GENEL - 13 Şubat 2021 Cumartesi 12:47

Battalgazi Belediyesi’nde memnuniyet anketi açıklandı

A
A
A
Battalgazi Belediyesi’nde memnuniyet anketi açıklandı

Vatandaş odaklı hizmet veren Malatya’nın Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi’nin her yıl belediyeden hizmet alan vatandaşlara yönelik uyguladığı memnuniyet anketinde yüzde 96’lık başarı oranı çıktı.

Vatandaş odaklı hizmet veren Malatya’nın Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi’nin her yıl belediyeden hizmet alan vatandaşlara yönelik uyguladığı memnuniyet anketinde yüzde 96’lık başarı oranı çıktı. Battalgazi’de ki memnuniyeti en üst seviyeye yükselten Battalgazi Belediye Başkanı Osman Güder, “Vatandaşlarımızın hiçbir sorununu ve talebini kulak ardı etmedik. Battalgazi Belediyesi’ne iletilen her sorun anında çözülür, çözülmek zorundadır” dedi.


Battalgazi’deki vatandaşların istek ve taleplerinin karşılanması için Battalgazi Belediyesi tarafından kurulan Çağrı Merkezi, her gün yüzlerce çağrıyı cevaplandırarak, vatandaşların daha hızlı ve iyi hizmet alabilmesi için çalışmalarına 7 gün 24 saat aralıksız devam ediyor. Bir yandan hizmet ile alakalı sorun yaşadığını düşünen vatandaşların öneri ve talepleri hızlı bir şekilde değerlendirilerek yetkili birimlere ulaştırılan Çağrı Merkezi, diğer yandan çözüme kavuşturulan sorunların bilgisini, talepte bulunan vatandaşlara iletiyor. Her çağrı ve taleple yakından ilgilenen Çağrı Merkezi’nin bu çalışmaları, ilçedeki vatandaşlardan büyük takdir toplamaya devam ediyor.



“Taleplerin tamamına yakını çözüme kavuşturuldu”


Vatandaş odaklı hizmet anlayışına büyük önem veren Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi tarafından her yıl belediyeden bire bir hizmet alan vatandaşlara yönelik uygulanan memnuniyet anketinin 2020 sonuçları açıklandı. Anket sonuçlarına göre, 2018’de memnuniyet oranı yüzde 94 iken, 2019’da bu oran yüzde 95’e ve 2020’de ise yüzde 96’a yükseldi. 2020 yılında 19 bin 197 çağrıyı cevaplandıran Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi, kurulduğu günden bu yana memnuniyet oranı her zaman olduğu gibi yüzde 100’ iken, Battalgazi Belediyesi’nin farklı birimlerinden hizmet alan vatandaşlara yönelik olarak yapılan memnuniyet anketinde yüzde 96’lık başarı oranı çıktı. 2020 yılında Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi’ni arayarak sorunlarını ileten 2480 vatandaşın sorunlarına anında müdahale edildiği ve hizmet sonrasında yapılan memnuniyet anketinde ise 2397 kişinin verilen hizmetten memnun olduğu ortaya çıktı. 2018 yılını yüzde 94’lük, 2019 yılını ise yüzde 95’lik bir memnuniyet oranı ile kapatan Battalgazi Belediyesi, 2020 yılında da memnuniyet başarısının üzerine koyarak ilerledi.



"Vatandaşlarımızın her sorunu çözülmek zorundadır”


