GENEL - 19 Temmuz 2018 Perşembe 15:17

Rektör Akgül, kalite ve bilgi güvenliği sürecini değerlendirdi

A
A
A
Rektör Akgül, kalite ve bilgi güvenliği sürecini değerlendirdi

Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi (KMÜ) Rektörü Prof.

Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi (KMÜ) Rektörü Prof. Dr. Mehmet Akgül, Kalite Yönetim Sistemi ve Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi birim sorumluları ile bir araya geldi.


Ocak ayında başlayarak Haziran ayına kadar devam eden temel eğitimler ve iç tetkik eğitimlerinin ardından süreci başarılı bir şekilde tamamlayan Kalite Yönetim Sistemi ve Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi birim sorumluları Rektör Akgül ile birlikte elde edilen başarının değerlendirmesini yaptı. Rektör Akgül, birlikte yenilen yemek ve yapılan değerlendirmenin ardından bütün ekibe teşekkür ederek, “Dış tetkik sürecini verimli bir şekilde tamamlayan üniversitemiz, sizlerin özverili çalışmalarının sonucu olarak ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi ve ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesini almaya hak kazandı.” dedi.


Rektör Akgül konuşmasını şöyle sürdürdü: “Bu başarının elde edilmesinde gösterilen özveri ve disiplinli çalışmanın önemi elbette ki yadsınamaz. Fakat başarının değeri, sürdürülebilirliği ile ölçülebilir. Bu bağlamda kalite sürecinde de önceliğimiz belge almak değil, kalite standartlarını titizlik içerisinde kararlı bir şekilde sürdürebilmek olmalıdır. Belgelendirme sürecinde gösterilen başarının bundan sonraki dönemde de devam ettirilmesi; yapılan çalışmaların süreklilik kazanması açısından büyük önem taşıyor. Şahsım ve üniversite yönetimi olarak kalite politikamızdaki kararlılığımızın arkasında durarak hep birlikte güzel işlere imza atma yolunda gayretimizi sürdüreceğiz. Üniversitemizin kurumsal kimliğini güçlendiren ve yönetim anlayışını daha etkin bir seviyeye taşıyan bu süreçte çalışmalarımıza katkı veren tüm personelimizi tebrik ediyor, başarılarınızın devamını diliyorum.”

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Gaziantep Op. Dr. Kamacı Gazze’deki vahşeti öğrencilere anlattı Uluslararası bir insanı yardım derneği ve Avrupa Filistinli Hekimler Derneği aracılığıyla Gazze’ye gönüllü olarak giden Op. Dr. Taner Kamacı, Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) öğrencileriyle bir araya gelerek, Gazze’de yaşadıklarını öğrencilere aktardı. GAÜN İlahiyat Fakültesi Konferans Salonunda gerçekleşen etkinlikte konuşan Op. Dr. Taner Kamacı, Gazze’de yaşanan vahşetin dışarıdan bakıldığından daha ağır olduğunu dile getirerek, acil tıbbi malzemeye ihtiyaç duyulduğunu belirtti. Op. Dr. Taner Kamacı, zor şartlar altında çalıştığını ifade ederek, “İsrail uçakları sürekli tepeden bombalar atıp gidiyorlar. Uçağa karşı kendilerini savunma şansları da yok. Şehit olanlar oluyor, enkazların altından canlı çıkarılanlar da ayakta kalan birkaç sağlık kuruluşlarından birisine gönderiliyor. Bizler de elimizden geldiğince yaralıların tedavilerini yapmaya çalıyorduk. Çok zor şartlar altında çalışıyorduk. Bazen bombalar çalıştığımız yerin çok yakınına düşüyordu. O kadar yakındı ki bombanın basınç etkilisiyle hastane bile bazen sallanıyordu. Ayakta kalan hastanelerin hepsi yaralılarla doluydu” dedi. Etkinliğin açılış konuşmasını yapan GAÜN Afrin Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mahmut Çınar, Gazze’de katliam ve soykırımın devam ettiğini belirterek, “Bebekler, kadınlar, yaşlılar, masum insanlar hunharca devlet eliyle öldürülüp, sindirilmeye çalışılıyor. Uygar olduğunu iddia eden bir dünyanın gözü önünde bütün bunlar gerçekleşirken sadece vicdan sahibi bir takım gençlerin ve bazı çevrelerin buna ‘hayır’ dediklerini ancak bir yere sesleri ulaşamadıkları için zalim İsrail’i özellikle de Netanyahu’yu durduramadıklarını görüyoruz. İsrail’in yaptığı bu zulmün gündemde tutulması Gazzeli mazlumların hatırlanması adına bu tür programların önemli olduğunu düşünüyorum” diye konuştu. Etkinlik sonunda, GAÜN Genel Sekreteri Dr. Muhammet Musa Budak tarafından konuşmacı Op. Dr. Taner Kamacı’ya günün anısına plaket takdim edildi.
Bursa Osmangazi çağrı merkezi 24 saat hizmette Osmangazi Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde 24 saat hizmet veren çağrı merkezi, vatandaşlardan gelen talep öneri ve şikayetleri en hızlı şekilde çözüme kavuşturuyor. Vatandaş ile belediye arasında iletişim köprüsü olan Osmangazi çağrı merkezi, belediyecilik hizmetleri ile ilgili yaşanan sorunlara hızlı çözümler üretmek, talep ve önerilerini değerlendirmek için 7 gün 24 saat hizmet veriyor. Vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek adına kurulan çağrı merkezini arayan vatandaşlar, 5 saniye gibi kısa bir süre içerisinde görevli personele bağlanıyor. Alanında uzman personellerin yer aldığı çağrı merkezi, vatandaşlardan gelen her türlü talep, öneri ve şikayetleri kayıt altına alarak gerekli birimlere iletiyor. Aynı zamanda geri dönüş sağlayarak, bilgi paylaşımı yapan ekiplere ulaşmak isteyenler, 444 16 01’i aramaları yeterli olduğunu belirten Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, vatandaşların her türlü sorununu ve sıkıntısını en hızlı şekilde çözüme kavuşturmayı öncelikli görev edindiklerini ifade ederek, “Çağrı merkezindeki arkadaşlarımız, vatandaştan gelen ihbarları belediyemizin ilgili birimlerine iletip birim sorumluları ile vatandaş arasında koordinasyonu sağlıyor. Belediyemizin yetki ve görev alanına giren talepler tek tek çözüme kavuşturuluyor. Çözüme kavuşturulduktan sonra da yetkili birimimiz vatandaşlarımıza telefonla ulaşarak ilgili talebin giderildiğini ya da çözüme kavuşturulduğunu bildiriyor” dedi.