YEREL HABERLER - 22 Şubat 2014 Cumartesi 09:52

Kaya’dan Belediye İşçilerine Güvence

Kaya’dan Belediye İşçilerine Güvence

AK Parti Bornova Belediye Başkan Adayı İlhan Kaya, belediye işçilerinin CHP’li yönetimler tarafından “AK Parti seçimi kazanırsa işinizden olacaksınız” diye korkutulmasını eleştirdi, işçilere iş, aş güvencesi verdi.
Bornova Belediyesi’nde ve diğer CHP’li belediyelerde çalışan işçilerin, AK Partili adaylar ilçelerinde seçimden başkan olarak çıktıkları takdirde işşiz kalacakları yönünde telkinlerle korkutulduğunu dile getiren Kaya, işçilerden bu paranoyalara itibar etmemelerini istedi. Başkanlığa “Daha çok iş, daha çok aş” diyerek talip olduklarını hatırlatan Kaya, “Bu söylemle yola çıkan bir adayın insanların ekmeğiyle oynaması mümkün olabilir mi” diye sordu.
Bornova’yı karış karış gezen AK Partili İlhan Kaya, mahalle ziyaretlerinde karşılaştığı belediye işçilerinden de bu söylentilere itibar etmemelerini istedi. “Hepinizin iş güvencesi benim” diyen İlhan Kaya, “Biz ekmek vermeye geliyoruz” dedi.
DAHA ÇOK İŞ, DAHA ÇOK AŞ!
Vatandaşlarla ve esnafla sohbetlerinde işşizlikle mücadeleye büyük önem verdiğini ısrarla vurgulayan Kaya, maksatlı ve içi boş söylemlere itibar edilmemesini istedi. Bornovalı gençlere istihdam yaratacak projeler üzerinde durduklarının da altını çizen Kaya şöyle konuştu:
“İşçi kardeşlerimizi tedirgin ediyorlar. Memur arkadaşlarımızı tedirgin ediyorlar. Bornova’da ekmekle oynayıp, ah alan bir belediye başkanı olmam. Bu konuda bütün işçilerimiz huzurlu olsun. Kesin güvence veriyorum. Biz ekmek vermeye geliyoruz. Daha çok aş, iş diyoruz. Özel sektörü Bornova’ya çekmeyi düşünüyoruz. Gerekirse altyapısını biz hazırlamak istiyoruz. Buna karşılık Bornova’nın 45 mahallesinde oturan işsiz gençlerimizin bu yatırımlarda istihdam edilmesini rica ediyoruz. Çok farklı projeler düşünüyoruz. Bunları düşünen İlhan Kaya’nın bir işçimizin ekmeğiyle oynayabileceğinin söylenmesi bile bize hakarettir. Büyük haksızlıktır.”
Antalya Corendon’un ilk Brüksel uçuşuna görkemli karşılama Gazipaşa-Alanya Havalimanı’na Brüksel’den havayoluyla ilk kez gelen 189 yolcu su takıyla karşılandı. Corendon Airlines, Belçika’nın başkenti Brüksel’den Gazipaşa-Alanya Havalimanı’na ilk uçuşunu gerçekleştirdi. Boeing 737-800 tipi uçak ve XC7655 sefer sayılı uçuş ile gelen 189 yolcu için görkemli karşılama töreni düzenlendi. Karşılama töreni saat 16.00’da geleneksel havacılık seremonisi olan ’su takı’ töreniyle başladı. Törende uçaklardan inen tüm yolcular ile pilot ve beraberindeki mürettebata karanfil ve çeşitli hediyeler takdim edildi. 7 Ülke, 17 destinasyon Sezon boyunca Gazipaşa-Alanya Havalimanı’ndan 7 ülke ve 17 farklı destinasyona karşılıklı uçuş gerçekleştirilecek. Corendon, 26 Ekim’e kadar sürecek sezon boyunca Brüksel, Amsterdam, Eindhoven, Düsseldorf, Köln, Kopenhag ve Tehran’a sezon boyunca bin 278 uçuş gerçekleştirmeyi planlıyor. “İlçemizde ağırlamaktan gururluyuz” Gazipaşa Kaymakamı ve Havalimanı Mülki İdare Amiri Orhan Altun Gazipaşa-Alanya Havalimanının, Mersin’den Antalya Havalimanı’na kadar kapsayan bölgedeki misafirler için avantaj olduğunu belirterek, "Bölgedeki otellerin rezervasyonlarını da göz önünde bulundurarak bu sezon yolcu sayımızın daha da artacağını ön görüyoruz. Hem Gazipaşa hem de Alanya için güzel adımlar turizmde güzel adımlar atılıyor. Bugün Brüksel’den ve sonrasında dünyanın dört bir yerinden gelen misafirlerimizi ilçemizde ağırlamaktan dolayı memnuniyet duyuyoruz.” diye konuştu.