Battalgazi’de memnuniyeti her yıl daha da üst seviyelere yükselten Battalgazi Belediye Başkanı Osman Güder, “Ulaşılabilir bir belediye ile daha iyi hizmetlerin ortaya çıkması için çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. Vatandaş memnuniyeti anlayışıyla çalışan çağrı merkezimizle hızlı ve etkili hizmet vermeyi, belediye hizmetlerini zaman kaybından kurtararak hızlı şekilde çözüme kavuşturmaya devam ediyoruz. Özellikle şunu belirtmek istiyorum. Battalgazi Belediyesi’ne iletilen her sorun mutlaka çözülmek zorundadır. Personelimize talimatımız hep bu yönde oldu. Biliyoruz ki halka hizmet, hakka hizmettir. Vatandaşlarımızın hiçbir sorununu bugüne kadar kulak ardı etmedik, bundan sonraki süreçte de etmeyeceğiz. Bizler bu göreve millete efendilik etmek için değil, hizmetkar olmak için geldik. Bizim Battalgazi’ye hizmet sözümüz var. Daha yaşanabilir bir Battalgazi’mizin temellerini hep birlikte atıyoruz” dedi.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Edirne Keşan’da trafik kazasında hayatını kaybedenler için yapılan anıt açıldı Edirne’nin Keşan ilçesine bağlı Karacaali köyünde 1998 yılında meydana gelen trafik kazasında hayatını kaybeden 7 öğrenci ve 1 servis şoförü için kazanın meydana geldiği noktada yenilenen anıt törenle açıldı. Törende konuşan Karacaali Köyü Muhtarı Mustafa Kocaalili, "Paşayiğit İlköğretim Okulu’na taşımalı eğitim kapsamında giden öğrencilerimizi taşıyan servis aracının geçirdiği kaza sonucunda, henüz yolun başındaki 7 evladımız ve görevini yapan 1 şoförümüzü kaybettik. Bu acı olay, yalnız aileleri değil tüm Karacaali’yi ve bölgemizi derinden sarmıştır. Bugün açılışını yaptığımız bu anıt, kaybettiğimiz evlatlarımız ve şoförümüzün aziz hatırlarını yaşatmak, benzer acıların bir daha yaşanmaması için toplumsal hafızamızı ve farkındalığı diri tutmak amacıyla inşa edilmiştir" diye konuştu. Edirne İl Genel Meclisi Başkanı Çiğdem Gegeoğlu, kazada hayatını kaybedenlerin ailelerine başsağlığı dilerken, Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan da kazanın meydana geldiği günü anlattı. Keşan Kaymakamı Aziz Mercan ise yaşanan kazanın büyük bir acı olduğunu dile getirerek, "Buradan hepimiz gerekli dersi alıyoruz. Bu olayların yaşanmaması için elimizden ne geliyorsa gerekli gayreti göstereceğiz" dedi. Paşayiğit İlkokulu ve Ortaokulu öğrencilerinin, anıta çiçek bıraktığı tören, dua yapılmasıyla sona erdi. Törene, muhtarlar, sivil toplum kuruluşları ve siyasi partilerin temsilcileri, kazada hayatını kaybedenlerin yakınları ve çok sayıda vatandaşlar katıldı.
Düzce Otobüs şoförlerinin duyarlılığı araç içi kamerasına yansıdı Düzce Belediyesi özel halk otobüsü şoförleri, rahatsızlanan yolcular için güzergahlarından çıkarak yolcuları hastaneye yetiştirdi. O anlar araç içi kamerasına yansıdı. Düzce Belediyesine bağlı Düzce Ulaşım A.Ş.’ye ait iki ayrı hatta görev yapan halk otobüsü şoförleri bir hafta arayla rahatsızlanan iki yolcuyu harekat merkezine haber verip güzergah dışına çıkarak Acil Servis’e ulaştırdı. İlk olay 7 Aralık’ta yaşandı. Düşmeye bağlı olarak yürüme güçlüğü çeken ve hastaneye gitmek isteyen genç kadını fark eden şoför İzzet Aydın, hastaneye yakın durakta indirmek yerine acil servisin kapısına kadar götürdü. "Harekat merkezine bildirip, güzergah değiştirdim" Olay günü yaşananları aktaran araç şoförü İzzet Aydın, "2013 yılından bu yana şoförlük yapıyorum. 