GENEL - 20 Haziran 2020 Cumartesi 10:32

Ahmet Siyabend Ari: Pandemi etkisiyle firmalar sosyal medya reklamlarına yöneldi

A
A
A
Ahmet Siyabend Ari: Pandemi etkisiyle firmalar sosyal medya reklamlarına yöneldi

Korona virüs salgını nedeniyle evlerimizden günlerce çıkamadık. Sürekli evde olmamız sosyal medyaya daha fazla yönelmemizde etkili oldu. Sosyal medyada geçirdiğimiz zamanda ihtiyaçlarımızı da buradan doğrudan karşılıyor olmak büyük bir kolaylık haline geldi.Bu durumu değerlendiren firmalar artık ürün ve hizmetlerini sosyal medyadan tüketicilerin beğenisine sunuyor. Günümüzde sosyal medya uygulamaları,milyonlarca kişiye ulaştığı bilindiğinden, reklam için en etkili araçlar olarak öne çıkıyor.

Sosyal medya uzmanı Ahmet Siyabend Ari “Yaşanan pandemi döneminde, kullanıcılar sosyal medyayı daha aktif kullanmaya ve sosyal medyada daha uzun zaman geçirmeye başladı. Bunun üzerine firmalar da reklamlarını sosyal medyada yayınlamayı tercih ediyor” açıklamalarında bulundu.

Sosyal medyayı etkin kullanan firmalar kazançlı çıktı

Sosyal medya uzmanı Ahmet Siyabend Ari, “Reklamlarını sosyal medyadan yayınlamayı tercih eden firmaların pandemi sürecinden daha kazançlı çıktığını” sözlerine ekledi.
Bu dönemde sosyal medya reklamlarını doğru şekilde yayınlayan firmalar, sosyal medyayı kullanmayan rakipleri düşüş endişesi yaşarken, aksine satışlarını daha da katladı. Sosyal medya uygulamaları hedef kitleye ulaşmada ve marka bilinirliğini arttırmada oldukça etkilidir. Sosyal medya reklamlarıyla ürünlerinizin satışlarını katlayabilmeniz oldukça kolaydır. Reklamlar, firmaların hedef kitlesine doğrudan ulaşmasını sağlayarak, reklamın geri dönüşünün en yüksek ölçüde olmasını sağlamaktadır. Doğru reklam ve iyi bir strateji ile başarısızlık ortadan kalkmaktadır.


Sosyal medya uzmanı Ahmet Siyabend Ari, temsil ettiği firmaların stratejilerine uygun sosyal medya yönetimlerinin yapılmasını sağlamaktadır. Sosyal medya uzmanlığı giderek daha da dijitalleşen dünyada markaların bilinirliğinin artması, tüketiciyle sosyal medya platformlarında buluşması açısından önemli bir role sahiptir. Doğru reklamla, kullanıcılara ulaşan firmalar sunduğu ürün ve hizmetlerin satışını arttırmaktadır.

Neden sosyal medya uzmanı ile çalışmalı?

Sosyal medya uzmanları, markanızın bilinirliğini arttırmak ile birlikte pazarlama faaliyetlerini geliştirerek, satışlarınızın da yükselmesini sağlamaktadır. Sorumlu olduğu alanlar stratejilerin planlanması, uygulanması ve izlenmesidir.

Firmanızın Vizyonuna uygun en doğru izlenecek yol belirlenerek, sosyal medyada kullanıcılarla buluşturulmasıdır. Yine firmanız için en doğru reklamlarla ürünlerinizin satışı ve pazarlanması sağlanmaktadır.

Firmanızın sosyal medyalarını, alanında uzman bir sosyal medya yöneticisine teslim ederek başarıya ulaşın.
 

