SPOR - 21 Kasım 2025 Cuma 22:19

Manisa FK - Adana Demirspor maçının ardından

A
A
A
Manisa FK - Adana Demirspor maçının ardından

Trendyol 1. Lig’in 14. haftasında oynanan Manisa FK-Adana Demirspor maçının ardından iki takımın teknik direktörleri açıklamalarda bulundu.


Trendyol 1. Lig’in 14. haftasında Manisa FK, sahasında karşılaştığı Adana Demirspor’u 5-0 mağlup etti. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan iki takımın teknik direktörleri değerlendirmelerde bulundu. Takımın başında ilk maçına çıkan Manisa FK Teknik Direktörü Mustafa Dalcı, "Maç özelinde çok fazla söylenecek bir şey yok. Tabii ki bu maça çok ciddi hazırlandık. Bizim amacımız bu maçı kazanmak, kazanırken de bir şeyleri kaybetmemek, işte oyuncu kaybetmemek, sakatlanmamak, kırmızı kart görmemek gibi durumları önceliğimizdi. Dolayısıyla çok şükür maçımızı kazandık. Bu bizim için bir başlangıçtı. Oyuncularımız için bir özgüvendi, ihtiyaçları vardı. Böyle bir başlangıç olması bizi mutlu etti. Bundan sonraki maçları daha doğru oynayacağız. Demirspor büyük bir camia. Burada çalışmış biri olarak şunu söylemek istiyorum. Gençler 14. maçını bütün cesaretleriyle, bu armayı temsil ederek mücadeleleriyle ortaya koyuyorlar. Ayrıca bu mücadeleyi verirken oyunu çirkinleştirmemeleri takdire şayan. Buradan kendilerini yürekten kutluyorum. En kısa zamanda bu büyük çınar inşallah hak ettiği yere gelir" dedi.



Adana Demirspor cephesi


İyi niyetle çalışmalarına devam ettiklerini belirten Adana Demirspor Teknik Direktörü Kubilayhan Yücel, "Yaşları 17-20 yaş arası genç çocuklar verilen görevlerde ne kadar istekli arzulu da olsalar yerine getirmekte oldukça zorlanıyorlar. Bizim amacımız Adana Demirspor’u sezon sonuna kadar centilmence taşımak ve sezonu bitirmek. Çok fazla da bir şey söylemeye gerek teşekkürler. Manisa’yı da tebrik ediyoruz" dedi.



Manisa FK - Adana Demirspor maçının ardından

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Gaziantep Erdem Koleji öğrencisinden uluslararası arenada üst düzey başarı Erdem Koleji 5/B sınıfı öğrencisi Eren Yelden, dünya genelinde 2,5 milyon öğrencinin katılım sağladığı Bilge Kunduz Uluslararası Enformatik ve Bilgi İşlemsel Düşünme Etkinliğinde üst düzey bir başarıya imza attı. Eren Yelden, kendi sınıf seviyesi içerisinde ilk yüzde 10’luk dilime girerek finale kalma başarısı gösterdi. Elde edilen bu sonuç, öğrencinin analitik düşünme, problem çözme, algoritmik yaklaşım ve zaman yönetimi becerilerindeki yetkinliğini üst düzeyde ortaya koydu. Bilgi işlemsel düşünme temelli, çok adımlı ve dikkat gerektiren sorularla gerçekleştirilen etkinlikte Eren Yelden, sergilediği performansla küresel ölçekte akranları arasından öne çıktı. Bu başarı, Türkiye genelinde 250 binin üzerinde öğrencinin, dünya çapında ise yaklaşık 2,5 milyon öğrencinin katılım sağladığı Bilge Kunduz Uluslararası Enformatik ve Bilgi İşlemsel Düşünme Etkinliği kapsamında elde edildi. Etkinlik, 85’ten fazla ülkede eş zamanlı olarak uygulanmakta olup, tüm ülkelerde sorular birebir aynı içerikte sunulmakta; yalnızca öğrencilerin eğitim diline göre çeviri yapılmaktadır. İçerik, zorluk seviyesi ve değerlendirme kriterleri tüm katılımcılar için ortak olarak belirleniyor. Eren Yelden’in bu başarısında, Erdem Koleji’nin bilişim ve teknoloji alanındaki planlı eğitim yaklaşımının yanı sıra EYBA (Erdemli Yetenek ve Bilgelik Akademisi) kapsamında yürütülen çalışmaların da etkili olduğu belirtildi. Öğrencinin sürece hazırlığında, Erdem Koleji EYBA Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Koray Vahit Şenpekmezci rehberliğinde gerçekleştirilen çalışmaların önemli katkı sağladığı ifade edildi. Elde edilen bu derece, Erdem Koleji’nde öğrencilerin erken yaşlardan itibaren düşünme biçimlerini yapılandırmaya, çok adımlı problemler karşısında strateji geliştirmeye ve zamanı etkili kullanmaya teşvik edildiği eğitim yaklaşımının doğal bir sonucu olarak değerlendirildi. Erdem Koleji Genel Müdürü Mehmet Örfi Sönmez, EYBA kapsamında yürütülen çalışmaların öğrencilerin potansiyelini erken aşamada görünür kıldığını belirtirken, uluslararası ölçekte aynı sorularla değerlendirilen bu tür etkinliklerin, okulda uygulanan eğitim modelinin niteliğini somut verilerle ortaya koyduğunu ifade etti.