YEREL HABERLER - 11 Şubat 2013 Pazartesi 15:08

SAMGAZ`DA İLETİŞİM VE BEDEN DİLİ EОİTİMİ

A
A
A
SAMGAZ`DA İLETİŞİM VE BEDEN DİLİ EОİTİMİ

SAMGAZ tarafından ``Müşteri İlişkileri Yönetimi, İletişim ve Beden Dili Eğitimi`` gerçekleştirildi.
Omtel Otel`de düzenlenen ve Dr. Emre İşci tarafından verilen eğitim 2 gün sürdü. Eğitim sonunda, SAMGAZ Müşteri Hizmetleri Müdürü Esra Göktepe, "Bir şeyler üretebilmek ve yaşamaya dair değerler ortaya koyabilmek için herkesin iyi bir eğitime ihtiyacı vardır. Bu ihtiyacımıza katkıda bulunan Emre İşci`ye sağladığı faydadan dolayı şükranlarımı sunuyor ve eğitime katılım sağlayan tüm personelimize teşekkür ediyorum" dedi.
Eğitimci Dr. Emre İşci ise eğitimin önemini anlatarak devam ettiği konuşmasında SAMGAZ`a yapmış olduğu sunumlardan büyük keyif aldığını ve anlatılan konuların karşılıklı soru ve görüş bildirilmesi ile interaktif hale geldiğini ve gerçekleştirilen eğitimin kaliteli ve verimli geçtiğinin altını çizdi.
Yaklaşık 34 personelin etkin katılım gerçekleştirdiği eğitimler teorik ve uygulamalı olarak birçok konunun karşılıklı paylaşımı ile tamamlandı. Eğitim sonunda; katılımda bulunan personellere katılım belgeleri takdim edildi.
İHBAR DEОERLENDİRME YÖNETİMİ EОİTİMİ
Öte yandan, SAMGAZ işletme faaliyetleri kapsamında; 187 Doğal Gaz Acil İhbar Hattı`na abonelerden gelen taleplerin kayıt altına alınması ve abonelerin doğal gaz kullanımından kaynaklanan doğal gaz yokluğu, doğal gaz kokusu, sayaç işlemleri, iç tesisat problemlerinin değerlendirilmesi, alt yapı kurumları tarafından yapılan kazıların yönlendirilmesi, nezaret edilmesi, oluşabilecek hasarlara ve yangınlara müdahale gibi birçok aktivite ile ilgili ihbarların yönlendirilmesi ve yönetilmesi kapsamında ``İhbar Değerlendirme Yönetimi Eğitimi`` düzenlendi.
İşletme faaliyetlerinde doğal gaz dağıtım şebekesinin periyodik kontrollerinin yapılması, gelen ihbarlara anında müdahale edebilmek için gerekli sistemin kurulması ve önlemlerin alınmasının önemine değinen İşletme ve Tesisat Müdürü Murat Aras, ``İşletme ekiplerimiz 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet vermekte olup ekiplerimizin bilgi ve tecrübesini artırmak, abonelerimizin doğal gazı güvenli kullanımını tesis etmek, işletme körlüğünü bertaraf etmek için sürekli olarak eğitimler alınmakta ve personellerimiz tüm olumsuz koşullara karşı hazırlıklı bulunmaktadırlar`` dedi.
Aras şöyle devam etti: ``Eğitimde; ihbarın tanımı, mevzuat açısından ihbarlar, ihbarların sınıflandırılması, çağrı merkezinin fonksiyonu ve çalışan personelin görevleri, ihbarlar nasıl değerlendirilir, ihbarlar nasıl yönlendirilir, yangın ihbarları nasıl değerlendirilir, hat hasarı ihbarları nasıl değerlendirilir, ihbar verileri değerlendirme, analiz ve raporlama, ihbar değerlendirme ekibinde olması gereken minimum ekipman, 187 Doğal Gaz Acil personelinin görevleri ve fonksiyonu, 187 Doğal Gaz Acil personellerinin müşteri iletişimi konularında uygulamalı ve teorik bilgiler verilmiştir.``
Eğitimci Mustafa Ceyhan tarafından Cengiz Holding Eğitim Salonu`nda gerçekleştirilen ve iki gün süren İhbar Değerlendirme Yönetimi Eğitimi başarıyla tamamlandı.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir