KÜLTÜR SANAT - 15 Aralık 2025 Pazartesi 13:36

LC Waikiki, kabanlarda sonbahar ve kış trendlerini tüketicilere sundu

A
A
A
LC Waikiki, kabanlarda sonbahar ve kış trendlerini tüketicilere sundu

LC Waikiki, sonbahar ve kış aylarını stil sahibi geçirmeyi kolaylaştıran kadife ve kaşe kaban koleksiyonuyla öne çıkıyor.



LC Waikiki’nin yeni sezon kadife ve kaşe kaban koleksiyonu, stil ve rahatlığı bir arada arayanlar için tasarlandı. Kadın koleksiyonunda oversize kaşe kabanlar, kemer detaylı modeller, kadife blazer tarzı ceketler ve uzun kesimli klasik parçalar, farklı stil seçenekleri sunuyor.


Koleksiyonun detayları şöyle açıklandı:


’’Bordo, hardal ve toprak tonları ile öne çıkan koleksiyon, bere, atkı ve eldiven gibi aksesuarlarla tamamlandığında sonbahar ve kış aylarının soğuk günlerine sıcak ve şık bir dokunuş katıyor. Erkek koleksiyonunda ise klasik kaşe kabanlar, oversize modeller ve kadife detaylı ceketler, modern kesimleri ve doğal tonlarıyla öne çıkarken, gündelik kombinleri modern bir stil ile buluşturuyor. Koleksiyon, sonbaharın serin sabahlarından kışın soğuk akşamlarına kadar gardıropların vazgeçilmez parçalarını sunuyor. Sıcak ve şık kombinler arayanlar, LC Waikiki mağazalarından ve LCW.com üzerinden koleksiyona ulaşabilir.’’



LC Waikiki, kabanlarda sonbahar ve kış trendlerini tüketicilere sundu

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Erzurum Allianz Türkiye ‘Dağ Gibi Arkanızdayız’ projesiyle Palandöken’de kız çocuklarını kayak sporuyla tanıştırdı 2021-2032 yılları arasında Olimpik ve Paralimpik Hareketinin global sigorta ana ortağı olan Allianz, Milano Cortina 2026 Kış Olimpiyat Oyunları’ndan hareketle ülkemizde kış sporlarına olan ilgiyi artırmak, bu alanda yeni sporcuların yetişmesine imkân sağlamak ve eşit şartlara sahip olamayan kız çocuklarının potansiyellerini desteklemek hedefiyle ‘Dağ Gibi Arkanızdayız’ projesini hayata geçirdi. Palandöken Kayak ve Snowboard Akademisi (PAKA) iş birliğiyle hayata geçirilen proje kapsamında, Erzurum Palandöken’de daha önce hiç kayak sporuyla tanışmamış kız çocuklarına ilk kayak antrenörlüğü sınavına girene dek yaklaşık 10 sene boyunca eğitim ve malzeme desteği sağlanacak. Allianz Türkiye aynı zamanda Milano’da ülkemizi temsil etmesi beklenen ancak geçirdiği kaza sonucu sakatlanan Balkan Şampiyonu Milli kayakçı Ceren Reyhan Yıldırım’ın da 2030 Kış Olimpiyatları’na dek ana sponsoru oldu. Daha kapsayıcı, dayanıklı ve güçlü bir gelecek inşa etmek hedefiyle eğitime, spora ve kız çocuklarının güçlendirilmesine verdiği desteği genişleten Allianz Türkiye, ‘Dağ Gibi Arkanızdayız’ projesini hayata geçirdi. Proje, 2026 yılında yapılacak olan Milano Cortina Kış Oyunları vesilesiyle, ülkemizde kış sporlarına olan ilgiyi artırmak, bu alanda yeni sporcuların yetişmesine imkân sağlamak ve eşit şartlara sahip olamayan kız çocuklarının potansiyellerini desteklemek amacı ile Erzurum Palandöken’de başlatıldı. Kız çocukları antrenörlük yolunda desteklenecek ‘Dağ Gibi Arkanızdayız’ projesinin ilk bacağı olarak ülkemizde kış sporlarının olimpik merkezi olan Erzurum’da yaşayıp daha önce hiç kayak sporu ile tanışmamış 8-12 yaş grubunda 30 kız çocuğu seçildi. Akademisyen-Kayak Öğretmeni Prof. Dr. Fatih Kıyıcı, TKF Teknik Kurulu-PAKA Baş Antrenörü Yavuz Kıyıcı, Antrenör Ravzanur Bayındırlı, Balkan Şampiyonu Milli Kayakçı Ceren Reyhan Yıldırım ve eski Milli Takım Antrenörü ve Dünya Kupası Kayakçısı Hannes Erich Brenner’den oluşan seçici kurul, gelecek vadeden 3 kız çocuğunu belirledi. Allianz Türkiye, seçilen kız çocuklarını yaklaşık 8-10 yılı kapsayan antrenörlük yolunda destekleyecek. Onur Kırcı: "Kendi dağındaki karla hiç tanışmamış kız çocuklarını destekleyeceğiz" ‘Dağ Gibi Arkanızdayız’ projesini ’Türkiye’nin Allianz’ı olarak gelecek nesillere duydukları sorumlulukla hayata geçirdiklerini söyleyen Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı, "Dünyanın birçok ülkesinde toplumsal cinsiyet eşitsizliğinin şekillendirdiği roller, beklentiler ve ekonomik belirsizlikler, kız çocuklarının potansiyellerini gerçekleştirmelerine bariyer olabiliyor. Diğer yandan Türkiye, coğrafyası gereği muazzam bir potansiyele sahip olduğu halde bugüne dek maalesef bir kış oyunları ülkesi olamadı. Kayseri, Erzurum, Kars gibi kayak bölgelerinde yerel halk, özellikle de kız çocukları bu sporlarla tanışamıyor. Biz de kendi dağındaki karla hiç tanışmamış kız çocuklarımızın potansiyellerini desteklemek amacıyla Allianz Türkiye olarak ‘Dağ Gibi Arkanızdayız’ diyor ve Erzurum’da gerçek bir mikro dönüşüm hikayesi ortaya çıkarmak için elimizi taşın altına koyuyoruz" dedi. 10 yıl boyunca Allianz Türkiye tarafından desteklenecekler Erzurum Palandöken Kayak ve Snowboard Akademisi (PAKA) kurucu ortağı Prof. Dr. Fatih Kıyıcı ise "Bu projede Erzurum ilinde yaşayan 8-12 yaş arasında hiç kayak yapmamış kız çocuklarını hedefledik. Bu hedefle kentimizde hem tanıtım çalışmaları yaptık hem de bu imkanlardan faydalanacak çocuklarımıza ulaşmaya çalıştık. Ne mutlu ki, yaklaşık 200 çocuk başvuruda bulundu. Başvuru yapan çocuklarımız öncelikle Atatürk Üniversitesi Spor Bilimleri Uygulama ve Araştırma Merkezi’nde bilimsel olarak temel performans testlerine tabi tutuldu. Testlerde kayak sporu için önemli olan "Dikkat, Sağlık, Çeviklik, Denge ve Sprint" parametreleri değerlendirilerek 30 kız çocuğu seçildi. Seçilen çocuklar tecrübeli PAKA antrenörleri eşliğinde temel kayak bilgisi ve becerileri üzerine yoğun bir eğitime başladılar. Günde 5 saat kayak eğitimi ve teorik eğitim aldılar. Sonrasında ise eğitim aldıkları konulardan uygulamalı ve teorik bir sınava katıldılar. En başarılı 3 kız çocuğu ise projenin son aşamasına kalarak ortalama 10 yıl süre ile PAKA Kayak ve Snowboard Akademisi’nde eğitim almaya hak kazandı. Projenin hedefi bu 3 çocuğumuzun arkalarından gelen başka kız çocuklarını da yetiştirecek, donanımlı birer antrenör olmasını sağlamak" diyerek projede yer almaktan büyük mutluluk duyduklarını söyledi. Eğitimin ardından seçici kurul 3 kız çocuğunu belirledi. Seçilen çocuklar, Ravza Ilgın Çılgı, Havsa Berra Çılgı ve Zeynep Turhan yaklaşık 10 yıl boyunca Allianz Türkiye tarafından desteklenecek. "Milli Sporcumuz Ceren Reyhan Yıldırım’ın hem iyi hem kötü gününde yanındayız" Allianz Türkiye, "Dağ Gibi