EĞİTİM - 15 Kasım 2018 Perşembe 16:02

Narven Akademi’den satış ekibine eğitim

A
A
A
Narven Akademi’den satış ekibine eğitim

Narven Akademi tarafından periyodik olarak düzenlenen “Motivasyon Eğitimi Programı”na kapsamında 80 satış personeline eğitim verildi.

Narven Akademi tarafından periyodik olarak düzenlenen “Motivasyon Eğitimi Programı”na kapsamında 80 satış personeline eğitim verildi.


Bolu’nun en önemli turizm merkezlerinden birisi haline gelen Narven Termal Kasaba’da, Narven Akademi tarafından 3 gün boyunca 8 bölgenin 80 satış personeline eğitim verildi. Narven A.Ş Genel Müdür Yardımcısı Recep Aydoğanlı’nın ilk gün açılış konuşmasıyla başlayan programın ikinci gününde Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi Ahmet Şahin Akbulut “İletişim ve Takım Çalışması”, Narven A.Ş. IT Kıdemli Uzmanı Uğur Utku Kapoğlu da “Narsyst Program Kullanımı” konuları üzerine Narven satış ekibine eğitim verdi.


Programın üçüncü gününde satış ekibi tarafından hazırlanan tesis tanıtımı, satış yöntemleri (Demo), satış yöntemleri (Tur), müşteri karşılama ve ağırlama, maket tanıtımı, fiyat açma ve masa tanıtımı konumlarında sunumlar gerçekleştirildi. Sunumların ardından Narven A.Ş. Proje Müdürü Nedret Yıldız, projenin mevcut durumu ve ileriye dönük projeler hakkında satış ekibine bilgiler verdi. Eğitim programının sonunda satış ekibine yönelik olarak sınav yapıldı.


Programın son bölümünde ise Narven A.Ş. Bölgeler Satış Müdürü Fatih Çaredar tarafından 6 aylık değerlendirme sunumu gerçekleştirildi. Sunum sonrası 6 aylık değerlendirme sonucunda dereceye giren satış personelleri ödüllerini Narven A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Recep Aydoğanlı ve Narven A.Ş. Genel Müdürü Serdar Yıldız’dan aldı.


Ödül töreninde söz alan Narven A.Ş. Genel Müdürü Serdar Yıldız, Narven çatısının her geçen gün yükseldiğini ifade ederek, satış ekibinin performansının daha yüksek seviyelere ulaşacağına inandığını dile getirdi. Yıldız altı aylık süreçte gösterdikleri performanstan ötürü satış ekibine teşekkür etti.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Kütahya Kütahya’nın Saray Mahallesine muhtarlık hizmet binası Kütahya’da Saray Mahallesinin yeni muhtarlık hizmet binasını hizmete sunuldu. Törende konuşan Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, “Kütahya Belediyesi’ne bağlı mahalle muhtarlarının ilimiz vatandaşlarının taleplerini dinlemek, karşılamak, gerekli sosyal yardımları ulaştırmak adına bir başvuru noktası niteliğinde Fen İşleri Müdürlüğümüzce muhtarlık hizmet binası tasarlanmış ve uygulaması gerçekleştirilmiştir. Başta Saray Mahallesi olmak üzere Yıldırım Beyazıt Mahallesi, Cedit Mahallesi, Zığra Mahallesi, Aydoğdu Mahallesi, Çalca Mahallesi, Perli Mahallesi ve Hacıazizler Mahallesine de Muhtarlık Hizmet Binası yapımı tamamlanmıştır. 27 metrekare genişliğine sahip muhtarlık hizmet binası ana birimi muhtar odası olmak üzere gerekli erzak ve aletlerin toplanacağı depo alanı, muhtarların bakım ve ihtiyaçlarını giderebilecekleri mutfak ve tuvalet alanından oluşmaktadır. Yapı girişinde tanımlanan ahşap gölgelik sarmaşıkların tutunabileceği yüzeyiyle bahar ve yaz aylarında serin ve keyifli bir dış mekân deneyimi sunmayı hedefledik. Bina cephesi kültürel ve doğal dokuya uyum sağlaması hedeflenerek tuğla ağırlıklı oluşturuldu. Çatı kaplaması olarak alaturka kiremit kullanıldı. Açıklıklar için ahşap teması ön plana çıkartıldı. Sonuç olarak muhtarlık hizmet binası, içerisinde muhtarların vatandaş ile daha samimi ve hoşgörülü bir iletişim kurması, muhtarların daha özverili çalışması hedefiyle mahallemize kazandırıldı” ifadelerini kullandı. Saray Mahallesi muhtarı Necati Şahin de yeni hizmet binasının hayırlı olması temennisinde bulundu.