Fırat Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (EDAŞ), müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek ve kullanıcı güvenliğini sağlamak amacıyla müşteri bilgilerini güncelleme projesini hayata geçiriyor.
Fırat Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi’nden yapılan açıklamada, "Müşteriler ile sağlıklı iletişim kurmak, yapılacak işlemlerde hız kazanmak amacıyla müşteri bilgileri kayıt altına alınarak müşteri memnuniyetini arttırmak hedefleniyor. www.firataksa.com adresi üzerinden abone bilgi güncelleme formunun doldurulmasının ardından bilgi girişleri kontrollü bir şekilde kaydedilecek. Müşteri bilgilerinin güncellenmesi sayesinde Fırat EDAŞ tüm planlı veya planlı olmayan kesintileri, fatura bilgilerini ve yeni
dönemde vereceği ekstra hizmetler ile yapacağı kampanyaları anında müşterilerine bildirerek müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmayı planlamaktadır. Projenin sağlıklı bir şekilde yürütülmesi ve sonuçlandırılmasının etkilerini tüm müşterilerimiz alacakları hizmette fark edebileceklerdir. Bilgi güncelleme projesine destek veren tüm müşterilerimize şimdiden teşekkür ediyoruz" denildi.