Arkanızdayız" projesi dışında, genç yaşına rağmen bugüne kadar ülkemizi 196 kez temsil eden, Olimpik havuz sporcusu ve Milli Takım Kaptanı Ceren Reyhan Yıldırım’ın ana sponsoru olduğunu da açıkladı. Olimpiyatlara kota alacakken talihsiz bir kaza geçirerek sakatlanan Yıldırım’ın sponsorluğu ile ilgili Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı, "Milli sporcumuz Ceren Reyhan Yıldırım’ı, ülkemizde yaygın sponsorluk anlayışına yeni bir anlam katarak sadece başarılarından dolayı değil hem iyi hem de kötü gününde yanında olarak desteklemeye çalışıyoruz. Başarı odaklılıktan ziyade sporu, spor ruhunu, tüm toplumsal ve ekonomik bariyerlere, hatta bazen önyargılara rağmen kendi potansiyelini gerçekleştirmek için azimle çalışan gençlerimizi desteklemekten mutluluk duyuyoruz" sözleri ile Allianz Türkiye olarak müşterilerinin sadece zor zamanlarında değil, hayatlarının her aşamasında yanlarında olmayı hedeflediklerine dikkat çekti. Hem şaşırdı hem de çok sevindi Milli Kayakçı Ceren Reyhan Yıldırım ise tam da kaza geçirdiği ve hayallerini ertelemek zorunda kaldığı bir dönemde Allianz Türkiye’den gelen bu sponsorluk haberine hem şaşırdığını hem de çok sevindiğini söyledi. Yıldırım "Kayak sporuna 7 yaşında başladım. 11 yaşında ilk kez Çocuk Millî Takımı’na seçildim. O günden bu yana farklı yaş kategorilerinde millî formayı 196 kez temsil ettim. Halen Olimpik Millî Takım sporcusuyum. Bugüne kadar uluslararası alanda 18’i birincilik olmak üzere toplamda 32 kez kürsüye çıktım. Ancak tam da olimpiyatlara kota alacakken, 2026 kış olimpiyatlarına hazırlanırken, en zirve dönemimde, en hazır zamanımda İsviçre’de antrenman sırasında talihsiz bir kaza geçirdim, sakatlandım. Hatta geçtiğimiz haftalarda bir operasyon geçirdim. Olimpiyatlara bu kadar yakınken büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Şimdi iyileşmeye çalışırken Allianz Türkiye’den gelen bu haber benim motivasyonumu artırdı. Zor bir süreç geçirirken hiç beklemediğim bir zamanda böyle bir sponsorluk teklifinin gelmesi beni çok şaşırttı, şaşırttığı kadar da sevindirdi. Bu sponsorluk sayesinde bu süreci çok daha kolay, çok daha güçlü geçireceğim. İyileşeceğime artık daha çok inanıyorum" dedi. Palandökenli kız çocuklarının hikâyesi belgesel de olacak Allianz Türkiye, yaşadığı talihsiz sakatlık nedeniyle 2026 Milano Olimpiyatları’nda yarışamayacak olan Yıldırım’a, 2030 Kış Olimpiyatları’na kadar desteğini sürdürecek. Palandökenli kız çocuklarının hikâyesi belgesel de olacak Allianz Grubu, 2021-2032 yılları arasında Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları’nın "Global Sigorta Ana Ortağı" oldu. Bu vizyonla Türkiye’de Paralimpik ve Dünya Yüzme Şampiyonu Sümeyye Boyacı, Milli Okçu Mete Gazoz ve Dünya ve Avrupa Şampiyonu Milli Tekvandocu Merve Dinçel’in ana sponsoru olan Allianz Türkiye, ülkemizin yetiştirdiği genç ve başarılı sporcularımızı desteklemeye devam ederken, bu gençlerin örnek olacak değerdeki hayat hikayelerini de belgesel filmle kayıt altına alarak paylaşıyor. ‘Dağ Gibi Arkanızdayız’ projesiyle Allianz Türkiye’nin destek olduğu kız çocuklarının hikayeleri de gençlere ilham vermesi amacıyla belgesel filme çekilecek.
Manisa Sarıgöl’de Yerli Malı Haftası coşkusu Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde Yerli Malı Haftası, Tırazlar Hüseyin Gümüşlü İlkokulu ile Çavuşlar İlkokulu ve Ortaokulu’nda öğrencilerin katılımıyla coşku içinde kutlandı. Tırazlar Hüseyin Gümüşlü İlkokulu’nda düzenlenen Yerli Malı Haftası etkinliklerine Sarıgöl İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak de katıldı. Yıldırak, öğrencilerle birlikte etkinliklere iştirak ederek yerli malı kullanmanın önemi hakkında bilgi verdi. Öte yandan Sarıgöl Çavuşlar İlkokulu ve Ortaokulu’nda "Yerli seç, fark oluştur. Gücümüz yerli üretimde." sloganıyla gerçekleştirilen Yerli Malı Haftası etkinliği, öğrenciler ve öğretmenlerin yoğun katılımıyla yapıldı. Etkinlik kapsamında Türkiye’nin yedi bölgesine ait yerli ürünler tanıtılarak, öğrencilere yerli üretimin önemi uygulamalı olarak anlatıldı. Sınıflarda düzenlenen etkinliklerde farklı bölgelerden yöresel ürünler sergilendi. Öğrenciler, hazırladıkları sunumlarla ürünlerin hangi bölgede yetiştiğini arkadaşlarına anlattı. Etkinliklerle öğrencilerin hem eğlenerek öğrendiği hem de yerli malı kullanma bilinci kazandığı belirtildi. Etkinliklerle ilgili değerlendirmelerde bulunan Çavuşlar İlkokulu ve Ortaokulu Müdürü Yalçın Duman, yerli malı bilincinin küçük yaşlarda kazanılmasının önemine dikkat çekerek, "Yerli malı kullanımı sadece ekonomik bir tercih değil, aynı zamanda milli bir bilinçtir. Öğrencilerimizin ülkemizin farklı bölgelerinde üretilen ürünleri tanıması, emeğin ve üretimin değerini kavraması bizim için çok kıymetli. Amacımız; bilinçli, sorumluluk sahibi ve üretime saygı duyan bireyler yetiştirmektir" dedi. Öğrencilerin aktif katılım gösterdiği Yerli Malı Haftası etkinlikleri, öğretmenlerin rehberliğinde hazırlanan pano çalışmaları ve yöresel ürün sunumlarıyla gün boyu devam etti.