek hem de elektronik atıklarını geri dönüşüm kutularına bırakabilecek.


“Müşteri deneyimi, yeniliklerimizin merkezinde”


Açılışa katılan Teknosa Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Timur, müşteri odaklı konsepte sahip mağazalarına bir yenisini daha eklemekten büyük mutluluk duyduklarını belirterek, şunları söyledi:


“Mağazaları olan dijital bir platforma dönüşme yolculuğumuzda, müşteri deneyimi bakış açısını tüm yeniliklerimizin merkezine koyuyoruz. Yeni mağaza konseptimizi de bu bakış açısıyla tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Yeni konsept mağazalarımız müşterilerimiz için çok daha dijital, sürdürülebilir ve erişilebilir imkanlar sağlıyor. Dijital yetkinliklerle zenginleştirdiğimiz mağaza konseptimizde farklı deneyim alanlarımız, engelli müşterilerimize özel tasarımlarımız ve sürdürülebilirlik yaklaşımımızla benzersiz bir alışveriş deneyimi yaşatmak istiyoruz. 2023 yılında da yeni konseptli mağazalarımızın sayısını artırmaya devam edeceğiz.”


“Benzersiz müşteri deneyimi için çalışıyoruz”


Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin de müşteri beklenti ve ihtiyaçlarına paralel bir biçimde sektörde yenilikleri hayata geçirdiklerini belirterek, şöyle konuştu: “Yeni konsept mağazalarımız benzersiz müşteri deneyimi için attığımız çok önemli bir adımı oluşturuyor. Müşterilerimize ev konforunda bir deneyim yaşatmayı hedefliyoruz. Alışveriş öncesi ve sonrası yaşadıkları deneyime odaklanan, içerik karmaşasından uzak, sade bir yapıyla hizmet veriyoruz. Ürün bilgilendirme ekranları, deneyim alanları, pazaryeri köşesi ve sürdürülebilirlik duvarı gibi yeniliklerimizle müşterilerimizin yanındayız. Yıl bitmeden İzmir Agora Extra mağazamızı da yeni konseptte tüketicilerimizle buluşturacağız. Müşteri davranış ve beklentilerine göre mağaza ağımızı, konseptimizi, ürün çeşitliliğimizi geliştirmeye, mağazalarımızı dijital kanallarımızla pürüzsüz bir şekilde entegre etmeye devam edeceğiz.”

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Ankara HAK-İŞ: "Mevcut asgari ücret tespit komisyonundan sağlıklı bir ücret çıkmaz" HAK-İŞ Konfederasyonu Yönetim Kurulundan, asgari ücretin açıklanmasının ardından yapılan açıklamada, "Mevcut asgari ücret tespit komisyonundan sağlıklı bir ücret çıkmaz" dedi. HAK-İŞ Konfederasyonu Yönetim Kurulundan yapılan açıklamada, "HAK-İŞ Konfederasyonu olarak, Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nun mevcut yapısından çalışanları memnun edecek ve toplumu rahatlatacak sağlıklı bir asgari ücret çıkarılmayacağını her platformda dile getirdik. Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nun mevcut yapısı, 1970’li yılların koşullarına göre şekillenmiş, çağın gerisinde kalmış ve çoğulcu temsilden uzak bir yapıdır. Milyonlarca emekçiyi ilgilendiren ve bu yönüyle Türkiye’nin en büyük toplu iş sözleşmesi olarak değerlendirilebilecek asgari ücretin, çok daha güçlü, kapsayıcı ve temsil kabiliyeti yüksek bir komisyon yapısı içerisinde belirlenmesi gerektiğine inanıyoruz. Komisyonun; konfederasyonların temsil gücünü yansıtan, sosyal diyalogu esas alan ve toplumsal uzlaşıyı önceleyen bir yapıya kavuşturulması, sürecin sağlıklı işlemesi açısından zorunludur" ifadelerine yer verildi. Asgari ücretin Türkiye’de çalışanların yaklaşık yarısının geçim ücreti olduğuna değinilerek, "Asgari ücret, ülkemizde artık yalnızca ‘asgari’ bir ücret değil; çalışanların yaklaşık yarısının geçim ücreti haline gelmiştir. HAK-İŞ olarak asgari ücretin; bir kişiyi değil, dört kişilik bir ailenin insanca yaşam koşullarını esas alması gerektiğini savunuyoruz. Gıda, kira, ulaşım, enerji ve eğitim gibi zorunlu harcamaların merkeze alındığı, gerçekçi ve kapsayıcı kriterlere dayanan bir yaklaşım ile daha güçlü, daha gerçekçi ve daha adil kriterlere ihtiyaç olduğu açıktır. Öte yandan, asgari ücrete endeksli olarak kamuda yer alan çok sayıda düzenleme, ücret artışlarını baskılayan bir mekanizma haline gelmiştir. Mevcut bağlantılar ortadan kaldırılmadan, asgari ücretin özgür, gerçekçi ve çalışanların ihtiyaçlarını karşılayacak bir düzeyde belirlenmesi mümkün değildir. Asgari ücret, emeğin yaşam standardını koruyan temel bir güvence olarak ele alınmalıdır" denildi. Komisyonun yapısının yeniden ele alınması beklentisine dikkat çekilen açıklamada, "HAK-İŞ Konfederasyonu olarak beklentimiz; Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nun yapısının demokratik, katılımcı ve çoğulcu bir anlayışla yeniden ele alınmasıdır. Asgari ücreti belirleme yetkisinin, dünyadaki örneklerde olduğu gibi işçi ve işveren temsilcilerinde olduğu, objektif ve güvenilir verilerle çalışan bağımsız bir mekanizmanın oluşturulması talebimizi yineliyoruz. Ancak bu şekilde hem çalışanların beklentilerini karşılayan hem de toplumsal huzuru güçlendiren bir asgari ücret politikasının hayata geçirilmesi mümkün olacaktır. 2026 yılı için belirlenen asgari ücretin emek camiamıza, çalışma hayatımıza ve ülkemize hayırlı olmasını temenni ediyoruz" ifadeleri kullanıldı.
İstanbul Sergen Yalçın: "Kazanmayı hak ettiğimizi düşünüyorum" Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, Fenerbahçe karşısında ön alan baskısını maç boyunca iyi bir şekilde uyguladıklarını ve hak ettikleri bir galibiyet aldıklarını söyledi. Ziraat Türkiye Kupası C Grubu ilk maçında Beşiktaş, deplasmanda karşılaştığı Fenerbahçe’yi 2-1 mağlup etti. Mücadelenin ardından düzenlenen basın toplantısında Beşiktaş teknik Direktörü Sergen Yalçın açıklamalarda bulundu. "Hem takım hem de bireysel performanslar beklediğimiz seviyedeydi" İki büyük camiaya yakışacak şekilde dostça güzel bir karşılaşma olduğunu dile getirerek sözlerine başlayan Yalçın, "İki takım oyuncular da ellerinden gelen her şeyi yaptı. Son bölümde golü atıp kazanmamız sevindiriciydi. Ön alan presiyle başladık ve oyunu ön alanda oynamaya çalıştık. Oyuncularımız bunu çok iyi yaptı. Hem takım hem de bireysel performanslar beklediğimiz seviyedeydi. Kazanmayı hak ettiğimizi düşünüyorum. Yılın son derbisini kazandık. Geçen hafta ligde de kazanmıştık. İlk yarıyı moralli kapatıp ikinci yarıya hazırlanacağız" ifadelerini kullandı. "Performans transferi yapmak istiyoruz" 53 yaşındaki teknik adam, son oynanan müsabakalarda takımın fiziksel olarak iyi durumda olduğuna dikkat çekerek, "Oyun planlarımız çok doğru. Ön alan oyunu oynamaya çalışıyoruz. Burada da sonun a kadar öyle oyandık. Oyuncularımız oyun planına sadık kaldı. Transferde de çalışıyoruz. Ocak transferi kolay değil. İyi oyuncular için ciddi paralar harcamanız lazım. Biz de 3 aydır ciddi bir çalışma içindeyiz. Plan dahilinde çalışmalar yapıyoruz. Bunu ne kadar uygulamaya geçireceğiz zamanla göreceğiz. Biz gelip direkt performans verebilecek oyuncular arıyoruz. Performans transferi yapmak istiyoruz. Nereye kadar gidip ne kar yol alabiliriz göreceğiz" şeklinde konuştu. "Sorunları önümüzdeki süreçte çözeceğimizi düşünüyoruz" Sorunları çözmek ve iyi yerlere gelmek için zamana ihtiyaçları olduğunu yineleyen Sergen Yalçın, "Tek korkumuz zaman verilmemesi. Büyük camialarda zaman konusu zordur. Taraftarımıza, camiaya umut vermeye çalışıyoruz. Planlamalarımız, hedefimiz var. Ancak bunun için zamana ihtiyacımız var. Her şey yavaş yavaş. Futbol canlı bir oyun. Bunu 1, 2 ayda çözemeyiz. İşler iyi giderse bu sorunları önümüzdeki süreçte çözeceğimizi düşünüyoruz" cümlelerine yer verdi.