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul Ümraniye Keyap Camii yenileme ve düzenleme çalışmaları tamamlandı Ümraniye’de Keyap Camii düzenlemesi ve yenileme çalışmaları tamamlandı. Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, "İmanı ne kadar iyi aşılayıp dini bütün bir nesil yetiştirirsek önümüz o kadar açık olur" dedi. Ümraniye Yukarı Dudullu Mahallesi’nde bulunan Keyap Camii’nde yapımı devam eden düzenleme ve yenileme çalışmaları tamamlandı. Ümraniye Belediye Başkanlığı ve Ümraniye Müftülüğü iş birliğiyle tamamlanan cami, vatandaşların hizmetine açıldı. Açılışta konuşan Başkan İsmet Yıldırım, vatandaşların dini ve manevi ihtiyaçlarının karşılanması noktasında yeni camiler açılmasının önemine değindi. "Cami hizmetlerimiz herkesin gayretleriyle çok iyi şekilde devam ediyor" Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, şunları söyledi: "Biliyorsunuz burası biraz yardıma muhtaç bir haldeydi. Önceden İSKİ problemi vardı, devamlı su basıyordu. Çevresi de böyle güzel değildi, sağ olsun mermerleri yapıldı. Biz de diğer peyzaj işlerini tamamladık, el birliğiyle yaptık. Burada 4 bin kişi çalışıyor ve sadece Keyap’ta çalışanlar değil etrafta çalışan bütün kardeşlerimiz buradan istifade ediyorlar. Çok şükür cami hizmetlerimiz kaymakamımızın başkanlığında, müftümüzün ve hocalarımızın gayretiyle çok iyi şekilde devam ediyor. Ben geldikten sonra herhalde 20’ye yakın cami inşa ettik. Geçen hafta kaymakamlık ve müftülüğümüzle birlikte bir hayırseverimiz tarafından çok güzel bir Kur’an Kursu da yapıldı. Bir taraftan gençlik merkezleri, bir taraftan Kur’an Kursları, bir taraftan da camide öğretilerin devam etmesiyle insanların dini ve manevi ihtiyaçlarının karşılanmasına gayret ediliyor. Türkiye nerelerden nerelere geldi, biliyorsunuz bir dönem her şey yasaktı; dini bütün ögeler yasaktı. ’Efendi’ demek yasaktı. Türkiye oralardan bu günlere geldi. Şimdi çok şükür Taksim Camii’ni sayın Cumhurbaşkanımız inşa etti, 250 yıllık bir hasretti. Sonra Ayasofya tekrar açıldı, yine Cumhurbaşkanımıza nasip oldu. Dini hizmetlere ne kadar çok gayret edilirse, bilhassa 4-6 yaş çocukların en iyi öğreneceği yaşlar. Allah’ını, kitabını, peygamberini ve dinini ne kadar güzel öğretebilirsek önümüz açık; yoksa karanlık. O nedenle imanı ne kadar iyi aşılayıp dini bütün bir nesil yetiştirirsek önümüz o kadar açık olur." Kurdele kesim töreni ve dua edilmesinin ardından cami vatandaşların hizmetine açıldı.
Bolu Bolu’da İhlas Mağazası açıldı Türkiye genelinde mağazalaşma atağını sürdüren İhlas Pazarlama, Bolu’daki mağazasını Aktaş Mahallesi’nde düzenlenen törenle hizmete açtı. Bolu’da uzun yıllardır mağazası bulunmayan İhlas Pazarlama, kentin en işlek noktalarından biri olan Aktaş Mahallesi’nde yeni şubesini vatandaşların hizmetine sundu. Düzenlenen açılış törenine Bolu Belediye Başkan Yardımcısı Rasim Özdemir, İhlas Pazarlama Bolu Bayi Müdürü Tarık Gülcan ve çok sayıda davetli katıldı. "Türkiye genelinde 304 mağazaya ulaştık" Törende konuşan Bayi Müdürü Tarık Gülcan, şirketin mağazacılık alanındaki büyümesine dikkat çekerek, "İhlas Pazarlama mağazacılık olarak Türkiye genelinde son zamanlarda çok büyük bir başarı yakaladık. Türkiye genelinde 304 mağazaya ulaştık. Bolu’yu da bu mağazalardan bir tanesiyle kavuşturuyoruz. Hayırlı, uğurlu olsun" dedi. "Bolu’da da 47 kişiye istihdam oluşturuyor" Bolu Belediye Başkan Yardımcısı Rasim Özdemir ise İhlas Holding’in köklü bir marka olduğuna vurgulayarak, mağazanın şehre katkısına değindi. Özdemir, "Mutlaka evimize giren pazarlama şirketlerinden bir tanesi. Geldiğimde ’Diğer mağaza nerede?’ diye sordum. ’İlk defa açıyoruz’ dediler. Mağaza açma konusunda biraz geç kalınmış ancak İhlas Pazarlama’nın burada devam eden faaliyetlerini görüyoruz. İhlas Holding zaten iyi bir marka. Bolu’da da 47 kişiye istihdam oluşturuyor" dedi.