7 numaralı hatta çalışıyordum. Krempark’ın oradan 3 kişi araca bindi. Bir tanesi ayağının üzerine basamıyordu. Geçmiş olsun dedim. Hastaneye gideceğiz dedi. Harekat merkezine bildirerek güzergah dışına çıkacağımı söyleyerek, hastayı hastaneye götürdüm. Araçta başka kimse de yoktu. Acilin önüne kadar götürüp, güzergahıma devam ettim" dedi. Bir diğer olay ise 12 Aralık Cuma günü gerçekleşti. Araca bindiğinde fenalaşan yolcuyu fark eden otobüs şoförü Suat Atmaca, Hastane Caddesi’ndeki duraktan "U" dönüşü yaparak güzergah dışına çıktı. Vakit kaybetmeden rotayı Atatürk Devlet Hastanesi Acil Servisine çeviren Atmaca kısa süre içerisinde Acil Servis önüne ulaştı. Otobüsten indirilip sedyeye alınan kadın yolcu, sağlık ekiplerine ulaştırıldı. "Vatandaşın sağlığı her şeyden önemlidir" diyen şoför Suat Atmaca, "Olay günü 18 nolu hatta çalışıyordum. Durağa yanaştığımda iki genç benden kolanya istedi. Ne olduğunu sorduğumda arkadaşlarının rahatsızlandığını söylediler. Harekat merkezini arayarak rotamdan çıkıp U dönüşü yaptım. Hastanede acil servise geldiğimizde servise bindirdik ve hastamızı sağlık ekiplerine teslim ettik. Bize periyodik eğitimler veriliyor, bu eğitimlerde bu sağlık konusunda da hassas davranmamız konusunda bilgilendirme yapılıyor. Bizimde çocuğumuz var, biz burada insanlık görevimizi yaptık" dedi. Yaşanan bu örnek davranışlar, Düzce Ulaşım A.Ş. bünyesinde görev yapan şoförlerin, yolcuların sağlığı ve güvenliği konusunda da sorumluluk bilinciyle hareket ettiğini gösterdi. Şoförlerin duyarlılığı diğer yolcular tarafından da tebrik edildi.
Ankara Sanatçı Metin Şentürk TBMM’de engelli bireylerin sorunlarını ve hayat hikayesini anlattı AK Parti İzmir Milletvekili Mehmet Kasapoğlu başkanlığında toplanan Engelli Bireylerin Sorunlarını Araştırma Komisyonu’na katılan sanatçı Metin Şentürk, engelli bireylerin sorunlarını ve hayat hikayesini anlattı. Engelli Bireylerin Sorunlarını Araştırma Komisyonu, AK Parti İzmir Milletvekili Mehmet Kasapoğlu başkanlığında toplandı. Komisyona sanatçı ve Dünya Engelliler Birliği Kurucu Başkanı Metin Şentürk katıldı. Komisyonun açılışında konuşan Kasapoğlu, "Tüm Komisyon üyelerimizin ortak inancı, engelli bireylerimizin toplumun tam merkezinde yer alması; sanatta, sporda, siyasette, akademide, medyada, üretimde, istihdamda her bir noktada en merkezde yer alması, onların merkezde yer almasıyla birlikte toplumun bu anlamdaki algısı, bakışı çok güçlü şekilde değişiyor. Kullanılan dilden, ön yargıların kırılmasına kadar pek çok değişimi gözlemliyoruz. İşte, Metin Bey’in bu anlamdaki yolculuğu da hem sanat alanında hem de sivil toplumdaki mücadelesi bu açıdan çok kıymetli ve çok ama çok öğretici" diye konuştu. "9 kişilik ailenin 6 kişisi kör oldu" Konuşmasına kendi hayat hikayesini anlatarak başlayan Metin Şentürk, "7 çocuklu bir ailede doğdum. Yalnız hayatın anneme acımasız şakaları enteresan bir şekilde devam etti. Baba tarafından genetik körlük vardı. 2 kız kardeşim, 2 erkek kardeşim, babam ve ben, hepimiz sağlam doğmamıza rağmen, 9 kişilik bir ailede 6 kişi zaman içinde yaşanan küçük problemlerden körlükle karşıya kaldı. 9 kişilik ailenin 6 kişisi kör oldu. Bugüne kadar hayatımı kolaylaştıran yegâne unsurun bakış açısı olduğuna çok inandım. Bakış açınızı değiştirdiğinizde acınızı değiştirebiliyorsunuz" dedi. "Sahadaki çalışmalarınız içinse ben 7/24 hazırım" Engelliliğin, engelliden ziyade aileleri için daha zor olduğuna inandığını dile getiren Şentürk, "Engelli hayatına bir şekilde alışıyor ama aileler için her uyanılan sabah aynı tabloyla karşılaşmak biraz daha farklı. Evlatlarının önündeki engelleri aileler, sonra yasalar, sonra da vicdanlar kaldırırsa bazı şeylerin çok daha iyi olacağına inanıyorum. Sahadaki çalışmalarınız içinse ben 7/24 hazırım. Emeğimle, bedenimle, ruhumla ve gönlümle yanınızda olmaya hazırım. Şayet bu işe yarayacaksa, dediğim gibi, 7/24 ülkenin her tarafında emek veririm. Çünkü sonuç itibarıyla, benim bu ülkede bu kadar emek verme çabamın tek bir nedeni var. Askerlik yapamadığım bir ülkede askerliğimi bu şekilde tamamlıyorum, bu da benim hayata bakış açımın bir tarafı" ifadelerini kullandı.