GENEL - 06 Ocak 2020 Pazartesi 11:05

Vatandaş WhatsApp’tan gönderiyor, Biga Belediyesi çözüyor

A
A
A
Vatandaş WhatsApp’tan gönderiyor, Biga Belediyesi çözüyor

Biga Belediyesi, vatandaşlardan WhatsApp çözüm hattına gelen talep, şikayet ve önerileri çözüme kavuşturuyor.

Biga Belediyesi, vatandaşlardan WhatsApp çözüm hattına gelen talep, şikayet ve önerileri çözüme kavuşturuyor.


Gönül belediyeciliği ve sosyal belediyecilik anlamında önemli çalışmalara imza atan Biga Belediyesi, 7/24 hizmet veren WhatsApp çözüm hattıyla vatandaşların talep, şikayet ve önerilerini aciliyet sırasına göre çözüyor.


Vatandaşların gerek yazarak, gerek fotoğraf veya video göndererek direkt olarak ulaştırdığı istek, talep ve şikayetler ilgili birimlere aktarılıyor. İlçenin rahat ve huzurunu önemseyerek çalışan Biga Belediyesi, çözüm odaklı ve etkileşimi hedefleyip mesai kavramı gözetmeksizin 7/24 hizmet vermeye başlayan WhatsApp uygulamasıyla bildirilen sorunları gideriyor.


Ekiplerin soğuk hava koşullarına rağmen hem planlanan çalışmaları tamamladığını hem de WhatsApp çözüm hattından gelen isteklere cevap verdiğini belirten Biga Belediye Başkanı Bülent Erdoğan, “WhatsApp çözüm hattımız 7/24 esasıyla hizmet verirken, sahadaki ekiplerimiz de görevleri başında çalışıyor. Vatandaşlarımızdan WhatsApp çözüm hattımıza gelen bilgi, fotoğraflı veya videolu istek, şikayet ve düşünceyi ilgili arkadaşlarımız Belediyemizin tüm birimlerinin bağlı olduğu sisteme kaydını yaparak bir takip numarası atıyor. İstek veya şikayeti ise ilgili birimimiz sahadaki arkadaşlarımıza iletiyor ve takibini yapıyor. Problemin en kısa zamanda çözülmesinin ardından sorunun giderildiğine dair vatandaşımıza bilgi veriliyor. Vatandaşlarımız ne sorun varsa buradan ve Belediyemizin sosyal medya hesaplarımızdan bize iletebilirler. Ayrıca mahalle toplantılarımız ve ziyaretlerimizde de kıymetli hemşehrilerimizden gelen istek ve önerileri de not ederek çalışmalarımıza tüm hızımız ve gayretimizle devam ediyoruz. Bizler birlikte yönetim anlayışını benimseyerek halkımızın düşüncelerini dikkatle takip ediyoruz” diye konuştu.


Vatandaşlar, 0530 133 18 60 telefon numaralı WhatsApp hattından hizmet alabiliyor.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul Büyükçekmece’de kontrolden çıkan araç tırın altına girdi: 1 ölü, 2 yaralı Büyükçekmece’de gece saatlerinde kontrolden çıkan otomobil, seyir halindeki tırın altına girdi. Kazada araç içerisinde sıkışan 1 kişi hayatını kaybederken tırın ve kaza yapan aracın sürücüleri ise yaralandı. Kaza, saat 01.45 sıralarında Büyükçekmece E5 Karayolu Edirne istikametinde gerçekleşti. İddiaya göre kontrolden çıkan E.M. (42) idaresindeki 35 KH 1721 plakalı otomobil, E5 üzerinde seyir halinde olan S.G. idaresindeki 76 DE 334 plakalı tıra arkadan çarparak tırın altına girdi. Kazayı görenlerin ihbarı üzerine olay yerine polis, itfaiye ve sağlık ekipleri intikal etti. Kazada tır sürücüsünün yaralandığı öğrenilirken tırın altına giren otomobilin sürücüsü E.M. ve yan koltukta bulunan Ahmet Andırın (58) araç içerisinde sıkıştı. İtfaiye ekiplerinin kurtarma çalışmaları sonucu sürücü E.M. bulunduğu yerden yaralı şekilde kurtarılarak ambulansla hastaneye kaldırıldı. Sağlık ekipleri yan koltuktaki Ahmet Andırın’ın ise olay yerinde hayatını kaybettiğini tespit etti. Olay yeri inceleme ekipleri ve nöbetçi savcının incelemelerini tamamlamalarının ardından Ahmet Andırın’ın cenazesi ceset torbasına koyularak ambulansla en yakındaki hastane morguna götürüldü. İtfaiye ekiplerinin çalışması sonucu tırın altına sıkışan araç bulunduğu yerden çıkarılırken polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.
Ankara AJet’in Ankara-Erzincan seferi yapan uçağı bomba ihbarı nedeniyle Ankara’ya geri döndü AJet’in VF4150 numaralı Ankara-Erzincan seferini yapan uçağı bomba ihbarı nedeniyle Ankara Esenboğa Havalimanına geri döndü. Edinilen bilgilere göre AJet’in VF4150 numaralı Ankara-Erzincan seferini yapan Boeing 737 tipi uçakta bomba ihbarı yapıldı. Ankara Esenboğa Havalimanından saat 23.55’te kalkan uçak, ihbar nedeniyle yaklaşık 40 dakika sonra Ankara Esenboğa Havalimanına döndü. Yolcuları tahliye edilerek güvenli bölgeye alınan uçakta güvenlik güçleri tarafından arama yapıldı. Yarım saat süren incelemenin ardından ihbarın asılsız olduğu öğrenildi. Uçakta bulunan yolculardan Murat Bozdelen ise o anları, “AJet firmasından Erzincan için biletimizi aldık. Saat 23.55’te bindik. Biz 40 dakikada indiğimizi sandık. Bize bilgilendirme yapılmadı. İndikten sonra sadece, kadınlar ve çocuklar çıksın, dediler. Biz de internete girip öğrendik ki bomba ihbarı varmış. Sonra buraya geldik, mağdur olduk. Bana kalsa ben biletin parasını isterim ama öyle bir şey yapmıyorlar. 7 gün bekletiyorlarmış” şeklinde anlattı. Uçakta bulunan başka bir yolcu Ayhan Akkaya ise “Saat 12’ye beş kala bindik. Uçak Ankara’ya geri indi. Bize hiçbir şey söylenmedi. 2 saat uçağın içerisinde bekledik. Yetkililerden cevap alamadık. Biz neden beklediğimizi sorduk. Pilot bey bilgi verecek, dediler ama bilgi veren olmadı. Güvenlik güçleri silahları ile gelince biz tedirgin olduk zaten. İlk önce bayanları aldılar. Sonra bizi aldılar. Buraya getirdiler bizi ama burada da yetkili bulamıyoruz” dedi.